Semangat Yang Hilang

Semangat Yang Hilang. Alahai. Senang benar hati aku ni rapuh. Senang benar semangat yang berkobar-kobar sebelum ni hilang macam tu sahaja. Tak tau mana silapnya. Tiba-tiba aku rasakan semangat aku hilang macam diterbangkan angin yang sepoi-sepoi bahasa. Nampak je ganas macam gorila, tapi hati serupa kapas korek telinga. 

Tak boleh jadi ni, aku kena cari semula semangat aku tu. Aku kena berdiri teguh. Semangat, mana kau?! Aku akan cari kau semula sampai ke lubang cacing!! Kalau boleh, aku nak suara aku bila menjerit boleh dengar sampai 3000km jauhnya. Begitulah semangat yang aku nakkan. Chit! Tak boleh jadi ni. Wish me luck.

semangat yang hilang
Penyamun Inc. Sumber --> http://celotehsibulat.blogspot.com
Esok ke Perak untuk majlis perkahwinan Bro Framestone. Harap-harap esok semangat dapat dikembalikan dengan kehadiran awek-awek kat sana. Mana tau boleh dapat jodoh terus kat sana. Hahaha.

{ 73 comments.. read them below or add one }

CikMunBlogger CikMunBlogger 16 November, 2012
fuiyoo ! 3000km . hehe .
mai lah perak . perempuan perak semua cantik cantik . hehe , promote negeri sendiri XD
Siti Ayu Zuati Jafri Siti Ayu Zuati Jafri 16 November, 2012
Semangat Boni!Semangat!UP kan semangat tuh!Ke bintang!hehehe
Cik Nurul Siezuka Cik Nurul Siezuka 16 November, 2012
good luck boni.. boni yg nurul kenal penuh dgn semangat juang yg tinggi.. insyaAllah mesti boni boleh..

amboi nak cari jodoh yer.. sib baik kwn nurul x jadi ikut.. hehehehe..
paripariputih paripariputih 16 November, 2012
kemain... dalam hati ada bunga rupe-upenya keh keh keh >..< bertahan la selagi termampu... harap maklong ^_^
fifie fifie 16 November, 2012
Ceitttt ayat tu harap harap dapat semangat esok. Haha. takpe takpe, fie mendoakan esok semangat Boni kembalii dengan jayanya.
Kertas Warna Merah Kertas Warna Merah 16 November, 2012
esk kalau dah dapat jodoh, tumpang pelamin si brofrmstone
Cik Nur Cik Nur 16 November, 2012
perak dekat mana....?
hazanis hazanis 16 November, 2012
fuiyyoo..nanti leh intai awek2. :)

nanti kim salam dekat Bro Framestone. ucap tahniah utk dia. huhu
siti rokiah siti rokiah 16 November, 2012
moga semangat yang hilang dapat ditemui kembali, selamat maju jaya boni
Fendy Fendy 16 November, 2012
nak g majlis bro framestone ke?
Wadi AR Wadi AR 16 November, 2012
ko kalo dgn pempuan hidup ye
shiyda shiyda 16 November, 2012
haha , sempat lagi tu carik jodoh . haishh ..
♥  Miss Hearty  ♥ ♥ Miss Hearty ♥ 16 November, 2012
aiyokkk..ada awek baru ada semangat eh? semoga dapat semangat yang dicari =)
Jna marcello Jna marcello 16 November, 2012
Jodoh dlm blogger yg da bnyk ni pun x cukop ke? Hahahha
Mat Som Mat Som 16 November, 2012
Himpit-himpitlah pengapit pengantin perempuannya, pengapit biasanya cun.

