Bila MP3,Gadget-Gadget,Radio Dan Televisyen Dihapuskan

     Apa akan jadi bila MP3, Gadget-Gadget, radio dan televisyen dihapuskan di dalam dunia ni??


 TADAAA!!!!!!!!!!!!!!



p/s : selepas memikirkan sesuatu atas nasihat CIKGU NI ni, mungkin selepas ni aku akan mempelbagaikan sedikit entri di dalam blog ni. Sebab terfikir juga aku, pembaca-pembaca entri aku ni bukanlah hanya tertumpu kepada penggemar-penggemar genre kelakar sahaja. Mungkin akan ada entri-entri yang serius juga selepas ni. Tapi sengal tetap di hati aku. Jangan risau.

{ 26 comments.. read them below or add one }

Norasyimah Saifullah Norasyimah Saifullah 18 July, 2012
hahahahahahahahhahahahahahah
ccicute ccicute 18 July, 2012
seyeess.. aloorrr... ^_^
ProfHariz ProfHariz 18 July, 2012
Macam ni pun boleh. Wakakaka


p/s : bro kalau boleh title entri tak perlu
Nurlyla Nurlyla 18 July, 2012
yg pnting dia bahagia..
Mat Som Mat Som 18 July, 2012
Walau apapun yg Boni perkatakan di sini, aku tetap akan membacanya. Serius, nak memperkatakan soal penerokaan angkasa lepas kut?
kakcik kakcik 18 July, 2012
Manusia ini pelbagai ragamnya. Tidak semua 'terlayan' oleh kita. :)
Ezad Skytech Ezad Skytech 18 July, 2012
haha...ni kes handphone, MP3 rosak la ni...tu guna laptop...kah3~
NAL NAL 18 July, 2012
wow..hahaha..boleh londeh kain tu..
Arina Shamsul Arina Shamsul 18 July, 2012
jangan serius yang amat ya pak..nanti yang kacak bertukar ganteng..hahaha.
daddydee daddydee 18 July, 2012
terbaik lah...tak panas ke bontot dia...hahahah
Niesa Niesa 18 July, 2012
mak ai..cm gitu skali plak ye..nasib baik bukan pc dorg gantung kt leher..hahaha..ntah ape2...
Man Man 18 July, 2012
nak gak pakai earphone tu..pasang lagu tu kuat2 kan boleh..
miss Fyqa miss Fyqa 18 July, 2012
sambil masak leh berhibur. haha.
Hany Rara Hany Rara 18 July, 2012
gahaha bangang ja.geng mana ni..haha
Nurrul Nurrul 18 July, 2012
why life must so serious ? ? ? :P

*haha ada gaya memasak gtuh.. haha :?
KiD KiD 18 July, 2012
macam hareemmmmm... wakkakkakaaa
SP (spudinpunya) SP (spudinpunya) 19 July, 2012
motif dia buat macam tu ..hahahahha
Nadot Nadot 19 July, 2012
Tan sungguh badan dia..i like! ;p
Ikmal Ikmal 19 July, 2012
ini mungkin terjadi kepada budak asrama IPT saja... hahaha...

Aku sokong tu Boni, lebih baik koe perbanyakkan genre di blog koe nie... tengok saja jumlah komen koe tu...
KorN KorN 19 July, 2012
hot abg nie.. hak hak hak... censored tuh...
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 20 July, 2012
LOL.......xsanggup nak ngusung laptop mcm tu ksana sini...
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 21 July, 2012
amboi.. kemain lagi mamat atas ni.. ni mesti ipod tak cipta lagi nih.. hehe