Dapat Duit Raya Dari Bro Hazman AKA Species1980

Dapat Duit Raya Dari Bro Hazman AKA Species1980. Siapa cakap raya aidiladha tak boleh dapat duit raya? Aku baru-baru ni dapat duit raya. Heh heh. Jangan pelik macam mana aku boleh dapat duit raya tu. Semua gara-gara aku bertanding komen terbanyak dalam blog beliau. Dan aku berjaya mendapat tempat ke tiga. Untuk kali ni, aku kalah teruk dalam pertandingan yang melibatkan komen terbanyak. Kalah dengan dua orang kembar yang sangat dasyat. 

Jom saksikan detik-detik kemenangan aku dan berjaya merebut hadiah berupa duit raya. Haha.

duit raya
Ni lah dua orang kembar yang sangat dasyat. 300 tiang aku kena tinggal. 
duit raya
Apa-apa pun tahniah kepada blogger Afasz dan juga blogger Bukan Saya Di Sini kerana telah berjaya menggongol dua tempat teratas. Hehehe. Dan kepada kawan-kawan yang lain, jika ingin mengetahui siapa penganjur pertandingan ni, bolehlah berkenalan dengan blogger http://hazmanfadzil.com/.

Beliau adalah seorang Malay Food Blogger yang mempunyai kisah-kisah makanan yang sangat-sangat mengiurkan. Aku jamin korang pasti akan mencari makanan lepas membaca setiap entri beliau.

{ 55 comments.. read them below or add one }

Cik blogger Cik blogger 27 October, 2012
wah, bestnye dpt duit ghayo...huhuhu jelez i...kih...kih
fairus fairus 27 October, 2012
TEMPAT KETIGA PUN KETINGGALAN JAUH.. TAKPE, LAIN KALI USAHA LAGI.. :)
metrolisa metrolisa 27 October, 2012
semoga yang akan datang bisa lebih tinggi lagi peringkatnya cuma mesti usaha lebih keras lagi sepertinya
♥ Nana BamBam ♥ ♥ Nana BamBam ♥ 27 October, 2012
itu namanye rezeki awak...tahniah ye :)
Mia Liana Mia Liana 27 October, 2012
wahhhhh tahniah la ya.... rezeki tu..
Neo89 Neo89 27 October, 2012
Wah~ untunglaa. Share ckit duit tu. Heheh. ;P
Mat Som Mat Som 27 October, 2012
Tahniah Boni,antara blogger yg rajin menziarahi blog rakan-rakan walaupun tengah sibuk beraya haji
paripariputih paripariputih 27 October, 2012
boni mohon share2 kan dgn kiterang apa-apa yg patut keh keh keh >..<
KiD KiD 27 October, 2012
Canggiihhh... Leh isi minyak motor dua minggu!!
baby comel baby comel 27 October, 2012
Rezeki anak2... Eh anak tekak :) tahniah boni
C3C3P C3C3P 27 October, 2012


Anda begitu sangat ahli dalam membuat sebuah artikel, informasi ini sangat sangat saya butuhkan, kenapa? Karena informasi ini perlu saya ketahui untuk menambah ilmu yang belum saya ketahui. Terimakasih sebelumnya sobat….
cecep cabanas cecep cabanas 27 October, 2012


