Tertewas Dengan Pujuk Rayu Dan Godaan Penculik

Tertewas Dengan Pujuk Rayu Dan Godaan Penculik | Korang tak ada yang sudi nak bertanya kemana aku menghilang dalam 2-3 hari ni? Tanyalah. Tolonglah tanya. Tak nak tanya pun, aku nak cerita juga. 

Sebenarnya, aku kena culik. Aku kena culik dan dibawa ke Port Dickson. Pada mulanya, aku memang tak merelakan. Tapi selepas berlaku beberapa sesi pujuk rayu yang melibatkan hati ke hati, ditambah dengan mimik wajah yang sengaja beliau comelkan, akhirnya aku tertewas dengan godaan dan pujuk rayu penculik tersebut. Pandai benar beliau berkata-kata hingga aku tertewas dan terkulai layu dipujuk rayu. 


tertewas dengan pujuk rayu dan godaan penculik
sumber --> http://www.travelblog.org
Kepada sang gadis-gadis yang mengenali aku, jangan risau. Aku bukan tertewas dengan pujuk rayu seorang gadis, tapi aku tertewas di tangan seorang lelaki. Ya. Penculik tersebut adalah seorang lelaki yang merupakan pemenang semasa pertandingan karaoke di Karnival Kelab Perodua Malaysia minggu lepas. Mungkin hendak membalas jasa aku agaknya. Cis, kalau nak balas, belanjalah aku downpayment kereta Myvi. Kan lebih mesra dan cool. Hahaha. Tak sedar dek untung.  


tertewas dengan pujuk rayu dan godaan penculik
Inilah wajah penculik tersebut. Berbaju hitam dan berspek mata kilat. Memang nampak buas wajahnya.
Entri tentang percutian aku ke Port Dickson nanti aku akan update. Sekian saja untuk hari ni.

P/S : Tarikh tutup Contest IPhone 5 Gadget Impian telah dilanjutkan hingga ke 31hb Disember 2012 jam11.59pm. Wah. Aku masih berpeluang untuk meraih undi. Jadi, kepada korang semua yang aku sayangi, mohon undi aku ye. Hari-hari. Tak tau cara mengundi? Klik entri ni --> Aku Terlupa Untuk Meminta Bantuan. Sokongan korang sangat-sangat aku perlukan.

{ 68 comments.. read them below or add one }

aTieYusof Family aTieYusof Family 25 December, 2012
hihihi...kena culik??.. ye lah tu Boni kacak!..haha..
mesti best kan coti2 kt PD..
ada jumpa aweks2 tak??..haha:D
Moga menang Iphone tu..:)
baby comel baby comel 25 December, 2012
Tewas dgn pujuk rayu.. Tu belum lg gadis2 yg memujuk manja. Hahaha.. Kemain abg kita ni :)
Ok sat jp lg nk p undi abg kacak ni.. Hehehe
Mat Som Mat Som 25 December, 2012
Kes pemerdagangan orang semakin menjadi-jadi sekarang ini

Lelaki yang menculik lebih bahaya...huhuhu
nik ros nik ros 25 December, 2012
seronok la. kena culik ,pastu di bawa kat tempat best.

nik pun nak ikut kalau mcm tu..haha
Remy hazza Remy hazza 25 December, 2012
kena culik konon...bukan bro dah kasi tahu dlm entry lepas bro nak berjimba2 kat PD ker ?..... he3
tak sabar nak tunggu entry tu....
Mk Syahir Mk Syahir 25 December, 2012
orang kacak biasa lah kena culik :p
cweet pinky cweet pinky 25 December, 2012
eleh , culik la sangat , pujuk rayu ?? hahahaha , geli eden , hahaha !!
Noor Ikmal Noor Ikmal 25 December, 2012
Assalam, nasib baik ngan lelaki kalau ngan pompuan mesti kecoh blogger2 semua nie... hahahha... aku pun menghilang jugak 2-3 hari nie sebab hadir majlis kahwin sepupu... memang x berupdate blog... kalau ada pun adik yg uruskan... hahaha
Pena Menari Pena Menari 25 December, 2012
wah,,,,gi jenjalan PD...hehe
Jna marcello Jna marcello 25 December, 2012
cehhhh dan2 culik...tapi boni mcm hpy je kena ulik ni ASAL?
hahahahha
Cik Nur Cik Nur 25 December, 2012
wahh..kena culik ke port dikson, bestlahkann..!
aimaniman aimaniman 25 December, 2012
Untungnya kena 'culik'

