Hampir Jadi Raksasa

Hampir Jadi Raksasa. Disebabkan terasa lapar, aku dengan berpaksikan kaki tegap berbulu lebat separa kerinting ni terus melangkah ke dapur. Paket maggy dibuka. Apa lagi? Masak la. Apa korang ingat lelaki sejati macam aku tak reti ke dapur? 

raksasa
Kaki tegap berbulu lebat separa kerinting. Ye. Inilah kehebatan kaki aku.
Siap masak. Aku pun capai air dalam jug. Air teh o. Tekun aku tuang dalam cawan. Kebiasaannya aku akan teguk air sedas dua dulu sebelum makan. Jadi, aku terus mendekatkan cawan ke bibir munggil aku. Pergh!! Nasib baik aku tak terus togak. Rupanya ada seekor cicak dalam tu. Mak aih!! Kalaulah aku terminum tu, mesti aku berubah jadi raksasa cicak. Takpun aku akan jadi seorang manusia mutan. Ataupun jadi ketua kepada cicak. Feuww! Nasib baik.

Mohon doa kawan-kawan semua buat blogger www.teratakarmo.com atau Bro Jai. Aku baru dapat info yang mengatakan beliau sedang sakit kuat sekarang ni. Doakan juga kepada semua mereka yang sedang sakit sekarang ni supaya disembuhkan penyakit mereka.

{ 84 comments.. read them below or add one }

Cik Nur Cik Nur 02 November, 2012
Ya Ampun..! sekali tepek pic bulu kaki tu..! Adehh..!

ee..bygkan kalu tertelan terus..berenang2 cicak tu dalam perut boni..geli2...!

Moga Bro jai cepat2 sembuh hendakNYA.. Ameen.!
Syakir Rahman Syakir Rahman 02 November, 2012
bahahahahahha... dah la geli ngan bulu kaki ko tuh, pastu geli lagi ngan cicak plak


bergeli geli aku baca entri ni... keh3...
Ikhmal Malique Ikhmal Malique 02 November, 2012
ngokngek kau boni... bulu kaki!!!! hahahahaha. adoyai.. haha. x leh blah. lawak la.. tu la cicak tu saje je nak pranks tu..
Fendy Fendy 02 November, 2012
semoga beliau semabuh....kaki xbole bla..
kura kura 02 November, 2012
macam sama je paten bulus bulus i dgn u. hahaha
baby comel baby comel 02 November, 2012
errk, nasib baik Allah tu masih sayang. kalaulah terminum cicak tadi.. owh..
Bila nak antar mamak kasi trim sikit lalang tu =) kehkehkeh,
~moga2 bro jai kembali sihat seperti sediakala. Amin,
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 02 November, 2012
ishhhhhhhhhhhhh.nasib gmbr tu lambat loading..xsanggup nak nengok lagi....hilang selera makan aku.
ct kektus ct kektus 02 November, 2012
lain kali pakai stoking bola baru ambil gambar lah. tak lah nampak bulu kaki tuu. ish3.


cybalah minum dulu, mana tau k=jadi cicakman ke kan. :D
Jna marcello Jna marcello 02 November, 2012
Kalau x da jd cicak man dah...terpakse berlawan dgn prof klon :)
paripariputih paripariputih 02 November, 2012
mohon bertukar jadik cicak man... boley? bukan apa boni.. takut2 kan transform punya tranform terus jadik angry bird lak keh keh keh >..<
Sam Banjamin Sam Banjamin 02 November, 2012
telan je.. pastu tawakal... baru tawaduk.. hahah
deq noor deq noor 02 November, 2012
ok apa.. boleh jd cicakman... hee.. :p

sama2 kita doakan semoga bro jejai kembali sihat. amin...
-meeSUPERGIRL- -meeSUPERGIRL- 02 November, 2012
seksinye bulu kaki awak. Tu baru bulu kaki. Kalau bulu hidung tak tahu lah. Haha. Knp tak telan je cicak tu? Rezeki jgn tolak .. Haha.
Len Inouie Len Inouie 02 November, 2012
hahah..selalu cm2 kan?
Kdg2 baru je letak gelas tu, x minum lg, serangga dah terbang masuk.

