Beraya Dengan Shiha Mentor

     Sebelum ni aku ada buat satu pop quiz tergempar artis wanita. Dan dah ada pun yang menjawab dengan tepat iaitu Shiha Mentor. Jadi, entri ni jom le kita layan gambar-gambar aku beraya dengan Shiha Mentor.


shiha mentor
Masa ni aku tak puas hati dengan budak baju merah ni. Iky Faireyl nama beliau. Rakan duet aku dalam video kala hujan-Zamani. Ada ke patut dia letak letak kuah laksa dekat sate aku? 
shiha mentor
Masa ni aku tercekik batang sate sebenarnya. Sebab kena puji kacak. Maunya tak kembang segala otot perviks aku.
shiha mentor
Dah lega sikit. Barulah aku dapat bergambar dengan tenang di sisi Shiha Mentor yang comel gitu. Disebabkan tak dapat mengawal rasa segan di sisi Shiha Mentor, air liur aku meleleh-leleh, Dari kiri, Atan, Iky, Butang, Shiha, baby biru, dan aku yang kacak.
shiha mentor
Dah kenyang makan, nak sambung sesi fotogerapi dekat luar. Dari kiri Butang, aku, Arule. Iky, dan Daus. (Kalau korang perasan, budak Daus ni yang kena lempang dengan Ogy Ahmad Daud masa ujibakat Mentor)
shiha mentor
Bila dua badang bertemu. Badang merah memang kaki gym, badang hitam pula buat-buat sasa. Jenuh tahan nafas tak bagi perut terjojol.
shiha mentor
Entah bila la boleh berjumpa lagi dengan dorang ni semua. Ekspeceli Shiha tu. Sempoi sebenarnya lepak dengan dia. Korang tak rasa langsung dia ni artis sebenarnya.

     Baiklah. Di kesempatan ni, aku ingin perjelaskan supaya korang tak tersalah anggap dan menganggap aku ni Gud Gud. Nak berkawan dengan artis je. Aku ni blogger picisan biasa. Kawan-kawan bergelar artis yang aku kenal pun tak ramai. Ni lah dia kawan-kawan artis yang sudi berkawan dengan aku:-



     Entri aku pun kebanyakkannya berkisar tentang dorang-dorang ni je. Pusing-pusing kalau bab artis, bab-bab dorang ni je. Bukan aku tak nak berkawan dengan artis lain, tapi artis lain yang tak nak kawan dengan aku. Hahaha. Rugi betul artis-artis lain tu. Dorang tak tau aku ni ada sijil naib pengerusi kadet polis sekolah. Hahahaha.

{ 72 comments.. read them below or add one }

mrs chenta mrs chenta 06 September, 2012
olohhh kacaknya boniiii. kacaknya.kacak nya!!! ahahahhaha ;p
ceklala ceklala 06 September, 2012
wahhhh semakin retis dah boni skang yek!hihih eh jemput datang rumah ye sabtu ni kalo free :)
Anastasyea Aida Anastasyea Aida 06 September, 2012
alahai Boni.. tak kisahlah dgn siapa pun kita berkawan.. yg penting ikhlas.. ('',)
Myra Jay Myra Jay 06 September, 2012
Owhh Shiha rupanya, lupa lak yang dia ni senegeri dengan cheq..hehee ;)

Ni kira kalau Myra kawan ngan Boni merangkap kawan retis jugak la ye :)

maszull maszull 06 September, 2012
assalamualaikum Boni...seronoknya beraya ke rumah Shiha nape tak ckp kalau x boleh juga ikut sekalikan....hehehehe...:)
Phat Phat 06 September, 2012
aku dah teka betul tp x tertulis kat ruangan komen pop kuiz lu bro haha
Errah Errah 06 September, 2012
lawa la shiha..kita tak pernah berkawan ngan artis..hehe
Afasz Afasz 06 September, 2012
boni mmg paling kacak la. :DX
cik yuyu cik yuyu 06 September, 2012
waahh fofular lah boni.. :) comel shiha tu.. bila nak dtg beraya rumah yuyu?? kekkee..
Nurul Akmal Nurul Akmal 06 September, 2012
Hensemnye Boni.. hahaha

