Kerana 'Kopi Jhantan',SHIHA MENTOR pening kepala (PART 2)


Assalamualaikum dan salam Jumaat kepada korang semua.Harap hari penghulu bagi segala hari ini membawa rahmat kepada aku dan korang semua.Amin.Ok,seperti yang aku janjikan pada entri lepas iaitu entri "Kerana 'Kopi Jhantan',SHIHA MENTOR pening kepala",hari ini aku akan menonjolkan antara gambar-gambar terbaik aksi-aksi aku "double hyperactive" selepas minum 'kopi jhantan'.

Aku sedang memilih lagu sambil diperhatikan Iky Faireyl yang sedang bergelora jiwanya untuk menyanyi

Aku dan Yanz Idris sedang mengganggu gugat Intan 

Jejaka-jejaka idaman malaya sedang beraksi.Dari kiri Oh Rangga,Mal Rozlan,Boni,Arule,dan Yanz Idris.Yanz?Macam mana boleh terselit dia ni.Haha

Aksi mencuri perhatian gadis-gadis di luar sana.Hahaha

Aksi spontan Shiha.Sesungguhnya beliau tersangatlah sempoi

Terhoyong-hayang Shiha disiku terbang oleh aku sambil diperhatikan Arule dan 'member2' yang lain

Bergambar beramai-ramai sebelum balik.Boleh dikatakan ini juga 'Reunion' bebudak Jangan Lupa Lirik Musim ke3 antara aku,Shiha,Iky Faireyl,dan juga Yanz Idris.


Ok,setakat ni lah gambar-gambar yang aku dapat kumpul buat setakat ini.Jika ada pertambahan gambar-gambar oleh Iky Faireyl,aku akan tambah lagi di entri ini.Jadi korang semua kena rajin buka entri aku ni untuk melihat gambar-gambar 'update' lagi.Jumpa lagi.Assalamualaikum

*Shiha masih lagi Shiha yang kami kenali dulu.Dia tak pernah berubah walau sikit pun.Jadi kepada sesiapa yang selalu kata dia berubah atau sombong,aku berani katakan yang itu semua tak betul.Kenali beliau dulu.







{ 9 comments.. read them below or add one }

nick dot anis nick dot anis 07 October, 2011
owh u pernah masuk jangan lupa lirik ye???
Boni JLL3 Boni JLL3 07 October, 2011
@nick dot anis errr..ye..hehe..tapi tak menang banyak pun
fae jamal fae jamal 09 October, 2011
boni masuk jgn lupa lirik eyh?
menang tak?boleh belanja fae karok!hahah;P
Boni JLL3 Boni JLL3 10 October, 2011
@fae jamal hahaha..da lama la..da habis da pun duit tuh..hahaha
♥ balkidz_hunny ♥ ♥ balkidz_hunny ♥ 25 January, 2012
benci ahh ko karooke tak ajakkk! KAHKAH.
rindu la korang wehhh! aku balik sane nanti nak karokss same plissssss!
Boni JLL3 Boni JLL3 26 January, 2012
@♥ balkidz_hunny ♥

hahahaha..orang da ajak da..dia je yang tak peka..hahaha..ok2..bile nak turun balik tu?
Linda Rose Linda Rose 21 January, 2017
great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share
Run 3 | Stick Run 2 |friv4school | girls go games