Gurauan Manja Pagi Ahad

Gurauan Manja Pagi Ahad. Lama aku tak bergurau manja pagi rasanya. Asyik dalam mod muka ketat dan stress je. Kadang-kadang nak kena juga bergurau manja. Sebab gurauan manja ni dapat mengaktif dan meningkatkan hormon glukokortikoid (kortison dan kortikosteron) ke tahap yang diperlukan oleh tubuh badan.

Gurauan Manja Pagi Ahad
Salah satu contoh gurauan manja. Manja betul. sumber
Aktiviti gurauan manja bermula. Aku mendukung anak mak cik aku yang berumur dalam lingkungan setahun untuk diagah-agahkan. 

" Agegegegegege! Agegegegege!"

Bagus! Gurauan manja pagi-pagi aku ni agaknya terlebih manja. Bersepai muntah kat muka aku. Hampeh betul. Nak muntah bagi la hint dulu. Terencat terus pertumbuhan hormon aku tu. 

{ 54 comments.. read them below or add one }

Ena's Palace Ena's Palace 30 September, 2012
hahahaha....
tu namanye manja tak bertempat..
sabo je la bro!..
Sarah Mohd Saleh Sarah Mohd Saleh 30 September, 2012
kahkahkah..itu masker muke der.hahahha
Neo89 Neo89 30 September, 2012
Itu bagus, untuk mencepatkan pertumbuhan hormon gluko-tah-pe-name-ntah. Lalalalalalala~ xD
Aien Alien Aien Alien 30 September, 2012
hahahaha...tak sempat bg hint tu. manja sangat budak kecik tu dgn boni.
baby comel baby comel 30 September, 2012
owh, maafkan sicomel tu ye sbb dh manja terlampau =) hehe, baby lagi biasalah tu muntah2 ni :)
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 30 September, 2012
padan muka!!!!!!!! hahaha!!! bau best ke, lala
Remy hazza Remy hazza 30 September, 2012
ha3... nie mesti bro boni tak mandi lagi....... tu yg dia muntah tu....he3
nur azian nur azian 30 September, 2012
terlebih manja tu...
hahahaha :)
Melastik Bintang Melastik Bintang 30 September, 2012
hahaha... boni...kalau tak kena muntah budak tak manja la bro....itu baru muntah..belum yang lain-lain lagi..hehe... agaknya dia muntah sebab ko agah dia tak menjadi...tu yang muntah (mata ke atas, tangan kat bahu
Ikmal Ikmal 30 September, 2012
Assalam, hahahha... kesiannya koe boni....
cHeRyNa PiReS cHeRyNa PiReS 30 September, 2012
nieh gambo ko punye post ni pon tak beragak. buat golongan senggama minda masuk sini...memang terus inzal tak terkata. bukan muntah je yg bersepah.

*hish...aku cuba guna perkataan budak2 sekarang tp apasal aku geli dgn diri sendiri*
cci cci 30 September, 2012
wahahahha... pdn muka... gurauan yg tak dapat diterima.. hehhe
✿Lady Ainaa✿ ✿Lady Ainaa✿ 30 September, 2012
hahahaha.... xpe, belajar nak jadi bapa nanti.. hahahaha... buruk betul gambar monyet...
Fendy Fendy 30 September, 2012
pon bole manja2....wakaka
anamizu kaito anamizu kaito 30 September, 2012
hahaha hamek kaw pakcik Boni !
len kali ce gegurau manja
dgn wife plak..