comel kan shiha.. :)
Dkna Abza Dkna Abza 06 September, 2012
cantik shiha...oooww..patutla tempoh hari tak bagi dkna p beraya rumah dia, rupanya dia p beraya dengan shiha :p
are_lin@yu are_lin@yu 06 September, 2012
comel ja shiha..suka dia jugak..nampak manis ;-)
fairus fairus 06 September, 2012
RAMAI KENALAN ARTIS... TERBAIKLAH BONI..
shidaR shidaR 06 September, 2012
perghh.. raya dgn retissss..hebatt boni ^_^
Aien Alien Aien Alien 06 September, 2012
boni kirim salam kat baby biru...paling hensem diantara yg lain2. hehe
Mira Adzlia Mira Adzlia 06 September, 2012
hamboih...retis jer kwn dier tuuuuh..hihi...cumil shiha ek....tuan blog ni plak kacak..sesuai la...hihihi
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 06 September, 2012
mood nak nk berkomen kureng ckit ari ni!
Shahril Nasir Shahril Nasir 06 September, 2012
hAHAHA..sijil naib pengerusi kadet polis sekolah tu yg xleh blah..adei....ko ni la
Masha Meisters Masha Meisters 06 September, 2012
hahaha...yeala2 boni kawan dgn yang ngetop2 je...hensem la katekan...kih3
najihahfara najihahfara 06 September, 2012
besnye beraya dengan artis :)
Ikmal Ikmal 06 September, 2012
Assalam, koekan artis juga Boni... memang banyak kawan artis koe erk... lupa pula suruh koe kirim salam dngn Shiha tu... hehehhe..

Ialah macam kenal pula si Daus tu... hehehe
Ikmal Ikmal 06 September, 2012
Lupa pula, tapi koelah juga Boni yg paling...paling..paling... ensem... huahuahua... kalau koe nak lawan si arule tu memang kalah koe... hahahha
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 06 September, 2012
kawan dengan artis.. lama2 nanti boni pulak jadi artis.. amin :)
aku HaniAsyira aku HaniAsyira 06 September, 2012
mcm mana boleh berkawan dgn dorang ni eih.. musykil2.. keh2
Cik Nur Cik Nur 06 September, 2012
wahhhh...!Boni pun dah macam retis dah haa..hihihi..

psstt..ade soalan sikit untuk awak...sila baca entry..hehehehe
KorN KorN 06 September, 2012
shiha ni kat penang kan.. oi, da dtg penang xnak singgah beraya umah aku pon.. kalo tak boleh aku buat kuih megi perisa kari..
wantie wantie 06 September, 2012
hahaha... lawak la ko ni. apa kena mengenanya nak kawan dengan sijil naib pengerusi kadet polis sekolah?

kelakor tenuk akak baca boni oi..
shinji izac shinji izac 06 September, 2012
Untunglaaaaaaaaa kawan ngn artis... jeles, jeles.. :P
fadh leyanie fadh leyanie 06 September, 2012
kuah laksa dengan sate,..haha
mintak sign shiha !
Mat Som Mat Som 06 September, 2012
Seronoknya Boni
Kawan dgn artis2, Shiha pulak tu
Saya kat hujung dunia ni cuma ditemani unggas2 rimba saja
babycomel babycomel 06 September, 2012
nape nampak cam separas je bila boni dgn shiha berdiri sebelah2 ni =) hehe, semart la abg boni ni ;)
Arina Shamsul Arina Shamsul 06 September, 2012
Muahahahahahahahahaha..kenapa aku ketawa?aku pun tak tahu sebenarnya..hahahahahaha..

Tapi yang pasti entri ni buat saya ketawa lalu terhappy..

