TIP MEMIKAT WANITA SOMBONG

on 30 November 2010














































      Assalamualaikum kepada korang semua.Kembali korang bersama aku. Siapa? Ape? Bonzai? Sob sob sob..  Uwargh!! Aku tau lah aku ni katik, sampai hati korang. Tapi tak apalah. Disebabkan aku ni agak kacak, maka aku maafkan lah korang.

     Hari ni aku kembali untuk memberikan sikit tunjuk ajar kat golongan-golongan lelaki yang tak berapa mahir dalam memikat wanita-wanita sombong. Memikat wanita adalah perkara yang sangat mudah, tapi bukan pada wanita yang sombong.  Tak kene cara, silap-silap korang kene maki je, apatah lagi kene lempang dengan kasut tumit tinggi.




      Jadi, korang jangan risau jangan khuatir. Berdasarkan pengalaman-pengalaman aku memikat wanita sombong, 99.99% berjaya. Dengan rasa bongkak dan takbur aku mengaku. Dan tanpa sedikit rasa berdosa, aku akan mengajar korang. Jadi, korang belajar rajin-rajin. Aku ajar ni pun tanpa apa-apa bayaran.  Aku harap segala jasa aku ni akan dihargai dan dikenang sampai bila-bila.

     
  1. Tunjukkan kehebatan korang dengan cara yang melampau dan takbur. Kerana wanita-wanita sombong seperti ini, memang akan cair. Contohnya.  Jika korang memiliki kepala yang cukup kuat, cuba tanduk seekor lembu yang sedang makan secara tanduk terbang sambil membuat muka jelek dan melambai si dia.
  2. Buat perkara yang jijik. Kerana wanita-wanita sombong sangat sukakan perkara yang lain daripada yang lain. Contohnya. Biarkan gigi korang tak bergosok selama seminggu. Bila korang terserempak dengan si dia, berlari pecut selaju yang mungkin ke arahnya. Dan bila semakin hampir, buat satu lompatan berpusing. Bila wajah korang bertentang dengan wajah si dia (dalam keadaan lompatan berpusing), terus hembus nafas korang tepat ke dalam hidungnya tanpa ada rasa segan silu.
  3. Jadikan diri korang HYPERAKTIF. Wanita-wanita sombong memang tak suka pada lelaki-lelaki naif. Contohnya. Sedang korang berjalan di hadapan si dia, buat-buat korang diserang sawan babi sambil bermain batu seremban. Jika hendak menampakkan hasil itu lebih asli, cuba korang mengesot mengejar si dia sambil menjerit-jerit dan bermain PSP.
  4. Cover macho? Ini adalah kesilapan terbesar jika korang buat. Wanita-wanita sombong paling anti dengan lelaki-lelaki macho. Buat muka yang aneh. Contohnya. Jika korang ternampak si dia sedang makan, datang terus ke meja makannya sambil membuat senyuman aneh (bahagikan bibir korang ke 2 bahagian. Kiri dan kanan. Pastikan sebelah kiri senyum dan sebelah kanan masam), sambil membeliakkan mata korang sebesar-besarnya.Untuk mendapatkan hasil yang lebih positif, hampiri si dia dengan cara melompat-lompat dalam keadaan duduk bersila sambil membuat senyuman aneh.
  5. Tunjukkan TARIAN KASIH SAYANG. Kebiasaannya kalau bercerita tentang tarian, pasti ramai yang terbayang breakdance, shuffle, tarian zapin, menari dalam guni dan sebagainya. Tapi apakah itu tarian kasih sayang? Tarian ini sebenarnya telah pun digunapakai oleh lelaki-lelaki sejati yang punyai cinta sejati. Tak semua lelaki di dalam dunia ini mampu menguasainya. Langkah-langkahnya:-
  • Pasangkan muzik romantik.
  • Hampiri si dia.
  • Buat satu lompatan setinggi kemampuan korang sambil mengorek-ngorek lobang hidung korang menggunakan garfu.Ulang langkah ini sebanyak 4 kali.
  • Lemparkan punggung korang ke sebelah kanan selaju yang mungkin dan diikuti ke sebelah kiri, sambil mematuk-matuk orang yang lalu lalang berhampiran menggunakan gigi korang. Ulangi langkah ini sehingga korang dilempang oleh orang-orang yang lalu lalang tersebut menggunakan mangga pagar.
  • Taburkan kulit durian di atas jalan. Hempaskan badan korang di atas kulit durian-durian tersebut dan berguling-guling sambil ketawa terbahak-bahak mengikut irama lagu yang dipasang.
  • Hayunkan halkum korang ke kiri dan ke kanan sambil mengangkang dan terlompat-lompat.
  • Membuat lompatan berpusing-pusing di udara dan di akhiri dengan terjun tiruk ke dalam tong sampah berhampiran korang sambil menghisap choki-choki.

      Jadi, setakat ini sahajalah yang dapat aku kongsikan bersama. Sebenarnya banyak lagi ilmu yang aku tak tonjolkan kat sini. Cukuplah setakat ni. Jikalau korang nakkan lebih, datanglah beramai-ramai ke kelas aku dengan kadar bayaran sebanyak 5 cupak emas satu kepala. Kelas aku akan berlangsung setiap hari di dalam sarang burung wok-wok di selatan tanah air. Daftarlah dengan segera.

