Berjumpa Aaron Aziz,Blogger Hebat Dan Vlogger Hebat Di Pesta Buku 2012 PWTC

Di entri --> INI <-- , aku ada ceritakan yang aku berjumpa dengan blogger dan vlogger hebat. Rupanya bukan setakat itu, aku berjumpa juga dengan Aaron Aziz. Jadi, hari ini aku akan terus publishkan gambar-gambar di PWTC tempoh hari. 


antara pakar SEO, saudara MUAZ FARIS

bersama si comel LYSSA FAIZUREEN dan MUAZ FARIS sedang terkejut melihat seekor hamster terbang
 
Nampak comel tak aku meniru aksi LYSSA FAIZUREEN? Pasti aku kelihatan sangat comel tatkala ni kan?


 
Inilah dia, Vlogger hebat yang bernama AmanWan. Tak percaya, cuba search youtube dan cari nama AmanWan. Macam-macam video dia dah hasilkan. Dan kali ni, aku dan Lyssa Faizureen tak melepaskan peluang untuk bergambar dengan beliau.

Pose menarik daripada blogger-blogger hebat. Err, aku tak termasuk dalam kategori tu, sebab visitor aku masih di tahap ciput. Hahaha. Sedang mengejar mereka berdua dengan terhegeh-hegeh.
Ok. Mungkin korang tertanya-tanya mana gambar Aaron Aziz? Sebenarnya, AmanWan tulah Aaron Aziz. Korang tak percaya? Cuba tengok video ni sampai habis. 

Aaron Aziz dan kartunis-kartunis Komik M

-Aaron Aziz Dilapor Bertumbuk-

Kan? Itulah dia Aaron Aziz. Apa-apa pun, aku ucapkan ribuan terima kasih kepada Lyssa Faizureen dan Muaz Faris sebab sudi juga melepakkan diri bersama blogger picisan seperti aku ini. Ternyata korang berdua sangat sempoi. Alhamdulillah, kali ni neves terhadap Lyssa Faizureen kurang sikit. Hahahaha. Harap-harap selepas ini, akan ada lagi peluang dan kesempatan untuk berjumpa lagi.

NEXT ENTRI - AKU MERASAI PELUANG UNTUK MENJADI WAKIL MEDIA UNTUK MAJLIS PELANCARAN KAWASAKI MXWORLD.

{ 28 comments.. read them below or add one }

kura kura 07 May, 2012
tak nak aron ajis. nak lyssa. eh! hahaha
nasir hamzah nasir hamzah 07 May, 2012
rezeki lah, dapat jumpa dorang.. best tuh.
CIK MAY CIK MAY 07 May, 2012
Wa..teringin jgk nk jmp lyssa.x smpt g pesta buku.sbb sebok sgt memenuhkn n mengemas brg d umh baru..thehee...
AdiaLuze AdiaLuze 07 May, 2012
Assalammualaikum ...

Amboooii ... Seronoknyeee .. ^^
aRa ❤ aFiq™ aRa ❤ aFiq™ 07 May, 2012
amboi.. sakan eh.. g pesta buku xajak.. ni nk marah ni :P
msredcheesecake msredcheesecake 07 May, 2012
Hensemnya aron aaziz tembam tuh.... Hahaa...
Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) 07 May, 2012
sumtime nmpk ke'aaron aziz'an mamat tu..
KorN KorN 07 May, 2012
aku nak tnya skali lagik, ade x lyssa kim salam kat aku haa?
miss Fyqa miss Fyqa 07 May, 2012
best ler..hehe

lyssa mmg comel :)
yana halim yana halim 07 May, 2012
nak jumpa lyssa jugak. Comel je...
akubiomed akubiomed 07 May, 2012
Dapat jumpa Aaron Aziz yang kon pun jadilah. Nasib baiklah apabila berjumpa beliau tidak terkejut. :-)
hafiz hafizol hafiz hafizol 07 May, 2012
bestnye dapat keluar dengan blogger kan..
NAL NAL 08 May, 2012
best la Boni..jeles
mie mie 08 May, 2012
fuh!!
nampak macam enjoy sakan saja..
aaron aziz? hehehehe
Arina Shamsul Arina Shamsul 08 May, 2012
ewah2..enjoy sakan menyakan korang kan?..haha..apapun saya jealous tau??..hahaha.
eLLa n aLia eLLa n aLia 08 May, 2012
untunglah boleh jalan2.. sy ni terperap jadi jeruk dalam rumah.. bnyak kali dah tengok vdeo tu.. hahaha, x bleh blah gelak.. x padan langsung, muka gangster pun muka baik, suara lagilah, suara bapak penyayang.. haha.. tapi best!
Myra Jay Myra Jay 08 May, 2012
Bestkan dapat jumpa blogger :)

Semalam ada tengok kat entry adik manis Lyssa ;)
i luv u i luv u 08 May, 2012
walking...walking..
==>>>
"jalan..jalan itu nyenengin ya???
asik ny lh...
:D
Miziey Miziey 08 May, 2012
Waa~ untong aa jumpa aren ajiss. Peh! huhu~
Nurul Akmal Nurul Akmal 08 May, 2012
tercari2 jugak mana aaoron aziz.. hehehe..

Untunglah Boni, jumpa Ngan Lyssa..
Ezad Skytech Ezad Skytech 08 May, 2012
untung la ko kan boni...heee~
Cik La Collection Cik La Collection 08 May, 2012
Ambooiihhhhh2x!! Untungggg nyer !!! hahahahah .. Kenapa ramai cakap untung ni ? muahaa .
Muaz Faris Muaz Faris 10 May, 2012
hehe, komen semua ke arah lyssa n aaron aziz kedua..

siapa la aku ni kan..

pe2 hal pun, have a great time with uolls.

moga kita berjumpa lagi ye.
Hany Rara Hany Rara 10 May, 2012
org atas sy jgnla sedih..
sesungguhnya anda kacak mcm en.boni..hahah XD