Gangster Hati Kering

Gangster Hati Kering. Pukul 4 pagi ni otak aku boleh pula menggatal mengimbas kenangan masa belajar di Pusat Latihan Trolak satu ketika dulu. Teringat aku pada seorang kawan. Boleh dikatakan beliau ni memang kategori gangster. Suka bergaduh sana sini. Sifat-sifat gangster memang ada pada dia. Badan besar kulit hitam hati serupa batu!

Gangster Hati Kering
Gambar sekadar hiasan. sumber

Satu malam, aku balik lambat ke dorm. Baru balik daripada kacau awek-awek kat tempat aku belajar tu. Terjerit-jerit, terlolong-lolong dan terkinja-kinja tunjuk hebat depan awek-awek yang ada kat situ. Hahaha.

Gangster Hati Kering

Gangster Hati Kering
Kenangan masa belajar dulu. Tapi si gangster tak ada dalam gambar ni.
Nak dijadikan cerita, aku pun masuk la dalam dorm. Gelap tapi ada cahaya daripada tv. Aku on suis lampu dan terus terkejut. Aku nampak si gangster ni menangis depan tv. Mak aih! Rupanya menangis layan cd hindustan.  Hakhakhakhak. Malam tu memang aku tak boleh tidur sebab gelak tanpa henti.  - Gangster Hati Kering -

P/S : Rindu zaman belajar dulu. Macam-macam kenangan manis dan pahit aku tempuh. Semua tu mematang dan mendewasakan aku hingga aku mengenal erti kehidupan sebenar.


{ 57 comments.. read them below or add one }

Mat Som Mat Som 29 September, 2012
Gengster menangis tgok TV
HAAHHAHAHA
Mesti kesat mata pakai selimutttt
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 29 September, 2012
gengster dalam hati penuh taman bunga eh :P
munir ardi munir ardi 29 September, 2012
gangsternya datang nih dan bilang emang gangter bukan manusia tak punya air mata, sambil joget hindusani he he
kakcik kakcik 29 September, 2012
Hahaha... Gangster taik minyak rupanya... :)
baby comel baby comel 29 September, 2012
mesti comel gile gengster tu kan.. layan hindustan pun melalak.. comey comey =)
LidiaSuraya LidiaSuraya 29 September, 2012
Dalam ht ada taman bunga tu... Tp segangster mn pun pasti ada titik lemahnya d citu..
~Cik Sweety~ ~Cik Sweety~ 29 September, 2012
haha..keringlaa sangaaatt..
Nurlyla Nurlyla 29 September, 2012
ada taman dalam hati.. woooo..
Cikgu Ma Cikgu Ma 29 September, 2012
sekarang dh matang ke belum?? heheh
Cikgu Ma Cikgu Ma 29 September, 2012
sekarang dh matang ke belum?? heheh
aku HaniAsyira aku HaniAsyira 29 September, 2012
tu yang dinamakan dalam hati ada taman eik..
Neo89 Neo89 29 September, 2012
Gengster pun ada feeling bro~
Mesti sdeh giler citer hindi tu smpai gengster pon nangesss. Hahah. LOL!
xD
Isabel Diaz Isabel Diaz 29 September, 2012
hahaha, feeling btl dye.. Even sya yg skema nie pn x nangis law tgk cite hindustan :)
nur azian nur azian 29 September, 2012
hahahaha...menangis jugak...
ingatkan xlayan dah industan2 ni...
lawak2...!!
muhammad asyraf muhammad asyraf 29 September, 2012
siapa yang bleh tahan penangan cerita hindustan.. :)
Cik blogger Cik blogger 29 September, 2012
hadoi ai macam-macam...hahahahhaha
Encik H Encik H 29 September, 2012
gangster baru lps clash kot..tu yng layan feeling tengok citer hindustan..hahaha
Myra Jay Myra Jay 29 September, 2012
Zaman belajar memang best kan :)


Aduih la gengster buat malu je nanges, nama je gengster :-)


p/s : Lawa header :)
Ikmal Ikmal 29 September, 2012
Assalam, hahahhah... gangster2 jugak... sapa sangka segangster2 itu rupanya ada taman dalam hati.... berbunga2 lagi tu... huahuahaua... kirim salam dekat abg. gangster tu erk Boni... hehehe
Remy hazza Remy hazza 29 September, 2012
gengster2 pun...hati dia sama cam kita tau!!!!! jiwa halus tu.....
✿Lady Ainaa✿ ✿Lady Ainaa✿ 29 September, 2012
gangsterlah sangat an... hahahaha.... gangster diluar tetapi AYU didalam.. ahakx... lawak laaaaaa
piraaa piraaa 29 September, 2012
hahaha, dalam hati ada taman, berbunga2 lagi :P
wantie wantie 29 September, 2012
tak pe la kan. si gengter tu tengah basahkan hatinya yang kering dengan air mata.

feeling bebnor nonton Hindustan tu ek? sampai leh nangis nangis.

hati hati kering dia pun, berjiwa lembut. adushhhhhhhhhh
Cik Fie Cik Fie 29 September, 2012
gangster la sangattttt..hahahhaha :P
Aien Alien Aien Alien 29 September, 2012
gangster comel ni...hikhik. punya hati dan perasaan juga.