      Assalamualaikum
Ranking: 5

{ 27 comments... read them below or add one }

Reply Comment mawar rina said...

dia buat camtu yek huhuhu
padan lah....


November 30, 2010 at 4:40 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

jaja : hahahaha..mane4??

mawar : ye..tepat sekali.dengan rasa penuh bongkak dan angkuh..hahaha


November 30, 2010 at 4:46 PM
Reply Comment nadz Lyza; said...

boni:dr mana u dapat idea ngorat pompuan cmtu???mcm penah wat je??so hasilnye cmner???
hahhahaha...u mmg gler r en z....huhuhu..apa2 pun i like..huhuhu...


November 30, 2010 at 5:14 PM
Reply Comment Anonymous said...

kalo xmenjadi camne,aku shoot buah pinggang ko ngan bola..!!hahaha


November 30, 2010 at 5:50 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

maia : hakhakhakhak..giler+sengal..hakhakhakhak

orang yang tak dikenali : hakhakhakhak..jangan la macam tu.bek ko hadiahkan aku dengan bola futsal..hehehehe


November 30, 2010 at 6:14 PM
Reply Comment Dinda Kisah said...

ala boni 2 cara ngorat zaman batu sbb 2 x penah nak cuci gg...........sejak colgate d temui dlm pasaran gelap.......institusi ngorat trus berubah tau.........gg jdi putih bersih n berkilau...so ppuan sombong trus tpikat sbb xyah cibuk nk bawa cermin lg tau....kalu depa nk tepung muka 2.........so fakta awak 2 slh dri sisi gelangang futsal n blh djatuhkan hukuman pakai skirt n bawa papan tanda menunjuk arah ke toilet llki or ppaun


December 1, 2010 at 10:27 AM
Reply Comment Boni JLL3 said...

dinda : hahahaha..this is 4 fun..tak tau la plak kalau u anggap ni betul2..hahaha


December 1, 2010 at 10:55 AM
Reply Comment DyeLLa DaNia said...

hehehe.. my pic..warggh!! boni.. awk mmg pandai mengorat..wahahaha...!


December 1, 2010 at 1:26 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

hahahaha..pandai mengorat plak..hahaha..


December 1, 2010 at 1:57 PM
Reply Comment Anonymous said...

dh mcm azawan ali dh aku tengok kau merapu zack..
hahaa~


December 2, 2010 at 4:34 AM
Reply Comment Anonymous said...

mat z ko mmg dh rosak teruk...kembalilah ke pangkal tenuk...enjin mesin rumput masih hidup untuk ko mat z


December 2, 2010 at 12:55 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

orang tak dikenali 2 : hakhakhakhak.azawan yer??

orang tak dikenali 3 : hahahaha.baiklah ko je yang kembali ke pangkal tenuk..aku taknak..hahaha


December 2, 2010 at 1:12 PM
Reply Comment Anonymous said...

sambil baca sambil tgk muka kerul ni...dh mcm muka tekek kerul ni


December 3, 2010 at 12:43 AM
Reply Comment Boni JLL3 said...

orang yang dikenali : hakhakhakhakhak.ko jangan wat pasal dengan dia,dia kasi tekek dia gigit kerandut ko baru tau..hakhakhak


December 3, 2010 at 11:24 AM
Reply Comment Anonymous said...

Ko ni sakit kot..?? Aku gunakan tips ko tu kt ko la ye..tgk cmne hasilnyer..!! Nasz is the god of war


December 7, 2010 at 7:10 PM
Reply Comment Anonymous said...

pd sesiapa yg nk ikut tips ini....
ikut ler klu nk merasa jd bujang tua hhaha


February 12, 2011 at 3:55 PM
Reply Comment Anonymous said...

wei, bahaya care gini wei.. bleh mati awek aku! haha.. ngarut, ngarut.. :p


July 22, 2011 at 4:30 PM
Reply Comment Anonymous said...

woy nie sape...asal ade muke adi @ pooh....aduhai,korang nie dk2 selayangkan...


September 28, 2011 at 6:57 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

hahaha..mane ko tau kitorang budak2 selayang??


September 29, 2011 at 9:38 AM
Reply Comment farahadilah said...

mana dapat tip tue??? cm tue ker??hahahakk... kompom lagi xdapat!!! huhuhuh...


September 29, 2011 at 12:48 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

farah : hehehehehe..tapi dalam mimpi bleh je dapat.hakhakhakhak


September 29, 2011 at 12:59 PM
Reply Comment Anonymous said...

Apela ko ni...wat ak glak guling2 je tgh mlm...ak bru nk cri tips yg bguna utk awek sorg ni...hahaha


October 3, 2012 at 5:00 AM
Reply Comment tenku butang said...

hahahaha.. lawok punya tips..


May 28, 2013 at 12:37 AM
Reply Comment Anonymous said...

You ought to be a part of a contest for one οf
the hіgheѕt qualіty blоgs on
the web. Ι most certainly will recommеnd thіs blog!


Feel freе to visіt my blog post hcg diet


May 29, 2013 at 2:52 PM





 
© BONI KACAK All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template Design By kozumi_ro.
Service Tempahan Design