Dah Nak Hari Raya!

     Pejam celik pejam celik, sekejap dah nak hari raya. Rasa macam semalam baru puasa pertama. Wah!! Lepas ni dah tak dapat nak cuci mata kat bazar ramadhan dah!! Haha. Serupa tak payah puasa kalau cuci mata! Boni boni! Niat tu kena betulkan balik! 

     Baiklah. Lately aku hanya sempat nak buat autopublish memandangkan aku tak berapa nak sihat. Macam tak ada kena mengena je kan? The point is, aku tak sempat nak terjah blog korang seperti selalukala. Haha. 

     Baiklah, agak-agak berapa ramai yang dah nak balik kampung? Aku ingin menyampaikan pesanan kepada korang. Berhati-hati di jalan raya! Jangan memandu ketika mengantuk, dan jangan memandu ketika marah. Kawal emosi agar sentiasa dalam keadaan tenang. Biarlah kita beraya dalam keadaan gembira, bukannya keadaan sedih. Jaga diri baik-baik sahabat-sahabatku semua. Selamat hari raya aidilfitri.

hari raya
sumber gambar --> http://www.myvitrd.com

{ 43 comments.. read them below or add one }

are_lin@yu are_lin@yu 16 August, 2012
ooo tak sihat ya..samalah kita..huhu

salam aidilfitri boni ;-)
Cik.blogger Cik.blogger 16 August, 2012
selamat hari raya aidilfitri n maaf zhr btn :)
Myra Jay Myra Jay 16 August, 2012
Selamat Hari Raya ye Boni :)

Hati2 di jalan walau ke mana destinasi sekalipun; D
kakcik kakcik 16 August, 2012
Selamat Hari Raya Boni,

semoga selamat dan gembira walau di mana berada ya. :)
fairus fairus 16 August, 2012
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
IKHLAS DARI HATI DAN SANUBARI
--> FAIRUS MAMAT
--> NORHATI ABU TALIB
--> MUHAMMAD FAHIM FAIRUS
--> AINNUR AFIAH FAIRUS
Hidayah Bach Hidayah Bach 16 August, 2012
selamat hari raya dik..
:)
maszull maszull 16 August, 2012
assalamualaikum Boni...selamat hari raya mama ucapkan dan di sini mama mohon berbanyak2 maaf jika ada terkasar bahasa mama semasa mama dtg mengomen di sini yer...:)
MAY MAY 16 August, 2012
selamat ari raye mr boni...
Ameerul Ashraf Ameerul Ashraf 16 August, 2012
Selamat Hari Raya En. Boni.
Maaf Zahir Batin. n GetWellSoon! HEHE!
Phat Phat 16 August, 2012
selamat hari raya maaf zahir batin boni kacak
-meeSUPERGIRL- -meeSUPERGIRL- 16 August, 2012
selamat hari raya boni :D
wantie wantie 16 August, 2012
selamat hari raya tuk kamu jua.

Get well soon. makan ubat. rehat cukup. jgn sampai hari raya nanti kamu beraya kat tempat tido udah le boni oi..
LelakiSemalam LelakiSemalam 16 August, 2012
bawa laju2 boleh hilangkan ngantuk...hehe!
ceklala ceklala 16 August, 2012
selamat hari raya. majulah sukan untuk boni! ehh?hahaha
Cik Nur Cik Nur 16 August, 2012
selamat hari raya..mohon maaf di pinta andai pernah terkasar bahasa di ruangan ini..

salam lebaran buat boni sekeluarga...
syiela syiela 16 August, 2012
selamat hari raya boni.. akak dekat je sp ke as.. tak sempat nak ngantuk :)
Mira Adzlia Mira Adzlia 16 August, 2012
slmt hari raya incik yg kacak rmbut tpacak...hihi :p
deno deno 16 August, 2012
selamat hari raya aidilfitri buat boni sekeluarga! :)
Cik Rongoks Cik Rongoks 16 August, 2012
selamat hari raya boni ! ^^
Crafty Nieya Crafty Nieya 16 August, 2012
boni !!!!!!!!!!!!!!!hehe
kite pun tak sihat jugak meyh !
aceehh.sehati sejiwa pulak..ahahaha
selamat hari raye boni !!!!!
:D
Cik Fie Cik Fie 16 August, 2012
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin abg boni :)
Zakaria's daughter Zakaria's daughter 16 August, 2012
selamat hari rayaaaa. jom cuci cuci mata lagi lepas raya. pasar malam kan adaaa
::...Cik Puan Muda Iqa...:: ::...Cik Puan Muda Iqa...:: 16 August, 2012
Selamat Hari Raya aidilFitri nanti boleh lah iqa minta duit raya huhuhu~
littledolphin littledolphin 16 August, 2012
selamat hari raya kawan!!! :D

kita tak dapat balik kampung T_T
Nurrul Nurrul 16 August, 2012
Selamat Hari Raya Cik Boni !
Maaf sekiranya sepanjang Nurrul berblogg ada kata2 yg menyakiti Cik Boni..

*Get well soonn ! :)
HUDAJMAL HUDAJMAL 16 August, 2012
selamat hari rayaaaaaa! HAHA.
Nurulee Nurulee 16 August, 2012
Happy Eid Mubarak. maaf zahir batin. hehe.
Nurul Akmal Nurul Akmal 16 August, 2012
boni sakit apa. Moga cepat sembuh..

Selamat hari raya boni.. Maaf zahir dan batin...
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 16 August, 2012
selamat hari raya :)

ehem, nak kad raya.. dengan duit raya sekali.. hehe
eila eila 16 August, 2012
selamat hari raya maaf zahir dan batin
Denaihati Denaihati 17 August, 2012
sama2 kita berhati2 memandu bro. baca doa sebelum keluar rumah
si robot comel si robot comel 17 August, 2012
semoga cepat sembuh, :) dan selamat berhari raya :D
Beckhrooy Beckhrooy 17 August, 2012
Selamat Hari Raya Bro
Cinta Misteri Cinta Misteri 17 August, 2012
Selamat ari raya Boni. Take care, jg kesihatan. Kang org beraya umah kamu ala~2 melawat pesakit kt spital bw buah epal & limau.

Boni, haaa btul3x. Aritu dia baca kad raya kamu, dia gelak jer... Boni CiM tu chumeLkannn...
Ezad Skytech Ezad Skytech 17 August, 2012
selamat hari raya boni...:D

P.S - kad raya da sampai..terima kasih..hee..nak serang rumah ko time raya..alamat takde pulak...HAHA~
Hany Rara Hany Rara 17 August, 2012
Selamat hari raya awak! maaf zahir batin. Hati-hati di jalan raya..hehe
anamizu kaito anamizu kaito 17 August, 2012
patutla jrg sikit Boni hapdet..
takpe, pelan2 kayuh.. jage
kesihatan ye.. nk raye ni lg
kena jage betol2.. ;)
Nadot Nadot 17 August, 2012
Selamat hari Raye juge Boni!!!
get well soon juge (^_^)
CikMai CikMai 18 August, 2012
selamat hari raya awak :)
CikMai CikMai 18 August, 2012
selamat hari raya awak :)
babycomel babycomel 18 August, 2012
selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin ye abg boni (abg tu tanda hormat baby) ;)
mohon maaf kalau ada salah silap ye selama ni. semoga ramadhan yg bakal berlalu ni memberi 1001 rahmat buat semua
Iffah Afeefah Iffah Afeefah 24 August, 2012
request lagu raye satu hahaha