Kata P1 "Tukar Ke 4G" dengan Ganjaran

Kata P1 "Tukar Ke 4G" dengan Ganjaran. Dalam mengejar cabaran seharian dalam gaya hidup zaman moden yang bergerak serba pantas, tidakkah kita semua inginkan perkhidmatan internet jalur lebar yang berkelajuan tinggi di samping harga berpatutan sama ada di rumah atau untuk di mana sahaja? Di P1, kami percaya akses jalur lebar pada masa kini adalah merupakan suatu hak dan bukan kemewahan, iaitu seseorang itu tidak sepatutnya diletakkan dalam suatu keadaan di mana dia perlu bertolak ansur dengan kekurangan perkhidmatan internet bertaraf 3G dengan harga yang melampaui batas. Itulah sebabnya, P1 mengesyorkan anda untuk membuat pertukaran dari 3G ke 4G untuk menikmati faedah jalur lebar 4G


Kata P1 Tukar Ke 4G dengan Ganjaran



Jika kebanyakan anda menggunakan jalur lebar 3G di rumah dan merupakan seorang pencinta aktiviti dalam talian (online), anda berkemungkinan besar menghadapi situasi di mana anda tidak mempunyai kuota yang cukup untuk digunakan di rumah. Kebanyakan jalur lebar 3G berkemungkinan memberikan anda kuota yang lebih rendah kerana ia telah direka untuk penggunaan di mana sahaja (on-the-go) yang pada kebiasaanya kurang intensif. 

BAGAIMANA SEKIRANYA, anda diberikan pilihan untuk beralih ke 4G dengan mendapat pertambahan kuota sebanyak 100GB, dan mempunyai kebebasan untuk melayari internet sepuas-puasnya di rumah? Itu bukan semuanya, bagaimana pula jika anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan 4G yang baru anda langgani baru-baru ini?


Kata P1 Tukar Ke 4G dengan Ganjaran
sumber


P1 telah pun mempunyai asas ini dengan merangkumi semua kepuasan anda 
kerana mereka mempunyai tempoh percubaan 7 hari tanpa risiko. Ini semakin 
menarik, bukan? Jadi, sudahkah mereka mendapat perhatian anda? 

Akan tetapi sebagai pengguna yang bijak, anda mungkin ingin mengetahui apa lagi yang boleh ditawarkan oleh P1 berbanding  pihak lain, bukan? 
P1 yakin bahawa apa yang mereka ingin beritahu anda akan menyebabkan anda bersetuju dengan  tawaran mereka  dan mendaftar dengan P1 dengan kadar segera! 

P1 mempunyai 2 lagi sebab yang hebat mengapa anda perlu beralih kepada P1 4G, ia termasuk - rebat RM200 dan telefon DECT tanpa wayar yang mengandungi 200 minit panggilan PERCUMA sebulan! Jadi apa yang anda tunggu lagi?! Beralihlah sekarang ke pelan P1 ForHome™!  


Kata P1 Tukar Ke 4G dengan Ganjaran
sumber

Hanya lawati www.p1.com.my/tukar-ke-forhome untuk maklumat lanjut dan 
untuk menikmati semua kelebihan 4G!


Kata P1 Tukar Ke 4G dengan Ganjaran
sumber



Bagi pengguna perkhidmatan jalur lebar yang sentiasa bergerak ke mana sahaja (on-the-go), P1 tidak pernah melupakan anda. Jika anda adalah seorang yang sentiasa bergerak dan bekerja di luar pejabat dengan kerap, anda akan memerlukan sambungan jalur lebar 4G yang stabil dan boleh dipercayai untuk menghubungkan pelbagai peranti yang  berfungsi dengan efisyen. P1 benar-benar memahami dilema anda. Jadi, ucapkanlah selamat tinggal kepada pelan internet untuk pelbagai peranti sedia ada anda, kerana pelan P1 Togo™ akan membantu anda menjimatkan sekurang-kurangnya sebanyak 57% sebulan. Banyak mana lagi yang anda mahu? 


Kata P1 "Tukar Ke 4G" dengan Ganjaran!


Memperkenalkan pelan P1 Togo ™ dengan MiFi, modem WiFi 4G peribadi yang 
menghubungkan sehingga 8 peranti (7 melalui WiFi, 1 melalui kabel USB) untuk hanya RM69 sebulan berbanding pelan lain. Pelan ini juga didatangkan dengan kuota penggunaan sebanyak 6GB dengan kelajuan 4G tanpa had. Ini adalah penjimatan besar sebanyak 57% daripada perlu membayar pelbagai pelan yang harganya mencecah sehingga RM160 untuk 5GB kuota penggunaan! Tambahan pula, peranti MiFi ini sememangnya PERCUMA jika anda mendaftar dan komited untuk pelan 24 bulan berbanding, daripada anda perlu membayar lebih RM300 untuk peranti daripada  syarikat telekomunikasi yang lain! Jadi apa yang anda tunggu lagi? Beralihlah kepada 4G dengan pelan P1 Togo™ dan anda akan menerima rebat berjumlah RM200! Lawati www.p1.com.my/tukar-ke-togo dan mendaftarlah sekarang! Kini, dengan semua pertambahan nilai dan bonus, tidak ada sebab mengapa anda tidak perlu tukar kepada perkhidmatan jalur lebar P1. 
p1
sumber
Dengan mana-mana pelan P1 ForHome™ atau P1 Togo™, sambungan pelbagai, internet mudah akses  dan 
berkelajuan tinggi membolehkan anda mendapatkan segala informasi dan 
keperluan gaya hidup dalam sekelip mata. Paling penting, pertukaran ini 
didatangkan dengan percubaan 7 hari tanpa risiko.  Ini bermaksud wang anda 
akan dikembalikan sekiranya  anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan kami selepas mencuba selama 7 hari. 

Tawaran keemasan seperti ini tidak datang selalu. Jadi perkara yang bijak untuk dilakukan sekarang ialah merebut tawaran ini sementara masih ada!Jadi, apa kata anda? Tukarlah Sekarang!

{ 14 comments.. read them below or add one }

anif abdullah| AA anif abdullah| AA 25 September, 2012
saya guna wifi je. hihi
4g ni sure best tgok citer2 online..huhu
Fazrol Fazrol 25 September, 2012
Kita tukar jangan tak tukar..
Donny Ien Donny Ien 25 September, 2012
setakat ni guna unifi je, laju dan stable
shinji izac shinji izac 25 September, 2012
tgh pakai unifi nie.. kena tggu pindah umah dulu ler.. hihi
Mira Adzlia Mira Adzlia 25 September, 2012
sy pki tenet kt opis jer..hahaha
Remy hazza Remy hazza 25 September, 2012
menarik...tapi rasanya coverage kat tempat remy mungkin tak elok lagi.... kalau dah elok nanti, boleh ler cadang2 bertukar.....
faridah nazurah faridah nazurah 25 September, 2012
hahaha kat jengka ni takde line P1.. sedih gile wey
Masz Sidek Masz Sidek 25 September, 2012
sy guna wifi je...
kat rumah dan opis... dua2 wifi...
Iffah Afeefah Iffah Afeefah 25 September, 2012
mcm best je

tapi aku msih pakai celcm je ni

ni pon org bayr haha
Dkna Abza Dkna Abza 25 September, 2012
tunggu kawen baru boleh tukar :p
Si Matatajam Si Matatajam 25 September, 2012
Dasat tu..tp rasanya kat Langkawi Takdak lagi P1 ni...M guna WIFI ja kat umah ni...tu pun dah ok...
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 25 September, 2012
saya bercadang nak pakai p1 next sem.. hehe