Jgn terhimpit mak andam sudahlah, nanti kena penumbuk...tak balik KL engko...
Shafiq Hashim Shafiq Hashim 16 November, 2012
Awek2 Dlm Blog Comey2 Bro..Cari Ja..
fairus fairus 16 November, 2012
RILEKS LAH BRO.. JADIKAN SEMANGAT PERJUANGAN HARMONILAH PULAK..
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 16 November, 2012
dah macam lagu XPDC plak.semangat cari awek ke bro
Kakcik Nur Kakcik Nur 16 November, 2012
Kakcik ingat nak singgah juga di majlis Bro tu tapi mungkin tak sempat...
Len Inouie Len Inouie 16 November, 2012
Hahaha... ape lak ilang semangat?
Patut lg bersemangat la..
:)
Eizil Eizil 17 November, 2012
Sekali sekala terasa hilang semangat tu normal aa bro, tapi jangan sampai berlarutan pula, semoga berjaya bertemu dengan awek-awek comel yang mampu menaikkan kembali semangat yang hilang... :D
Yuliana Wahit Yuliana Wahit 17 November, 2012
hahaha. kemana lah semangat tu pergi ye.. harap kembali lah semangat tu semula..
nadot nadot 17 November, 2012
cube boni bayangkan wajah nadot..insyaAllah pulih kembali semangat tuu... hahahhahahaha
-meeSUPERGIRL- -meeSUPERGIRL- 17 November, 2012
cari balik semangat tu .. mbe awk asyik kawen je . awk bile lg ?
ikaa ikaa 17 November, 2012
Boni yg sorng tue dh mati ke dlm PUAKA??
Mia Liana Mia Liana 17 November, 2012
kesian kat semangat tu. ni mesti kes patah hati kan? takpe... bunga bukan sekuntum...

kuatkan semangat ok? take care..
potia casadelarossa potia casadelarossa 17 November, 2012
mohon kirim no hp bagi ka awek2 kat sana ok? ekekek
Dianaa Dianaa 17 November, 2012
boni selalu sgt pi kenduri. bila pula turn boni nak bersanding ek? :p
Lina md. munir Lina md. munir 17 November, 2012
Semangat ada dibalik pintu.
Bila diseru nama..muncullah tuu :D
Fazrol Fazrol 17 November, 2012
Kirim salam kat bro framestone... he he...

bila jumpa awek kat sana confirm kembali bersemangat.
TiranaAduka TiranaAduka 17 November, 2012
salam boni kacak
Kirim salam broframestome.
munir ardi munir ardi 17 November, 2012
semoga tidak lama setelah Framestone rakan Boni pun menyusul berumah tangga
baby comel baby comel 17 November, 2012
Boni, gadis2 perak dah tentu-tentu memang cun comey lotey tau.. jom jom jalan Perak, pasti takkan rugi.. Welcome to my home town :)
~semangat tu memang kena recharge selalu. biasa la tu kan kalau down sekejap sbb kita nak plug in kita punya power. then after recharge complete confirm your energy max level.. percayalah, kitorg semua ada utk kembalikan semangat tu..
(misai tu asal semart semcam je. encem :)hehe
aTieYusof Family aTieYusof Family 17 November, 2012
kihkih..mana tau dapat awek boleh terus nikah...hehe..
Boni; org Perak lawa-lawa tau..putih2 lg...hehe...
MizzTina MizzTina 17 November, 2012
ttgk awek trus kembali ye semangat tu.. gud luck!! hehe
Hanif Idrus Hanif Idrus 17 November, 2012
Alamak..apasal boleh hilang semangat....
aiN NaJwa aiN NaJwa 17 November, 2012
Wah selamat pengantin baru kpd BRO FRAMSTONE ! Wah, ade ramai wek teros semangat..bagus tol....^^
Chuu Muqhlis Chuu Muqhlis 17 November, 2012
fuhhhh fuhhh., cobaan nk tiup semngat pada encik boni lol!
Remy hazza Remy hazza 17 November, 2012
ushar terus adik bro framestones tu....... lagi senang....he3
Ikmal Ikmal 17 November, 2012
Assalam, mcm mana boleh hilang pulak nie... kena cari balik tu bro... semoga dekat sana nanti dapatlah jumpa balik semangat dek kerana awek2 erk... pelik bebenor koe nie... nak cari balik semangat pun mesti ada awek ker... hahaaha
tirahzairi tirahzairi 17 November, 2012
cer tgk semangat kat toilet...kot2 mase melepas...semangat pon terlepas skali...hahaha
Anisa Anuar Anisa Anuar 17 November, 2012
cpt cari semangat tu...kejar2..
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 17 November, 2012
Mcam mana boleh hilang pulak semangat tu bro.. Kena cepat-cepat cari itu semangat.
Papa Mifz Papa Mifz 17 November, 2012
harap sekarang nih dah jumpa la balik semangat tuh yer bro...gambateh...:)
beckhrooy beckhrooy 17 November, 2012
minta boni nyanyi lagu semangat yang hilang
Jefry Jefry 17 November, 2012
Harus terus semangat mas dalam menjalani berbagai aktivitas
Hidayah Hidayah 17 November, 2012
semangat yang hilang....

