THINX-2 - KORANG ADA MASALAH DAYA INGATAN?PELUPA?SUKAR UTK FOKUS?

Korang ada masalah :-

-Sukar untuk FOKUS?
-Sukar untuk bangun tidur?
-Sukar untuk menghafal?
-Sukar untuk belajar?
-Sukar untuk berfikir dan mengembangkan daya pemikiran?
-Memori otak yang selalu terpadam atau dalam bahasa pasarnya,PELUPA?!!


Apa itu Thinx-2?Thinx-2 adalah satu makanan tambahan yang dirumuskan khas untuk menstabilkan otak kita.Kita sedia maklum bahawasanya pemakanan-pemakanan kita sekarang ini adalah salah satu faktor di mana menjadikan otak kita terdedah kepada segala bahan kimia berbahaya.Bahan-bahan kimia inilah faktor yang mengganggu perkembangan otak kita dari semasa ke semasa..Ini terbukti apabila kita semakin lama semakin hilang konsentrasi dan fokus dalam apa pun yang kita lakukan.Yang lebih menakutkan ialah apabila kandungan-kandungan bahan kimia itu banyaknya terdapat dalam jajan ataupun keropok-keropok yang sering kita beli untuk anak-anak mahupun diri sendiri.Jikalau kita tidak mahu fikirkan tentang diri sendiri,apalah salahnya jika kita memikirkan tentang anak-anak kita.

Thinx-2 adalah ramuan campuran gula tebu dan garam-garam mineral yang bertindak untuk meneutralkan semula sistem-sistem dan sel-sel otak sekaligus bertindak sebagai penstabilan otak.Ia amat efektif untuk menjadikan kita fokus dan menaikkan daya konsentrasi kita dalam apa pun jua yang kita lakukan.Ia juga menjadikan lebih banyak sel-sel otak berhubung dan subur.Antara manfaat yang boleh di dapati daripada pengambilan Thinx-2 secara berterusan ialah : 

  • merangsang dan mengaktifkan fungsi minda
  • memperbaiki konsentrasi dan penumpuan belajar dan pemahaman
  • menguatkan daya memori dan hafalan
  • menambah daya kreativiti
  • menambahkan minat belajar dan mengulangkaji
  • melegakan sakit kepala dan pening
  • melegakan stress
  • membantu pertumbuhan prima
  • membantu mengatasi masalah lemah dan sukar memahami arahan dan tunjuk ajar
Jadi,apa tunggu lagi?Dapatkan segera produk THINX-2 ini!!

Harga :-  

RM 55 sebotol (Semenanjung Malaysia)

RM65 sebotol (Sabah dan Sarawak)
          

No Rujukan Kementerian Kesihatan Malaysia : (117)dlm.KKM-163/S/25Jld77.

Untuk pertanyaan lanjut mengenai produk ini,sila hubungi MY HOTLINE :- 012-3314870

Di bawah ini adalah antara pelanggan aku sendiri yang aku dah jadikan sebagai testimoni.Alhamdulillah,dorang yang dah mengambil Thinx-2 ini semakin menunjukkan perubahan ketara.

TESTIMONI 1

NAMA : Puan NorHaslaini Bt.Ab Rani.
NOMBOR TELEFON : 017-682 5003
PEKERJAAN : Pengetua Tadika Islam Al-Taqafah
TESTIMONI : -Nuralieya Maisarah bt Mohd Yusuf (anak pertama)
            -Nuralieya Najihah bt Mohd Yusuf (anak kedua)  -Muhd Amirul b Ab Rani (adik)

Saya menggunakan produk THINX-2 ini pada 13hb April 2010 selepas diperkenalkan oleh agen jualan iaitu Encik Putra / Boni. Saya menggunakan kepada anak sulung, anak ke dua saya dan pak cik mereka.

Selepas 2 minggu penggunaan, ternyata kesan yang di dapati sangat-sangat memberangsangkan. Anak pertama saya mula senang bangun pagi. Dia tidak lagi menangis seperti kebiasaannya. Fokusnya kepada pelajaran semakin bertambah. Begitu juga dengan selera makannya. Yang membuatkan saya teruja pada kesan THINX-2 ini adalah minat membaca yang semakin bertambah sehinggakan semasa bersiap untuk ke sekolah pun dia masih lagi sempat untuk membaca buku.

Begitu juga dengan anak ke 2 saya. Kebetulan yang ke dua ini memang pemalas sedikit. Namun selepas menggunakan produk THINX-2 dia mula membuat kerja rumahnya tanpa disuruh. Dia mula minat utk membaca, melukis dan mengaji. Jika sebelum ini dia mengaji ikut suka dia sahaja. Sekejap mengaji, sekejap tidak. Sekarang dia menjadi lebih minat untuk mengaji.

Kesan penggunaan juga boleh dilihat pada pak cik mereka. Sekarang Muhamad Amirul lebih senang untuk bangun tidur. Semakin minat belajar dan bertambah fokus dalam pelajaran. Di dalam kelas juga dia tidak mengantuk lagi.