Adeh.. kejam.

emm.. semoga org berkenaan cepat sembuh.
shiyda shiyda 02 November, 2012
ayoyoo ! dah kenapa ngn bulu kaki tuu ? hahaha cicak tu nk bermanja-manja kot ngn awak . hee :P

semoga bro jai cepat sembuh , amin ..
CekbOlat-bOlat CekbOlat-bOlat 02 November, 2012
cicak punya pasal bulu kaki pun jadi laaa . haha
Aliff Haikal Aliff Haikal 02 November, 2012
kahkahkah bulu kaki bro boni gila kerinting dan lebat .

Semoga blogger tu cepat sembuh . Amin :)
ikaa ikaa 02 November, 2012
fuhhhhhhhhhh lebat siot... meh sni cepat..nak wat dandan... bru comel hahahaha
Fazrol Fazrol 02 November, 2012
Apa plak jadi raksasa....

Mesti jadi cicakman...
Si Matatajam Si Matatajam 02 November, 2012
Hadoi geli tekak kak M ni dik oiiii..tapi akak kompius gak akak geli sebab cicak atau sebab bulu kaki tu. Hak hak hak...

Sama2 kita doakan bro jejai dipermudahkan segala urusan beliau..
♥ Nana BamBam ♥ ♥ Nana BamBam ♥ 02 November, 2012
agaknye bukan jadi raksasa la awak, terus jadi hyperactive terlebih luar biase..kakakakaka !

Awak, saya harap bro jai tu tiada apa2 dan semoga cepat sembuh dari kesakitan yg di alaminya..aminn
potia casadelarossa potia casadelarossa 02 November, 2012
TERANGKAN LOKASI GAMBAR NI... EKEKEKE... DAH 18SX DAH NI... EKEKEK
terbakor terbakor 02 November, 2012
mula-mula tadi ingat gambar kepala.. hehe.. patut la botak semacam. ropenye gambar kaki :D
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 02 November, 2012
Geli aku pagi2 dihidangkan dengan gamabr bulu kaki.. hahaa
Neo89 Neo89 02 November, 2012
Amboih~ bulu kaki tuuu. Ada efek ek lepas minum air cicah cicak? hik3. Nasib baek tak jadi cicak meng bro. Huhu~
ahsfantasy24 ahsfantasy24 02 November, 2012
cicakman ke? hehhe..
masak sodap2 okay :D
Liselle MonCherie Liselle MonCherie 02 November, 2012
XD aduii! Igt lagi kt kolej ade teh cicak...trauma mengingatkn peristiwa itu XDDD
yana halim yana halim 02 November, 2012
bulu kaki tu geli. cicak pun geli. eee..... boni ni laa...
Phat Phat 02 November, 2012
bro aku harap itu betul bulu kaki dan bukan bulu yang lain hokey wakakaka
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 02 November, 2012
sumpah kalau terminum, lepas ni mesti dah tak minum teh. teringat cicak punya pasal
Mummy Akmar Mummy Akmar 02 November, 2012
Boni,

Semalam sepatotnya tengok Forum Perdana TV1 Tajuk "Jiwa Kacau"...

Hahahaha..
Zurina Zurina 02 November, 2012
al-kisahnya...nasib baik tak minumkan...tea o perisa cicakman...huhuhu
azstory azstory 02 November, 2012
terjumpa bulu bro kt silenceblogz, terang lagi jelas.. ingat bulu tang mana lah neh..dahsyat..!hehehe
Gillette Flores Gillette Flores 02 November, 2012
Okay.
Gambar ni geli okay.
Anyway kasije cicak tu lemas dalam bulu kaki tu.