carik xpdc laaaa...

;)

>kita jumpa dia yeay<
Neo89 Neo89 17 November, 2012
Selamat pengantin baru kat bro Framstone lu. Heheh. Btw, sies lu nampak cool dalam gambar tu bro. Steadyy!
Sarah Mohd Saleh Sarah Mohd Saleh 17 November, 2012
smngat utk ape ni abg boni?nak ade kekasih hati ke?min2 jmpe lah jodoh anda di knduri tuh.market diri anda.hehehe
wantie wantie 17 November, 2012
Semangat kemain ko ye kalau ada awekss....

Tak pe ko kan single.. Cepat awek perak beratur. Si kacak sedang mencari semangat tu
لين Si Pipi Merah لين Si Pipi Merah 17 November, 2012
baru sampai parit buntar petang tadi. tetibe jadi awek perak. :)

sile2 semangat datang. oyeah!
aiNa yaZiD aiNa yaZiD 18 November, 2012
semangat2..~! hahaha.. single ea skrg.? well single itu hot. cer carik awek perak. kot2 ada yg berkenan. ^^

selamat pengantin baru buat.. bro Framestone =)
donnyien donnyien 18 November, 2012
meriahnya majlis brofrestone...
✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ 18 November, 2012
berdoa pada Allah ye boni supaya diberikan semangat tu semula.. ena tengok boni tak semangat pun, ena jd x semngat.. huuuu
onn Lajer onn Lajer 18 November, 2012
dekat blog kau ni kan banyak awek yang singah hehe
~~zana@pb~~ ~~zana@pb~~ 18 November, 2012
patut pun hilang semangat, sb ada kwn nk kawin....
Dkna Abza Dkna Abza 18 November, 2012
jumpa tak aweks semalam???
KY KY 18 November, 2012
betul tu, sejauh manapun kena kejar kembali, jangan lepaskan kerna ia akan menjadi sia2..go go heee
cci cci 18 November, 2012
perak... wah.. senegeri.. ekeke.. mana taukan.. kot2 ade jodoh..
zila manaf zila manaf 18 November, 2012
perak? ape lg lepak jom. weh mcm dh telambat ajak. bro tu pon tak ajaik titew cedeh2 hahaha
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias 18 November, 2012
rilek bro, smgt hilang boleh dicari, hati yg hilang sukar dicari ganti..all the best bro
maszull maszull 19 November, 2012
assalamualaikum Bono...semoga sentiasa bersemangat waja yer....;)
Si Matatajam Si Matatajam 19 November, 2012
Kiranya no woman man die la yek..Mai sini kak M tiup balik semangat tu..puhh puhh puhhhhh..
Gillette Flores Gillette Flores 19 November, 2012
Amboi.
Macam nak cepat je bertemu jodoh ni ;)
inche hlovate inche hlovate 19 November, 2012
datang la wahai semgat..haa ce seru mcm ni
CIK TOM CIK TOM 20 November, 2012
ciktom pun xbpe nak adaa mood sgt...
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat 20 November, 2012
cr pun tengah tak ada mood jugak hihihi
cHeRyNa PiReS cHeRyNa PiReS 23 November, 2012
Hah....dah pergi kan? Dpt x jodoh?