Arigato boni...haits.
ketty natalia ketty natalia 06 September, 2012
thnks abg li...erm...rindunyer kat iky n abg..:(..nyway thnks tau...sory lme xjmp..hope anda berdua memahami......hihiihi...
Ichwan hausgame Ichwan hausgame 06 September, 2012
Kunjungan. . Salam kenal sob
~~zana@pb~~ ~~zana@pb~~ 06 September, 2012
Akk nmpk mcm pasangan suami isteri je...ewah. Kalau kenal famili akk boleh kenal dgn Kid...haha..akk pun jarang dpt jumpa.
zaxx zaxx 06 September, 2012
amboi ,beruntungnye badan,,hehhe mohon nk otograp..ehhe
♥ sitifarhana ♥ ♥ sitifarhana ♥ 06 September, 2012
wah wahhh..retis tu..untg la untg la~~hahaha
KiD KiD 06 September, 2012
kenapa nama aku takde?? aku pun artis... foiinneeee!!! hahhahahaaa
Zul De Alexis Zul De Alexis 06 September, 2012
wah!!!!!!!!!!!
bestnya boni...jeles..hehe

◕ Kawaii D Y S H A ◕ ◕ Kawaii D Y S H A ◕ 06 September, 2012
untungla die.. cantik gak shiha kan
Isabel Diaz Isabel Diaz 06 September, 2012
hahah, msti semput thn perut tu.. hahaha
cci cci 07 September, 2012
cantiknya shiha.. x encemnya boni.. huahuahua... oi2.. da x sasa tu x yahla nak sasakan bdn tu.. hahha.. :P
hnahdy hnahdy 07 September, 2012
Amboi dia.. Erm.. lepas ni kena p gym ye :)
ikaa ikaa 07 September, 2012
perhhhh makan sate....bak skit kita share naa
munir ardi munir ardi 07 September, 2012
wah mestilah rakan boni popular kat Malaysia banyak berkawan dengan artis, harap lebih banyak artis lagi jadi kawan anda supaya sayapun banyak kenal artis Malaysia melaui artikel disini.
Nadot Nadot 07 September, 2012
memang nampak sekse gile boni tahan nafas nak nampak perut tak buncit mase amek gmbr dgn kwn yg bergym tu..hohoho
Atiqah Wadiah Atiqah Wadiah 07 September, 2012
untunglah kwn ngn artis..hehe :P
Ezad Skytech Ezad Skytech 07 September, 2012
haha...sate + kuah laksa...sedap kot..rasanya unik..
Ezad Skytech Ezad Skytech 07 September, 2012
amboi..bukan main lagi ko ye boni..beraya rumah artis tu...huhu~
hazanis hazanis 07 September, 2012
untuk la dia beraya dengan artis..hehe
faizfakhirin faizfakhirin 07 September, 2012
nanti ko sampaikan salam pada shiha utk aku.
Rumah Al Banna Rumah Al Banna 07 September, 2012
Salam kenal dari Blogger Indonesia mas :)
Masz Sidek Masz Sidek 07 September, 2012
semua control hemsem bila bergambar dgn shiha... :)
AdiaLuze AdiaLuze 07 September, 2012
Assalammualaikum & Salam Syawal ^^

Theeehehehe .. kira hebatla tu leh beraya ngan retis :D
hatiputera hatiputera 07 September, 2012
wahh...boni nak kawan dengan artis jer.pasti glamour kan.
Iffah Afeefah Iffah Afeefah 07 September, 2012
gamba badang tu sengal okeh
siti rokiah siti rokiah 07 September, 2012
wah wah kacak femez gitu hehe
Hidayah Bach Hidayah Bach 07 September, 2012
cantikla shiha..
:)

err...boni pun hensem pakai baju melayu..

;)

suka tengok..

Terbakor Terbakor 07 September, 2012
untung dapat jumpe shiha.. lawa seyh die..
Aku Mad Aku Mad 07 September, 2012
eh cam pernah je aku tengok lelaki kacak pakai songkok tu, tapi dimana yer :P hmm
azalia hjsalleh azalia hjsalleh 07 September, 2012
kecik molek je shiha ni ye =)
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 07 September, 2012
Wah... Dapat beraya bersama artis... Best2..
Hany Rara Hany Rara 07 September, 2012
nampak padanla boni ngan shiha..bila nak langsung?? hahahaha
Zaza Ridzlan Zaza Ridzlan 08 September, 2012
haha, amboi boni..untung ada sijil polis sekolah ye..hehe =)
Nurrul Nurrul 08 September, 2012
Bestnya ada kenalan dgn artis.. kalau Nurrul , nak kawan dengan abang Zizan.. hehe ^^

*Ohh , kacak sungguh ! ! Kuah laksa dlm sate ? apa rasanya ?