Anda begitu sangat ahli dalam membuat sebuah artikel, informasi ini sangat sangat saya butuhkan, kenapa? Karena informasi ini perlu saya ketahui untuk menambah ilmu yang belum saya ketahui. Terimakasih sebelumnya sobat….
maszull maszull 27 October, 2012
assalamualaikum Boni...tahniah2 seronoknya dpt wet raya...:)
kura kura 27 October, 2012
usaha lagi brooo :P
ikaa ikaa 27 October, 2012
share sikit nk boni
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 27 October, 2012
dapat berapa riban,,? hehe,, tahniah,, ari tu orang pun dapt tau,, hahaha
Niesa Niesa 27 October, 2012
wahh!rezeki raya korban la ni..leh la belanja beli choki2..hihi..
Ikmal Ikmal 27 October, 2012
Assalam, tahniah Boni... ganas sungguh mereka tu mengomen.... nampak mcm membebela saja aku tengok ... hahaha... jangan marah erk...
cci cci 27 October, 2012
kira ok ar tu..dpt gak kan.. ^_^
Myra Jay Myra Jay 27 October, 2012
Tahniah ye, Myra dah 2 bulan asyik kalah je ni...heheee
✿Lady Ainaa✿ ✿Lady Ainaa✿ 27 October, 2012
wahh rezeki tok raya kali ni.. wah wah, tahniah!
outbound di malang outbound di malang 27 October, 2012
salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)
outbound di malang outbound di malang 27 October, 2012
salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)
Hidayah Hidayah 27 October, 2012
tahniah boni..
ppssttt : .. ... ... (phm tak?) (gosip)
fadz fadz 27 October, 2012
wah... tahniah.. pas ni bleh la boni bg duit ry dkt kitorg lak kan.. hehehe
JMR JMR 27 October, 2012
mmg berbaloi hobi komen mengomen ko bro..hehehe
Terbakor Terbakor 27 October, 2012
terbaik bro. dapat berapa tu ? hehe
Fauzi Blues Fauzi Blues 27 October, 2012
Betol la..bertiang tiang kena tinggal...
Hans Hans 27 October, 2012
bro
duit raya ku?
bak la RM20
hehehe
Chuu Muqhlis Chuu Muqhlis 27 October, 2012
dah beso pon dpt duit raye aji gak huehue
CekbOlat-bOlat CekbOlat-bOlat 27 October, 2012
duitt rayee . nakk jugakk abg boniii !
hnahdy hnahdy 27 October, 2012
ehem ehem blog direview la plak. glamer la lepas ni :)
♥  Miss Hearty  ♥ ♥ Miss Hearty ♥ 27 October, 2012
wahhhh..rezeki di Aidiladha tuh :)
deq noor deq noor 27 October, 2012
wahh! dpt duit raya tu...
best2! congrats boni... :)
ct kektus ct kektus 27 October, 2012
untunglah raya haji pon dapat duit raya. :D


lepas ni kena kejar lah 300 tu tiang yg tertinggal tu ha. :D
Lea Isnawi Lea Isnawi 28 October, 2012
abam boni!

sharelah duit raya tu sama

hehehe
daddydee daddydee 28 October, 2012
Tahniah...Boleh lah belanja nes tarik...
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 28 October, 2012
wah..ada juga blogger yang buat macam ni.. bagus sebenarnya.. boleh kumpul menjana duit macam ni. senang je, cuma komen blog orang..hehe
Si Matatajam Si Matatajam 28 October, 2012
Fuh! Dasatnya depa mengomen..kira tahap lebam tu..
Hanif Idrus Hanif Idrus 28 October, 2012
Aku tgh diet...haha
Tahniah buat mereka dan boni kacak
Raimi Syazwan ♌¹³ Raimi Syazwan ♌¹³ 28 October, 2012
Wah, ni dah kira sangat bertuah bro..
Hari Raya Aidiladha pun masih blh dapat duit raya..
Tahniah
Liselle MonCherie Liselle MonCherie 28 October, 2012
Whoa Tahniah!! Ade rezeki duit raya mwehehehe :3
♥ sitifarhana ♥ ♥ sitifarhana ♥ 28 October, 2012
huntung la dpt tempat jugak...tempat ketiga lbh baik dr tmpat ke empat..haa, bangga tak bangga tak?haha
Suara Hati Suara Hati 28 October, 2012
ee bestnya dapat duit raya ..:)
samsul samsul 29 October, 2012
Anda begitu sangat ahli dalam membuat sebuah artikel, informasi ini sangat sangat saya butuhkan, kenapa? Karena informasi ini perlu saya ketahui untuk menambah ilmu yang belum saya ketahui. Terimakasih sebelumnya sobat….
Fauzi Sep Fauzi Sep 29 October, 2012
Anda begitu sangat ahli dalam membuat sebuah artikel, informasi ini sangat sangat saya butuhkan, kenapa? Karena informasi ini perlu saya ketahui untuk menambah ilmu yang belum saya ketahui. Terimakasih sebelumnya sobat….
shidaR shidaR 01 November, 2012
untung wehh,..tahniah :)