err tp kena kawen dulu la.. hehe
Hanif Idrus Hanif Idrus 30 September, 2012
Tak per....bapa sedara yang baik...hehe
Si Matatajam Si Matatajam 30 September, 2012
Ha ha terlebih manja la plak...
aku HaniAsyira aku HaniAsyira 30 September, 2012
barulah best mandi muntah pagi2
Iffah Afeefah Iffah Afeefah 30 September, 2012
memang manja. anyway makcik umo setahun? musykil
Afiq Yassin Afiq Yassin 30 September, 2012
kalau aku pagi2 banyak hormon yang keluar.. bukan hormon tu jee.. hahaa
Cikgu Ma Cikgu Ma 30 September, 2012
tiada record manja mu? boleh buat simpanan masa depan...kehkeh..
Nor Zilla Sensei Nor Zilla Sensei 30 September, 2012
hohoho...manjanyer dia..kikiki
are_lin@yu are_lin@yu 30 September, 2012
mmg mnja sungguh ni..hehe
MauTahuTidak MauTahuTidak 30 September, 2012
artikelnya bagus , sangat serasi sekali dengan tampilan blog ini.
steffany daph steffany daph 30 September, 2012
erk, monyet tu :3 hihihikk..semacam jerrr..
maszull maszull 30 September, 2012
assalamualaikum Boni...hahahaha manja bebeno tu...:)
PotiaCasaDelarossa PotiaCasaDelarossa 30 September, 2012
Homaigosh!!!! gambor ni di ketegorikan sebagai 18sx... ekekekekek.... ada2 jek idea ko ni Boni...
PotiaCasaDelarossa PotiaCasaDelarossa 30 September, 2012
agegegegge... muntah tu bagus utk awek muda tu bro ekekek
LelakiSemalam LelakiSemalam 30 September, 2012
elok la tu ko pun kompom belum mandi...hehe!
msredcheesecake msredcheesecake 30 September, 2012
Mesti dia stress tengok muka mr boni tu yg wek tu....sekian.
shinji izac shinji izac 30 September, 2012
gambr monyet tu klaka betoi..

ala...muntah budak kecik, bukan sama mcam muntah orang besar mc kite, kan kan :P
hazanis hazanis 30 September, 2012
huhu gambor kelakor..:)
Naziman Naziman 30 September, 2012
ahaha. lain manja nya tu bro. haha
Donny Ien Donny Ien 30 September, 2012
bhuek.. haha wangi ke bro?
MAY MAY 30 September, 2012
haha.budak tu br lps minum susu ke?
-meeSUPERGIRL- -meeSUPERGIRL- 30 September, 2012
perghhh .. jus muntah beby mmg perfect your life . kahkahkah !
hafizrahim hafizrahim 30 September, 2012
gambar lucah ni..kelucahan terlampau..hahahahhaa

entry terbaru : Blogging Dengan CDN Percuma..Apa Itu CDN?
hnahdy hnahdy 30 September, 2012
wahh.. itu maknanya awk memang manja :P
Bitt (double IS) Bitt (double IS) 01 October, 2012
huhuhuh memang terlebih gurau sampai masuk aingin baby tuh...akekekeke
fairus fairus 01 October, 2012
BAIK UNTUK MENGHILANGKAN JERAWAT DI MUKA..
Mat Som Mat Som 01 October, 2012
Dah sampai masanya nampaknya Boni berteman dalam hidup ini agar dapat bermanja-manja sepanjang masa....hahahahaha
KiD KiD 01 October, 2012
Lepas ni boleh laa gunakan istilah.. "nak muntah la bila tgk mula boni". Muahahhaha
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat 01 October, 2012
kikiki hilang ke kacakkan boni kacak....muntah tue nak bagi boni bertambah kacak lagi.....
Mira Adzlia Mira Adzlia 01 October, 2012
hahaha...kan...abislah wajah incik boni yg kacak da kne muntah...huhu....
Myvitrd Myvitrd 01 October, 2012
budak2 kalau hang sentuh atau main2 tetek dia memang akan muntah bro.. baik jangan sentuh tetek dia kalau taknak kena muntah.. sentuh tetek org dewasa.. silap2 kena pelempang.. hehehe
Dkna Abza Dkna Abza 01 October, 2012
dkna tau boni memang manja orangnya hahaaa
KorN KorN 01 October, 2012
laa.. knapa ko x makan je telan trus muntah tu.. untung2 boleh jadi badang.. huwarghhhh...... uweks...
CIK TOM CIK TOM 01 October, 2012
erkk manjanya..pengsann... ;p
wanayu wanayu 01 October, 2012
haha.. kelakar giler aku tgk.. ksian member dia geli ..
akubiomed akubiomed 02 October, 2012
Baru anak saudara. Belum ada anak sendiri lengkap dengan berak bagai. :-)