Berjumpa Aaron Aziz,Blogger Hebat Dan Vlogger Hebat Di Pesta Buku 2012 PWTC

on 07 May 2012

Di entri --> INI <-- , aku ada ceritakan yang aku berjumpa dengan blogger dan vlogger hebat. Rupanya bukan setakat itu, aku berjumpa juga dengan Aaron Aziz. Jadi, hari ini aku akan terus publishkan gambar-gambar di PWTC tempoh hari. 


antara pakar SEO, saudara MUAZ FARIS

bersama si comel LYSSA FAIZUREEN dan MUAZ FARIS sedang terkejut melihat seekor hamster terbang
 
Nampak comel tak aku meniru aksi LYSSA FAIZUREEN? Pasti aku kelihatan sangat comel tatkala ni kan?


 
Inilah dia, Vlogger hebat yang bernama AmanWan. Tak percaya, cuba search youtube dan cari nama AmanWan. Macam-macam video dia dah hasilkan. Dan kali ni, aku dan Lyssa Faizureen tak melepaskan peluang untuk bergambar dengan beliau.

Pose menarik daripada blogger-blogger hebat. Err, aku tak termasuk dalam kategori tu, sebab visitor aku masih di tahap ciput. Hahaha. Sedang mengejar mereka berdua dengan terhegeh-hegeh.
Ok. Mungkin korang tertanya-tanya mana gambar Aaron Aziz? Sebenarnya, AmanWan tulah Aaron Aziz. Korang tak percaya? Cuba tengok video ni sampai habis. 

Aaron Aziz dan kartunis-kartunis Komik M

-Aaron Aziz Dilapor Bertumbuk-

Kan? Itulah dia Aaron Aziz. Apa-apa pun, aku ucapkan ribuan terima kasih kepada Lyssa Faizureen dan Muaz Faris sebab sudi juga melepakkan diri bersama blogger picisan seperti aku ini. Ternyata korang berdua sangat sempoi. Alhamdulillah, kali ni neves terhadap Lyssa Faizureen kurang sikit. Hahahaha. Harap-harap selepas ini, akan ada lagi peluang dan kesempatan untuk berjumpa lagi.

NEXT ENTRI - AKU MERASAI PELUANG UNTUK MENJADI WAKIL MEDIA UNTUK MAJLIS PELANCARAN KAWASAKI MXWORLD.
Ranking: 5

{ 28 comments... read them below or add one }

Reply Comment kura said...

tak nak aron ajis. nak lyssa. eh! hahaha


May 7, 2012 at 9:40 PM
Reply Comment nasir hamzah said...

rezeki lah, dapat jumpa dorang.. best tuh.


May 7, 2012 at 9:48 PM
Reply Comment CIK MAY said...

Wa..teringin jgk nk jmp lyssa.x smpt g pesta buku.sbb sebok sgt memenuhkn n mengemas brg d umh baru..thehee...


May 7, 2012 at 10:14 PM
Reply Comment AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Amboooii ... Seronoknyeee .. ^^


May 7, 2012 at 10:26 PM
Reply Comment aRa ❤ aFiq™ said...

amboi.. sakan eh.. g pesta buku xajak.. ni nk marah ni :P


May 7, 2012 at 10:41 PM
Reply Comment msredcheesecake said...

Hensemnya aron aaziz tembam tuh.... Hahaa...


May 7, 2012 at 10:55 PM
Reply Comment Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

sumtime nmpk ke'aaron aziz'an mamat tu..


May 7, 2012 at 10:59 PM
Reply Comment KorN said...

aku nak tnya skali lagik, ade x lyssa kim salam kat aku haa?


May 7, 2012 at 11:06 PM
Reply Comment miss Fyqa said...

best ler..hehe

lyssa mmg comel :)


May 7, 2012 at 11:10 PM
Reply Comment yana halim said...

nak jumpa lyssa jugak. Comel je...


May 7, 2012 at 11:11 PM
Reply Comment akubiomed said...

Dapat jumpa Aaron Aziz yang kon pun jadilah. Nasib baiklah apabila berjumpa beliau tidak terkejut. :-)


May 7, 2012 at 11:30 PM
Reply Comment hafiz hafizol said...

bestnye dapat keluar dengan blogger kan..


May 7, 2012 at 11:49 PM
Reply Comment mie said...

fuh!!
nampak macam enjoy sakan saja..
aaron aziz? hehehehe


May 8, 2012 at 2:23 AM
Reply Comment Arina Shamsul said...

ewah2..enjoy sakan menyakan korang kan?..haha..apapun saya jealous tau??..hahaha.


May 8, 2012 at 7:05 AM
Reply Comment eLLa n aLia said...

untunglah boleh jalan2.. sy ni terperap jadi jeruk dalam rumah.. bnyak kali dah tengok vdeo tu.. hahaha, x bleh blah gelak.. x padan langsung, muka gangster pun muka baik, suara lagilah, suara bapak penyayang.. haha.. tapi best!


May 8, 2012 at 11:07 AM
Reply Comment Myra Jay said...

Bestkan dapat jumpa blogger :)

Semalam ada tengok kat entry adik manis Lyssa ;)


May 8, 2012 at 11:46 AM
Reply Comment i luv u said...

walking...walking..
==>>>
"jalan..jalan itu nyenengin ya???
asik ny lh...
:D


May 8, 2012 at 12:17 PM
Reply Comment Miziey said...

Waa~ untong aa jumpa aren ajiss. Peh! huhu~


May 8, 2012 at 12:37 PM
Reply Comment Nurul Akmal said...

tercari2 jugak mana aaoron aziz.. hehehe..

Untunglah Boni, jumpa Ngan Lyssa..


May 8, 2012 at 12:45 PM
Reply Comment Ezad Skytech said...

untung la ko kan boni...heee~


May 8, 2012 at 6:10 PM
Reply Comment Cik La Collection said...

Ambooiihhhhh2x!! Untungggg nyer !!! hahahahah .. Kenapa ramai cakap untung ni ? muahaa .


May 8, 2012 at 9:49 PM
Reply Comment Muaz Faris said...

hehe, komen semua ke arah lyssa n aaron aziz kedua..

siapa la aku ni kan..

pe2 hal pun, have a great time with uolls.

moga kita berjumpa lagi ye.


May 10, 2012 at 12:00 AM
Reply Comment Hany Rara said...

org atas sy jgnla sedih..
sesungguhnya anda kacak mcm en.boni..hahah XD


May 10, 2012 at 4:16 AM





 
© BONI KACAK All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template Design By kozumi_ro.
Service Tempahan Design