Semoga Bro Jai cepat sembuh.
Amin Ya Rabbal A'lamin
are_lin@yu are_lin@yu 02 November, 2012
la ingt kt kpla ni..hehe
Ikmal Ikmal 02 November, 2012
Assalam, mak ai terkejut aku.... kompom kalau terminum cicak tadi jadilah koe Boni cicak man 2.0... hahhaha...


Semoga Bro Jai cepat sembuh dan khudrat.... Amiinnn
Remy hazza Remy hazza 02 November, 2012
cicak dan bulu kaki.... dua dua geli......ha3
Dkna Abza Dkna Abza 02 November, 2012
tergoda tengok bulu kaki boni :p
ceklala ceklala 02 November, 2012
eeiuuuuuuw! takde gambar lagi kacak bole letak ke??
Sarah Mohd Saleh Sarah Mohd Saleh 02 November, 2012
hahahaha.igt rmbut kt kepala rpenye bulu kaki.pffttt.kesian blogger.mudah-mudahan die cpt sembuh.amin. ;)
CikNana CikNana 02 November, 2012
boni..sandi jua bah bulu kakimu atu..haha
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias 02 November, 2012
hilang selera aku breakfast ni ..haish
KorN KorN 02 November, 2012
aku konpius bulu kat bahagian mana ko tangkap ni.... serabai bulu kau... moghon shave gune veet.. haha
Sue-Rya Qistina Sue-Rya Qistina 02 November, 2012
yuckkkkksssss..mujur x terminum. klau x dah x pasal jd cicakman. hehehehe. ish geli la hai dok terbayang cicak menggeliat ngan eko2nya dlm cawan tu.

* semoga abg jai cepat sembuh ya. sama2 kita doakan :)
Bitt (double IS) Bitt (double IS) 02 November, 2012
tak tahan mata ku melihat! kalau depan mata habis licin dibuatnya...agagaggaga

cepat2 la p meminang lady haritu ;)
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 02 November, 2012
KA x leh tgk pic ni geli geleman satu badan hehe
cHeRyNa PiReS cHeRyNa PiReS 02 November, 2012
Betul ke tu bulu kaki tu Boni?

Dan macam mana banyak2 benda Cicak yg masuk. Nak jadi Cicak Man?
wantie wantie 02 November, 2012
tajuk tu, gemnpak tak hengat...


hahaha... kalau kau jadi cicak man siapa pulak cicak girl nya. si tinggi lampai tu ke? kikikik...

semoga allah cepat sembuhkan penyakit c jai. amin...
Lina md. munir Lina md. munir 02 November, 2012
Ingatkan bulu roma ' GONDOROWO ' tadi..
Moga bro jai cepat sembuh.
fairus fairus 02 November, 2012
APA SALAH MINUM JE.. BOLEH JADI CICAKMAN.. :p
maszull maszull 02 November, 2012
assalamualaikum Boni...x pe kalau minum pun boleh nanti boleh jadi cicakman pulak hehehehhehee...

p/s sama2 la kita berdoa akan kesihatan blogger jejai cpt sembuh...:)
♥  Miss Hearty  ♥ ♥ Miss Hearty ♥ 02 November, 2012
adoiiii..terasa geli pulak bila terpandang bulu itu.hehe

cicak tu terstunt salah tempat la tuh :D

semoga blogger bro jai tu cepat sembuh.Amin..
Cikgu Ma Cikgu Ma 02 November, 2012
gagahnya bulu roma../...hehehe


moga beliau cepat sembuh
Nurulee Nurulee 02 November, 2012
Nasib baik tk jadi cicakman. Hehe. Cakk cakk cakk!
Dhia Dirham Dhia Dirham 02 November, 2012
maggi + cicak = gicak wow resipi baru !
Hanif Idrus Hanif Idrus 02 November, 2012
Jadi cicakman versi bonikacak..kiki
aimaniman aimaniman 02 November, 2012
klakarnyee..

