Bila Mulut Berbau Busuk

Terkesima aku sejenak dengan sisipan surat khabar metro hari ini dalam ruangan soseh-soseh yang menceritakan tentang bau busuk mulut seorang penyanyi lelaki. Kadang kala tersembul juga ketawa manja keanak-anakan aku ni. Tapi, macam biasa, aku tetap akan mengekalkan imej kacak aku walau bagaimanapun keadaan dan situasi.

 Aku tak nak komen apa-apa sebab mulut berbau busuk ini adalah normal bagi manusia tak kira lah lelaki ataupun perempuan. Cuma mungkin bagi seorang selebriti, beliau harus menjaga personaliti kerana sedikit sahaja kelemahan atau kesilapan akan terus menjadi buah mulut seluruh negara. Mungkin beliau perlu amalkan penjagaan mulut yang lebih seperti entri yang pernah aku tulis sebelum ini. --> BAU MULUT AWEK TU <--

Bibir seksi tak berguna kalau mulut busuk. Hahaha


P/S : Teringat aku tragedi berkaitan kahak yang hampir mencetuskan pergaduhan besar-besaran. Pastikan terus  mengikuti bonijll3.blogspot.com untuk mengetahui kisah tersebut.

{ 33 comments.. read them below or add one }

Muhamad Azam Muhamad Azam 12 May, 2012
retis makan petai kot haha
SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 12 May, 2012
Nak tunggu Pasal Kahak Plak..Huhu
nasir hamzah nasir hamzah 12 May, 2012
sedikit tips. stanby lah chewing gum di dalam beg anda..he he.
deno deno 12 May, 2012
deno selalu bawaj clorettes atau gula2 hacks
Nurrul Nurrul 12 May, 2012
HEHE , tapi kadang2 malu gak .. lagi2 bila dah kena tegur ngn kawan...
aipp ! terkasima sebentar
Aien Alien Aien Alien 12 May, 2012
masalah mulut berbau ni biasa berlaku pada semua orang dan nak elak dari mendatangkan ketidakselesaan orang lain....haruslah jaga2~
hidayah hidayah 12 May, 2012
Hurmm.. kesian artis tu.
Kalau org dpt agak siapa dia mesti
dia jadi bahan gurauan..
NAL NAL 12 May, 2012
ha ?? pening2..haha
Edy Zaidi Edy Zaidi 12 May, 2012
aku yg buka artis pun selalu sediakan gula2 getah dalam poket/beg...hehe
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 12 May, 2012
jangan salahkan dia,, dia pun nak makan durian ngan petai gak,, haha
YaYaNsMuM a.k.a YM YaYaNsMuM a.k.a YM 12 May, 2012
Pakai la Listerine, sure tak bau punye la....Ape kata, Boni hadiahkan retis tu sebotol Listerine, sure dier akan ingat Boni sampai bila-bila.Hahaha!
MawardiYunus MawardiYunus 12 May, 2012
hahahah ada jugak ke artis camtue.. ngeeeeeeeee seram
aRa ❤ aFiq™ aRa ❤ aFiq™ 12 May, 2012
retis tu lupa gosok gg agaknye :D
alyn adnan alyn adnan 12 May, 2012
hahaha.. gigi yg berlubang salu jadi cm nie..sebab kuman yg menyorok kat lubang tu yg membuat kan bau... cewahhh mcm dentist ler plak..:3
c'axoera ヅ c'axoera ヅ 13 May, 2012
Hahahahah retis tu lupa gosok Gigi kot hehehe leak pakai minyak wangi ajer heheh


P/s: yes, that's the pic of the owner of the blog :p
Lea Isnawi Lea Isnawi 13 May, 2012
sapa kah artis tu eh???
suzie rahman suzie rahman 13 May, 2012
salam boni.. eeee suh reti tu telan perfume.hik3
Maya Diana Maya Diana 13 May, 2012
lupa gosok gigi kot...kakaka...iskk...bsangka baik...bsangka baik....huhuhuhu
Nurul Akmal Nurul Akmal 13 May, 2012
selalu sangat dengan kes macam ni... Kdang2 tu nurul buat2 tutp mulut +hidung...
faiz fakhirin faiz fakhirin 13 May, 2012
maybe diaorg ingt, mulut busuk seksi kot..hahaha
Jo-Blogger Jo-Blogger 13 May, 2012
haha..xgosok gigi kot..oklah sy singgah sini..
★ aIsyaH ★ ★ aIsyaH ★ 13 May, 2012
mesti artis ue malukan..cian dy..rosak populariti..ehe :)
Myra Jay Myra Jay 13 May, 2012
Mmg xslesa klau brdepan dgn org yg mulut brbau, mayb org xprasan kot..
Tringin nk dengar Boni ktawa keanak-anakan dsmping mnjga status lelaki kacak..heheee...

Btw thank boni msukkan blog MJ dlm bloglist
CekbOlat-bOlat CekbOlat-bOlat 13 May, 2012
ekekkeke, letak mnyak cap kapak dlm tekak kompem cair kahak ;)
NOOR FATIN NOOR FATIN 13 May, 2012
siapakah penyanyi itu? adakah penyanyi yg saya minati? ahaks
Sharidawati Shahrudin Sharidawati Shahrudin 13 May, 2012
yup bg kak sha kita kena standby gula2 berpudina dlm henbeg selalu :)

or at least minum air suam yg byk lps mkn tu...huhu
AdiaLuze AdiaLuze 13 May, 2012
Assalammualaikum ...

Wakakaka ... MEmang spoil ke kan kalo mulut berbau nih ... Muka lawa pun tak guna kalau mulut bau longkang ... Huhuhuu
teha teha 13 May, 2012
eerrkk.. busuk ? hahahah !
Hany Rara Hany Rara 14 May, 2012
tiap pg sarapan dgn listren sebotol ye mesti x busuk dah..ahaha
Arina Shamsul Arina Shamsul 14 May, 2012
hehehe..senang je nak hilangkan bau busuk ni,kemam satu sudu minyak wangi dalam mulut..perghhhh..garenti!!! hahaha.
Zarul Zarul 14 May, 2012
gua rasa gua tahu saper penyanyi tu
AnonymousAnonymous 11 June, 2013
Today we found out the below manufacturer that are one of
the easiest, after you have checked out within a number of major indicators
as for models that. There may be a pretty secure argument for.

One safari citrus fruit machine comes into play readily available towards the prior, time a
stainless steel wheatgrass juice machine possibly be great for .

Getting a blender as for smoothie is bound to offer you with significant products that are rich all over multi-vitamins also enzymes and
perhaps savor excellent. Oftentimes, when we are available, we chuck alerting
in to the air, coupled with dine out the whole time. Most commonly, each
of the Glass pan is to receive preparation.

Visit my web site ... best rated juicer wheatgrass