TESTIMONI KE2


Anak saya Norhazirah berusia 18 tahun dan kini beliau telahpun melanjutkan pelajaran di salah sebuah kolej matrikulasi.Sebelum SPM,saya amat-amat risau dengan markah matapelajaran dia lebih-lebih lagi matapelajaran matematik.Markah matematiknya sebelum pengambilan Thinx-2 hanyalah sekadar cukup-cukup makan sahaja.Tapi,selepas pengambilan Thinx-2 secara berterusan dalam masa 2 bulan,alhamdulillah.Dia menunjukkan peningkatan.Daripada 50% beralih ke 85% dalam matapelajaran matematik.Begitu juga dengan matapelajaran yang lain.Keseluruhannya menunjukkan peningkatan ketara..Saya sangat-sangat teruja dengan keputusan itu.Selain daripada itu,perubahan sikap yang ketara juga dapat saya perhatikan.Jika sebelum ini dia mudah merasa bosan dan letih,tapi sejak pengambilan Thinx-2,semua itu tiada lagi.

PUAN ZAITON BT ABDULLAH 
013-371 0556

TESTIMONI KE3

NAMA : Puan Hasnah bt Hamzah
NOMBOR TELEFON : 013-4708665
PEKERJAAN : Pengasuh Taska Auntie Sue
TESTIMONI : Mohd Haikal b. Mohd Saiful Izuan
TARIKH MEMBELI PRODUK : 4 MEI 2010
KESAN : 2-3 minggu penggunaan

Saya adalah seorang pengasuh taska di Taska Auntie Sue
dan mempunyai seorang anak yang belajar di tadika iaitu Mohd
Haikal. Anak saya ini memang seorang yang 'lambat pick up',
lambat memberi respon dan amat sukar memahami segala yang
diajarkan oleh guru tadikanya.

Saya memang terfikir untuk memberinya makanan tambahan
minda seperti mana yang banyak terdapat di pasaran. Saya 
memang khuatirkan prestasi pelajarannya tapi faktor kewangan
sering menyekat saya untuk berbuat demikian. Maklumlah makanan tambahan untuk minda bukan murah harganya. 
Apabila saya dikenalkan dengan dengan THINX-2 pada satu hari oleh Encik Putra/Boni,saya kurang percaya. Maklumlah
harganya hanya RM 25.00 sebotol jauh lebih murah daripada produk yang seangkatan dengannya. Saya bimbang keputusannya mengecewakan. Namun demi Haikal saya kena lakukannya.

Selepas 2 minggu penggunaan ternyata produk ini memberi kesan kepada Mohd Haikal. Jika sebelum ini dia
sukar untuk dikejutkan dari tidur sekarang bertukar kepada sebaliknya. Haikal menjadi sangat mudah untuk
bangun tidur. 2 kali kejut dah boleh bangun dan terus bersiap untuk ke sekolah. Dia juga tidak lagi terlalu manja dan tidak lagi menangis setiap kali dikejutkan dari tidurnya. Haikal menjadi lebih periang.

Dari segi pelajaran juga Haikal menunjukan minat yang semakin bertambah. Dia semakin cepat tangkap apa yang diajar. Otaknya semakin cekap. Haikal juga semakin rajin menyiapkan kerja rumah tanpa perlu 
disuruh dan dipaksa.

Bagi saya THINX-2 ini produk yang sangat bagus dan mampu dimiliki oleh semua golongan yang mementingkan prestasi dan pencapaian pelajaran anak-anak. Apalah sangat  RM 25.00 berbanding nilai
yang kembalikan kepada anak-anak kita ..

*UPDATE TERKINI. Harga terkini bagi produk THINX-2 adalah seperti di bawah :-

Semenanjung Malaysia : RM55 sebotol termasuk Postage
Sabah dan Sarawak : RM65 sebotol termasuk Postage


-----------------------------------------------------------------

JADI TUNGGU APA LAGI.BERTINDAK SEKARANG DEMI MASA HADAPAN KITA SENDIRI ATAUPUN MASA HADAPAN ANAK-ANAK.

P/s :- Harapnya LYSSA FAIZUREEN pun akan order daripada aku.Dia belajar lagi rasanya.Heh heh.

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like dan twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.







5 comments.. read them below or add one

fae jamal fae jamal 16 January, 2012
nak free satu! muahaha;P
Boni JLL3 Boni JLL3 16 January, 2012
@fae jamal

hamboi..hahahaha..baru publish terus ada permintaan??hahaha..hmm..tunggu untung lebih skit nanti.hahaha
DianaAzis DianaAzis 16 January, 2012
hehe.. sya dh habis belajar tp kdg2 pelupa..bolrh mkn jugak ke? dah tua agaknya.. :)
Boni JLL3 Boni JLL3 17 January, 2012
@DianaAzis

iskh..yang umur 40 lebih pun ada yang makan gak tau..bagusnya,kita leh fokus kat apa pun yang kita lakukan..boleh ilangkan stress..dan yang paling penting,penyakit lupa dan malas..tak percaya,cuba try sebotol.pastu amalkan hari2
::Cik Maliza:: ::Cik Maliza:: 12 March, 2013
boleh la saya nak cuba ni.. :)