Shiha Mentor Terlantar Di Hospital

on 22 January 2012

Assalamualaikum kepada semua yang sedang membaca entri aku kali ni.Harap korang semua di dalam keadaan yang sihat hendaknya.Sekarang ni cuaca dan musim tak berapa nak menentu,jadi aku harap korang semua akan jaga kesihatan korang sebaik yang mungkin.

Bercerita pasal kesihatan,aku ingin meminta bantuan korang semua agar mendoakan kesihatan my besties iaitu Shiha Mentor yang kini terlantar sakit di hospital akibat demam panas dan tekanan darah rendah.Get Well Soon Shiha!!Harap-harap tak ada apa yang teruk.Kami di sini sentiasa mendoakan kesejahteraan awak tu.Kuatkan semangat ok!!



Shiha!GET WELL SOON!

Kepada korang semua,aku harap korang pun akan menjaga kesihatan korang sebaik yang mungkin.Aku pun dah mula rasa sakit-sakit tekak ni.Mungkin demam baru nak bermula ni.Jadi,aku kena mula mengunyah empat batang cili padi untuk mengelak demam berlarutan.Haha.

p/s : seorang penghibur mempunyai hati yang sangat kuat dan teguh sehingga tidak boleh dipatahkan oleh apa pun jua rintangan yang melanda.Dan Shiha adalah salah seorang penghibur yang aku kenali mempunyai semangat juang yang sangat tinggi.Dia tidak pernah putus asa dalam apa pun yang dia usahakan.Dia tak pernah berhenti selagi dia tidak mencapai apa yang diimpikan.Itu yang membuatkan aku sangat respect padanya.
Ranking: 5

{ 13 comments... read them below or add one }

Reply Comment Boni JLL3 said...

@Lulu Caldina

thanks lulu :)
sama2 lah kita doakan kesihatan shiha


January 22, 2012 at 2:52 AM
Reply Comment Scarlett O'Hara said...
This comment has been removed by the author.
Reply Comment Scarlett O'Hara said...

Moga Shiha cepat sembuh. (follow awak)


January 22, 2012 at 7:07 AM
Reply Comment Zarul said...

semoga cepat sembuh nnt boleh duet dgn saya heheeh


January 22, 2012 at 9:08 AM
Reply Comment abang ensem said...

Semoga beliau kembali sihat. Amin.


January 22, 2012 at 11:57 PM
Reply Comment Boni JLL3 said...

@Scarlett O'Hara

amin...semoga dia cepat sembuh..thanks follow sini :)


January 23, 2012 at 12:47 AM
Reply Comment Boni JLL3 said...

@Zarul

hehehe..itulah..harap dia cepat sembuh..tingin tgk dia duet dgn bro.. :)


January 23, 2012 at 12:55 AM
Reply Comment Boni JLL3 said...

@abang ensem

Amin...tenkiu abang ensem..hehehe..


January 23, 2012 at 1:01 AM





 
© BONI KACAK All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template Design By kozumi_ro.
Service Tempahan Design