ingatkan kepala botak .. rupa2nya kepala lutut..
Cik Nurul Siezuka Cik Nurul Siezuka 02 November, 2012
hahahaha.. Boni2 seksi gile gambar bulu tu...
✿Lady Ainaa✿ ✿Lady Ainaa✿ 02 November, 2012
nasib baik tak minum, nanti jadi cicakman versi boni lak t.. hahaha.... semoga menjadi masak megi tu, jgn jadi macm dlu masak megi.. hakhakhak
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 02 November, 2012
asal tak telan je? baru betul cicakman nanti :p

moga cepat sembuh dan diberi kekuatan oleh allah untuk menahan kesakitan yang dialami.. huhu
aku HaniAsyira aku HaniAsyira 02 November, 2012
erkkkk.. kenapa cicak?? tp oklah jadi cicak man kan
LelakiSemalam LelakiSemalam 02 November, 2012
aku rasa dah bertahun aku berblog dan beribu blog aku baca....ini lah pertama kali terjumpa orang muat turun bulu kaki sendiri...


hahahaha!


real sangat2!
Tinta Lana Tinta Lana 02 November, 2012
Assalammualaikum boni.

Bibir ko mungil ke boni?hahahaha, rasanya bulu kaki ko lagi mungil kot..uhuk3, batok berdarah ak dgn ayt aku sndirik, kih3

Next time, bismillah n tgk dulu ek pa dalam cawan >_<
MarliaMarble MarliaMarble 02 November, 2012
seksi betul entry kali ni..! hahaha..>_<
najihahfara najihahfara 02 November, 2012
entry kontroversi ni haha
Sarip Kumbang Sarip Kumbang 02 November, 2012
haha..dlm bnyk2 gambar,bulu kaki jugak dipilihnyer...



Smoga Brader Jai sembuh.Ameen.
teha teha 02 November, 2012
ape kah motif gambar di ats ? hahaha !
krole krole 02 November, 2012
mula2..serius bro..kaki lu mmg tegap hahahaha!!! moral of the story...sblom mnum belek2 lu cwn tu ye..sbab gua da prnah kena...argh!!! trauma!!!
Suara Hati Suara Hati 02 November, 2012
laa...macam mana bole ada cicak pula dalam tu hohoho nasib baik xterminum

semoga cepat sembuh tuk Bro Jai, aminn .
Izara4eva™ Izara4eva™ 02 November, 2012
kenapa xtry ? perasa baru tu.. perasa cicak.. hoho...

p/s: mdoakan yg terbaik ntok bro jai..
si robot comel si robot comel 03 November, 2012
terkezut gua tau,haha

sama-sama kita doakan :)
Mat Som Mat Som 03 November, 2012
Semoga Abang Jai sentiasa dalam perlindungan Allah.
blog-tips-kurus blog-tips-kurus 03 November, 2012
mohon tepek gambar hiasan yg > indah ye bro.. :-)
Hidayah Hidayah 03 November, 2012
gambar tak bole blaaaahhhh!!

huhu..

*pengsan seminit ai tau..

:P

psst : betui ka ada cicak tu...
bukan sekadar penyedap cerita ek..?
suami akak boleh la gelak kawa kaw dgn cerita mcm nih...lelaki kan..
grrr..
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 03 November, 2012
hampeh tul. citer pasal megi tunjuk bulu kaki
grrrr
shidaR shidaR 04 November, 2012
shida tumpg gelakk je bca..komen2 diatas haha..semua tkenangkn si bulu raksasa hahaaa :D
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat 04 November, 2012
kikiki...kerinting betul bulu kaki...Kepada Bro jai...semoga cepat sembuh...sedih pulak dengar beliau sakit..
CIK TOM CIK TOM 04 November, 2012
1st tgk pic geli..ingatkan pe td..huhu

smoga bro jai cepat sembuh..amin..
Edy Fee Edy Fee 05 November, 2012
model bulu kaki.hehee
kidding
cci cci 06 November, 2012
eeiiuu.. bulu kaki... da le tu citer lak pasal cicak.. ngee...