Wordless Wednesday - Selayang Burger Grill




SELAYANG BURGER GRILL


{ 41 comments.. read them below or add one }

O'gosh O'gosh 30 May, 2012
fuh..machonya....dahla lapar ni..
miss Fyqa miss Fyqa 30 May, 2012
wahh. terus rasa nk mkn burger..hehe.. lapar sudah ni..
Sally Yatiey Sally Yatiey 30 May, 2012
Sedapnyaaaa, hee :D Tetiba rasa lapar pulak :D hehe
nasir hamzah nasir hamzah 30 May, 2012
aduh post ini kurasa mahu pergi ke selayang pada hari ini..
are_lin@yu are_lin@yu 30 May, 2012
mntk blnja lh..hehe..sory ingt suka gigit kudis..hihi..
MAY MAY 30 May, 2012
ade lagi ke?belanje plz!
MawardiYunus MawardiYunus 30 May, 2012
ni yang buat air liur meleleh nie
Denaihati Denaihati 30 May, 2012
Sangat menyelerakan burgernya ni. Harus dicuba nanti.
NAL NAL 30 May, 2012
fuhh, teringin lak nak makan..
Phat Phat 30 May, 2012
kau buek den lapa yo tongah2 hari ni
ceklala ceklala 30 May, 2012
mak aihh..mane la nk cari buger siang2 nih?? lapaqqqq!
Myra Jay Myra Jay 30 May, 2012
Aduhhh!! tergoda jiwa nafsu makan semua... ;)
roziahojijie roziahojijie 30 May, 2012
wow ! nilah syurga dunia .....
Hidayah Bach Hidayah Bach 30 May, 2012
eeuuuuwwwwww...!!!

baru perasan dia kata org yg komen nih korek lubang hidung dia..!!!

eeeeeeeeeeeyyuuuwwwwwww...!

bebetul tak senonoh dah dia nih ..

hahahaha..

bebetul gila2..

:)
Isteri Encek Bard Isteri Encek Bard 30 May, 2012
aiyooo burgerr bakar... sedappppp
Cik Yatt Cik Yatt 30 May, 2012
perrrrrrrrghhh!! mleleh air liur nokk
Nurul Akmal Nurul Akmal 30 May, 2012
bila nak belanje nurul makan burger ni lagi Boni...
NOOR FATIN NOOR FATIN 30 May, 2012
pos la ke kemaman. teringin nak rasa tau, kehkehkeh..

pavlova mcm kan rasa dia lebih kurg puding caramel. hik hik sodappp
Arina Shamsul Arina Shamsul 30 May, 2012
fuhhhhh!!!! sungguh kacak burger itu..haha
Iza Teratak Usang Iza Teratak Usang 30 May, 2012
Salam kenal dari Teratak Usang..
Sedapnya burger tu..tapi tak boleh makan banyak2..
[PCL] [PCL] 30 May, 2012
tiap mlm aku cari burger...ni pon dah kira sedap sangat...klu ada lg yg sedap mmg nk kena trjah...go to selayang!
Juliet_iRa~" Juliet_iRa~" 30 May, 2012
meatball pn ada??????????wahhhh dasyat laaa..

burger bakar dah pernah mkn..;p
Hany Rara Hany Rara 30 May, 2012
sedapnyaa~ nak jugak..hehe
Muaz Faris Muaz Faris 30 May, 2012
serius terliur.. camtu sedih sbb ade org tu tak ajak.
jebengotai jebengotai 30 May, 2012
mmg kreatif la..nmpk pon mcm sedap.. :)
Ariff Shah Ariff Shah 30 May, 2012
fuh. nampak sedap tu
faridah nazurah faridah nazurah 30 May, 2012
terliuq... haa kau kena bertanggungjawab dgn air liur aku yg dah terbazir ni! :D
Ezad Skytech Ezad Skytech 30 May, 2012
erk...benci..benci..kenapa tak ajak aq sekali hari tu....haha...terliur beb..huhu~
m!3yr4h_LolLy m!3yr4h_LolLy 31 May, 2012
burger lagi. adoi. mengidam pulak cheq nie
m!3yr4h_LolLy m!3yr4h_LolLy 31 May, 2012
burger lagi. adoi. mengidam pulak cheq nie
محمد شهريل القنيطري محمد شهريل القنيطري 31 May, 2012
perghhh..gila toi burger ni..mengugat keimanan..pos mai sini satu
Nurrul Nurrul 31 May, 2012
asyik tengok gambar burger yg cik Boni post jaa , pakkan gambar nie tak boleh makan.. :P

*bila nak post kat jOHOR ? *
sis92 sis92 31 May, 2012
wuwwuu sedapnya >.<
Tuan Tanah Tuan Tanah 31 May, 2012
sedap.

ye bukit beruntung. paling tepat bukit sentosa laa. :D
Hanie Dew Hanie Dew 31 May, 2012
muak makan burger grill. makan patti aje dah kenyang gilers.
ch000tz axoera ヅ ch000tz axoera ヅ 31 May, 2012
besar sgt lah size dia...hehe
Rozalia Binti Alik Rozalia Binti Alik 31 May, 2012
lapooooooooooooooooooooorrrrrrrrrr...... =_='
tirahzairi tirahzairi 31 May, 2012
mata kelip2...sambil lap ayak liur~~~
★ aIsyaH ★ ★ aIsyaH ★ 01 June, 2012
nak la satu..boleh?hee~