Shiha Mentor Terlantar Di Hospital

Assalamualaikum kepada semua yang sedang membaca entri aku kali ni.Harap korang semua di dalam keadaan yang sihat hendaknya.Sekarang ni cuaca dan musim tak berapa nak menentu,jadi aku harap korang semua akan jaga kesihatan korang sebaik yang mungkin.

Bercerita pasal kesihatan,aku ingin meminta bantuan korang semua agar mendoakan kesihatan my besties iaitu Shiha Mentor yang kini terlantar sakit di hospital akibat demam panas dan tekanan darah rendah.Get Well Soon Shiha!!Harap-harap tak ada apa yang teruk.Kami di sini sentiasa mendoakan kesejahteraan awak tu.Kuatkan semangat ok!!



Shiha!GET WELL SOON!

Kepada korang semua,aku harap korang pun akan menjaga kesihatan korang sebaik yang mungkin.Aku pun dah mula rasa sakit-sakit tekak ni.Mungkin demam baru nak bermula ni.Jadi,aku kena mula mengunyah empat batang cili padi untuk mengelak demam berlarutan.Haha.

p/s : seorang penghibur mempunyai hati yang sangat kuat dan teguh sehingga tidak boleh dipatahkan oleh apa pun jua rintangan yang melanda.Dan Shiha adalah salah seorang penghibur yang aku kenali mempunyai semangat juang yang sangat tinggi.Dia tidak pernah putus asa dalam apa pun yang dia usahakan.Dia tak pernah berhenti selagi dia tidak mencapai apa yang diimpikan.Itu yang membuatkan aku sangat respect padanya.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Boni JLL3 Boni JLL3 22 January, 2012
@Lulu Caldina

thanks lulu :)
sama2 lah kita doakan kesihatan shiha
farhan farhan 22 January, 2012
semoga dia sihat....
Boni JLL3 Boni JLL3 22 January, 2012
@farhan

amin...thanks bro doakan.. :)
Scarlett O'Hara Scarlett O'Hara 22 January, 2012
This comment has been removed by the author.
Scarlett O'Hara Scarlett O'Hara 22 January, 2012
Moga Shiha cepat sembuh. (follow awak)
Zarul Zarul 22 January, 2012
semoga cepat sembuh nnt boleh duet dgn saya heheeh
abang ensem abang ensem 22 January, 2012
Semoga beliau kembali sihat. Amin.
Boni JLL3 Boni JLL3 23 January, 2012
@Scarlett O'Hara

amin...semoga dia cepat sembuh..thanks follow sini :)
Boni JLL3 Boni JLL3 23 January, 2012
@Zarul

hehehe..itulah..harap dia cepat sembuh..tingin tgk dia duet dgn bro.. :)
Boni JLL3 Boni JLL3 23 January, 2012
@abang ensem

Amin...tenkiu abang ensem..hehehe..