Segmen Ke-2 NAL : Edisi Ramadhan

      Baiklah, ni segmen lagi yang aku join pada hari ini. Saka aku dah mengamuk dah ni. Dia paksa aku join contest dengan segmen je hari ni. Hahaha.

Kata-kata bersempena ramdhan yang bakal tiba ini. 

     Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Hoi Boni Kacak!! Kau jangan berani-berani nak ponteng puasa!

   
     Untuk mengetahui lebih lanjut tentang segmen ini, sila klik --> SEGMEN KE2 NAL : EDISI RAMADHAN

{ 22 comments.. read them below or add one }

etuza etuza 15 July, 2012
semoga ramadhan kali ini membawa sinar cahaya iman, segala amalan Dia terima..
deq noor deq noor 15 July, 2012
alamak! belum habis ganti puasa lagi. huhu.... :(
NAL NAL 15 July, 2012
Thanks for support Boni..tapi maaf sangat2 sebab segmen tu tamat kelmarin.

dan keputusan telah pun dibuat tinggal nak publish entri je..

:)
Mat Som Mat Som 15 July, 2012
BONI
Jangan sampai diusung van jenazah kerana didadapati dgn lahap makan di kedai Mamak pada bulan Ramadhan.
Bobo Bobo 15 July, 2012
wah dah muncul dah segmen ramadhan..hehe
cendol cendol 15 July, 2012
haha selamat bersegmen boni
Hany Rara Hany Rara 15 July, 2012
jerr segmen dah tamat tarikh laa..haha :p
ikaa ikaa 15 July, 2012
dapat hadiah x boni??
hairy hairy 15 July, 2012
eh dh ttup kan smlm?haaaaa...hahahaha
♥ sitifarhana ♥ ♥ sitifarhana ♥ 15 July, 2012
pehh...bersegmen la die!hehe
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 15 July, 2012
cari traffic yang dah sedia tinggi lettewe,, :P nak join jugak la,, lama tak join segmen hehe
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 15 July, 2012
cari traffic yang dah sedia tinggi lettewe,, :P nak join jugak la,, lama tak join segmen hehe
yana halim yana halim 15 July, 2012
Jom saling bermaafan sesama kita. Minta maaf ye Boni, kot2 ada salah silap.. :)
Mr.She Mr.She 15 July, 2012
Hoi Boni Kacak!! Kau jangan berani-berani nak ponteng puasa!

wakakaka :D
cik yuyu cik yuyu 15 July, 2012
segemn dah habis lah wak..
Aida Omar Aida Omar 15 July, 2012
tak boleh bla pesanan ramadhan dia.. haha.. still ada perkataan 'kacak' :P
akubiomed akubiomed 15 July, 2012
Kalau tua bangka berani ponteng posa kena usung didalam van jenazah.
KorN KorN 16 July, 2012
ucapan tu.. haha.. jangan makan megi sedap time bulan pose oih.. haha
NAL NAL 16 July, 2012
Jangan delete entri ni ye..Insha Allah, NAL akan adakan segmen yang sama sekali lagi atas permintaan..
Ikmal Ikmal 16 July, 2012
Assalam, Selamat Berpuasa Abang Boni... Ingat Jangan ponteng pose sudah... kalau dah haus sangat tu jangan sampai nak mengesotkan diri tu di tengah jalan nnti kena angkut pi tanjung rambutan baru tau... Salam Ramadhan Al-Mubarak 1433H/2012M....