Cerita Lawak : Video Tips Bila Anda Bosan. Mungkinkah Perlu Gila?




TIPS BILA BOSAN


Video pendek pertama aku. Jom layan sampai habis. Kalau korang tergelak sampai muntah, harap jangan salahkan aku ye. Heh heh. Kalau suka, share-share kan lah ramai-ramai. Hahaha. Harap korang semua terhibur. 



BONUS FOR TODAY


Jom beramai-ramai ke pesta buku ni. Aku berkemungkinan akan berada di sana pada 27 APRIL ini. Nak ushar komik-komik menarik. Hahahaha.

P/S : Teruk aku kena bahan lepas entri semalam. Hahahahaha. Ramai kata aku jiwang??? Hakhakhakhak. Sesekali perlu jugak ada perasaan jiwang ni. Best apa mempelbagaikan perasaan di dalam hati kita ni. Rasa macam multitask pulak. Hahaha. Comel kan budak tu? Itulah dia pujaan hati aku.

{ 39 comments.. read them below or add one }

are_lin@yu are_lin@yu 26 April, 2012
vdeo apakah itu..xdpt nk loading kt ofis..hehe
yana halim yana halim 26 April, 2012
x dapek tengok la Boni. kesian akak nih terkebil2 depan entri Boni nih...huhu.
AdiaLuze AdiaLuze 26 April, 2012
Assalammualaikum ..

Issshhh .. Kat opis takleh tgk la pulak video tu .. rugi,rugi ...
Nak tgk kat rmh, Berukband plak masalah ... Heh .. Macam2 !!

P/S : Baru sempat nak berBW kejap2 .. ^^
Aien Alien Aien Alien 26 April, 2012
ekspresi muka main peranan sebab itu boni pegang watak utama.tiada pelakon lain selain boni yang benar belaka.HAHA.


*lepas ni kalau bosan nak belajar pakai pampers..hehehe..
Aien Alien Aien Alien 26 April, 2012
*untuk anak2 akan datang. (komen tambahan)
hidayah hidayah 26 April, 2012
pun sama..tak dapat tengok la..
hurmmm..
kura kura 26 April, 2012
hahha. sesekali jiwang apa salahnya yawwww :0
Sharidawati Shahrudin Sharidawati Shahrudin 26 April, 2012
hebat !!! semakin bijak utk berjinak jinak di dlm menghasilkan video...hehehehe
NAL NAL 26 April, 2012
wah, semakin bagus..vlogging la pulak..
Nurul Akmal Nurul Akmal 26 April, 2012
Hahhaa.. tersengih2 nurul tgk video ni.. Apepun Boni dah pandai.. nanti boleh ajar kitaorang.. :)
Mr.She Mr.She 26 April, 2012
homak aih! terkojut den. kahkah. smlm jiwang, arini jd cenggini lak. esok? hewhew :D
ceklala ceklala 26 April, 2012
nampak macam dah sakit teruk ni..bahaya nih!hihihi
KiD KiD 26 April, 2012
boni jiwang... hahhahaha
O CIKTEDDY O CIKTEDDY 26 April, 2012
kehkehkeh..tomey bear die..kalah teddy kite.kikiki
Warna Warni Kehidupan Warna Warni Kehidupan 26 April, 2012
jom.. cadang nak pegi sabtu ni, tapi terfikir pulak kalau bersih 3.0 tu wat hal, mau jam satu key el
Lea Isnawi Lea Isnawi 26 April, 2012
internet semput

xleh tgk :(
MaYa MustWany MaYa MustWany 26 April, 2012
hihi..video pertama ke?ke bnyk dh sblm ni..hihi

kwn mas jual buku kat sana rsanya.
NOOR FATIN NOOR FATIN 26 April, 2012
internet slow la. xleh nak tgkk T__T
nasir hamzah nasir hamzah 27 April, 2012
peh! bestlah boni vd ni, terbaik punya.. dah macam pelakon tv gamaknya.. teruskan boni..
Myra Azraff Myra Azraff 27 April, 2012
alah,gelinyer lah aku..haha..klaka2..xD..tengok muka ko pon aku dah tak tahan gelak..vid best !
Jai Montana Jai Montana 27 April, 2012
pesta buku?pergh.,.kompom menarik
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ 27 April, 2012
hahahah..guling2 gelak..mcm2 boboi ni..
ஜ miss klanika ஜ ஜ miss klanika ஜ 27 April, 2012
dr blogger ke vlogger ,pon boleyh .
si kiut lavender si kiut lavender 27 April, 2012
wah...

dah jadik vloger u...hiklhikhik
Denaihati Denaihati 27 April, 2012
bro nangis macam nak ketawa sikit. belajar pakaikan pamper he he.
suzie rahman suzie rahman 28 April, 2012
salam bro boni.. geram giler tgk video tu. adeh sengal rs otk ni..hihhihi
Hany Rara Hany Rara 28 April, 2012
boleh sy nak gelak je...

hahahah =.=
faiz fakhirin faiz fakhirin 28 April, 2012
waaa... ni ad bakat utk jadi vlogger nih...keep it broo
ROJAK ROJAK 28 April, 2012
bila bosan jadi jiwang? apa kata lepas ni, kalau bosan g joging atau lari setempat. peluh keluar badan pun sihat
LidiaSuraya LidiaSuraya 29 April, 2012
Ewahhh ewahhh kemain ag yer... :) apa2 la bro jnji jiwa bahagia... Huhi huhi
YaYaNsMuM a.k.a YM YaYaNsMuM a.k.a YM 29 April, 2012
haha, bertmbh sengal hotakk ym tgk vid ko, bro!hakhak.........congrats!congrats!sbb telah berjaya membuatkn dak yayan terpingga-pingga ketakutan tgk vid ko.lps nih blh la ym guna vid ko ni utk takutkn dier klu dier notty! Haha....
Neway, gud job!:-)
etuza etuza 29 April, 2012
alamak, saya di Sabah bah! pasti join jika dekat dgn KL ..apa nak buat bukan rezeki ya. sekadar tengok perkembangan.Tahniah jumpa lyssa ya..
Arina Shamsul Arina Shamsul 30 April, 2012
hahahaha..ni bosan tahap kritikal da ni..hahahaha
Akulah.com Akulah.com 30 April, 2012
alamak, tak dapat bukak pulak nye pun
aRa ❤ aFiq™ aRa ❤ aFiq™ 30 April, 2012
uwaaa.. on9 guna broadband.. xdpt nk tgk lgi.
Ezad Skytech Ezad Skytech 30 April, 2012
haha..tak boleh la video ni..mmg da tahap bosan habis ni..haha...:D