#boni halus je dulu2.
hnahdy hnahdy 29 September, 2012
Dalam hati ada taman...

p/s : Gambar awak yang depan sekali tu ka?? Alahai... kurusnya.
Rozalia Binti Alik Rozalia Binti Alik 29 September, 2012
hai boni ! lama tak singgah blog awk . hehe ^^ sory , busy la bulan nie . sambung study kan.

btw , gangster hati kering boleh berubah . hehe.. tak percaya sy . hehe :D
LelakiSemalam LelakiSemalam 29 September, 2012
biasalah masa belajar malas bukan main kan...


sama la kita!
Zul De Alexis Zul De Alexis 29 September, 2012
kahkahkah
gengster kew nie?? hahaha



pergh!!!! dh pakai templete Thesis ..bgus2 mesra SEO..
si robot comel si robot comel 29 September, 2012
ini baru gengster, ganas-ganas dia, still boleh menitis air mata,kehkeh. comel :p
shinji izac shinji izac 29 September, 2012
tu tandanya dalam hati ada taman :P
Khalilah MNor Khalilah MNor 29 September, 2012
Hehe... Otai boni, hati di dalam tak dapat nak diterjemah pada luaran diri... Jangan hakimi buku melalui kulit luarannye. :D
zila manaf zila manaf 29 September, 2012
ahhhh suwitttt sangattttt
Hanif Idrus Hanif Idrus 29 September, 2012
Muka ganas dlm hati ada bunga..kikiki
Lea Isnawi Lea Isnawi 29 September, 2012
skrg ni mesti abam gengster tu layan korean drama lak kan

ihihihi
bunga bunga 29 September, 2012
That’s what i call “great post”. Thank you so much.
nadot nadot 29 September, 2012
hahahaha

gangster pun op kos ade prasaan gaaakk... manusiaa... hehehe

tu baru si gangster tu...kalau boni yg tgk crite tu, meraung kot... ;p
Erna Ziana Lamsera Erna Ziana Lamsera 29 September, 2012
nak gelak ke tak ek? nana pun nangis jugak kengkadang kalo tgok ceta hindustan :P tp nana bukan gengster. nana superkitty :P
cHeRyNa PiReS cHeRyNa PiReS 29 September, 2012
Macam AC Mizal dalam cerita Buli. Layan lagu Kau Kunci Cintaku...sampai melalak2.

Arghh...org besar adakalanya hati kecik:)
Iffah Afeefah Iffah Afeefah 29 September, 2012
aku pulak kang takley tdo dok gelak2 hahaha
Mira Adzlia Mira Adzlia 29 September, 2012
bkn gengster hati kering tu..gengster bdn kering kot..hihi
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 30 September, 2012
HAHAHAHA... gangster luaran je tu
dalam hati ada taman bunga
Cendol Cendol 30 September, 2012
hahaha gangster berhati hindustan .mesti dia sedih tngok keling bergolek golek ats rumput.haha
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 30 September, 2012
tak tido lagi dear? lewat dah nih
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 30 September, 2012
sok nak g service kereta so boleh g offie lewat. jadi saja nak tido lewat. hehe
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 30 September, 2012
momoy ada YM
add kalau sudi tapi introduce dulu dear boni wokey
syalyx_00@yahoo.com
Hidayah Hidayah 30 September, 2012
Muka legend hati kiut gitu....
:)

>akak jumpa awek boni yg pemes tu kt subway<
Eizil Eizil 30 September, 2012
Gangster-gangster pun, dalam hati tetap ada taman, kalau kena gayanya, pasti menitiskan air mata... hahaha... :D
YaYaNsMuM a.k.a YM YaYaNsMuM a.k.a YM 30 September, 2012
hahaha!kalau YM, YM luku pale gangster yang nangess tgk citer hindustan tu taw!hahahah!
cci cci 30 September, 2012
hahaha.. gangster yg x boleh blah... ngeee
Naziman Naziman 30 September, 2012
hahaha. cover2 lagi mahu menangis ya. haha
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat 01 October, 2012
kikiki.....gangster pun ada hati jugak...luar nampak ganas...dalam lembut....
AnonymousAnonymous 15 March, 2013
[p]You can also [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany bracelet uk
[/url] wear several together . Until know Thomas Sabo jewelry [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant online[/url] thomas sabo has successfully won a market . Whenever there is a special occasion, just buy her another charm to add to her collection ??篓卢C trust [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany sale online[/url] me, there is no such thing as having too many . While many people prefer [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany pendant[/url] to purchase these currently made, you might want to consider creating your personal . Electrical energy types of pandora bracelets uk servings which contain persisted meant for lengthy, whilst style usually ongoing [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]Tiffany Bracelet[/url] modifying . emotionally [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany bracelet uk sale[/url] involved with that bracelet from the method.[/p]