Kalau mcm tu, hari2 'diculik' pun sanggup,.
KY KY 25 December, 2012
diculik oleh lelaki lagi bahaya ni..
✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ 25 December, 2012
hahaha.. diculik dengan niat yg baik xpe boni, boleh menikmati permandangan ke PD tu.. hahahaha..
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 25 December, 2012
aisey mengada-ngada betul boni super kacak
kalau momoy culik dear boni
momoy nak jual kilo jer
dear berat berapa sekarang?
haha
aQu Mad aQu Mad 25 December, 2012
dah buat repot polis lom .. wakakaka
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 25 December, 2012
kmain lagi tajuknya,, grrr,,,
afifudinsohaini afifudinsohaini 25 December, 2012
ada je cerita dia..haha
bro jom letak entry terbaik baro kat segmen ni..jangan risau takda syrat
http://www.jeritpekik.my/2012/12/segmen-bebas-syaratentry-terbaik-untuk.html
Shiyda Aqma Shiyda Aqma 25 December, 2012
bestnyer g pd ! hehe cpat2 update entri g pd ! :P
Muhammad Saiazuan Norhalik Muhammad Saiazuan Norhalik 25 December, 2012
haha orang macam ko pun leh tewas ngan godaan ek
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias 25 December, 2012
buat lagi boni ...haaa..kan dah kena...hihiihi
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 25 December, 2012
wah bestnyer kena culik mcm ni xpelah hehehe
Papa Mifz Papa Mifz 25 December, 2012
dulu den sekolah kat PD...ponteng sekolah biasanya akan mandi laut...hehe
Ladfe Amir Ladfe Amir 25 December, 2012
nasib baik bukan kena pujuk rayu utk beli barang itu ini
Aku Penghibur Aku Penghibur 25 December, 2012
untung lh kena culik gi jln2
Aku Penghibur Aku Penghibur 25 December, 2012
untung lh kena culik gi jln2
Nadot Nadot 25 December, 2012
dah agak mesti kaum sejenis... Ade ke permpuan nak culik Boni? Ade ke? takde kan...? hohoho

p/s:bestnye dpt bercuti. jeles! ;)
Mas Zull Mas Zull 25 December, 2012
assalamualaikum boni....seronoknya kena culik kalau mcm tu hari2 nak kena culik la kan...:)
krole krole 25 December, 2012
serius bro..waktu tngok tajuk ko ni aku terbayang ko kena curi..tp dlm waktu tu ko smpt update g hahaha!
titan titan 25 December, 2012
nak tebus macam mana nih??
Lina md. munir Lina md. munir 25 December, 2012
Itu baru kena pujuk dengan jantan, kalau kena pujuk dengan awek camno lah gemulainya Boni..ahaks.
Aliff Haikal Aliff Haikal 25 December, 2012
Apa perasaan kena culik? seronok? hahaha =B
Abil Fikri Ahmad Abil Fikri Ahmad 25 December, 2012
Apa la bro...PD tu ngan rumah wa 20 minit jea sampai..kalau call leh wa turun PD jumpa Lu bro..!
hafizrahim hafizrahim 25 December, 2012
kalau aweks cun yang seksi datang culik, aku rela..sambil serah diri.hahaha
hnahdy hnahdy 26 December, 2012
kalau cmtu, hana pun nak juga kena culik :P
fairus fairus 26 December, 2012
NASIB BAIK TIDAK DIPERKOSA.. WAKAKA..
akubiomed akubiomed 26 December, 2012
Hati-hati buat kenyataan boleh disalah erti bro. Ha..haa..
Si Matatajam Si Matatajam 26 December, 2012
Huh! Wat suspen la Boni..ingat kan betoi la dia kena culik...
onie onie 26 December, 2012
cewahhh,kena culikkkkk ..aummm
ctk ctk 26 December, 2012
xnampk cam kena culik pon..muka kamu yang nampk cam penculik adelaa...hihihi *gurao :P
sohoque sohoque 26 December, 2012
hahahaha. muka cam da ganas. tp tewas ngan pujukan manja. caner ni bro
munir ardi munir ardi 26 December, 2012
tempatnya foto itu dimana bro nampak asri dan jauh dari polusi
MizzTina MizzTina 26 December, 2012
culik la sgt... *tgn di bahu, mata pandang atas*
Sheila Salim Sheila Salim 26 December, 2012
Assalamualaikum boni, sila cepat update entri kena culik ni! hahaha. sheila vote untuk boni juga :)
ceklala ceklala 26 December, 2012
kene culik bawak pi jenjalan best jek! camtu silela culik selalu hahaha
Myvitrd Myvitrd 26 December, 2012
kena culik denagn lelaki ni yang bahaya.. hehehe
are_lin@yu are_lin@yu 26 December, 2012
pd okla jgk kan..hiihi.xda lah bez sgt kan..hahaha
Cheq Kaq Cheq Kaq 26 December, 2012
penculik tu bagi aiskrim ke??gula??hehe
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 26 December, 2012
Amboi...dah macam panglima pulak Boni ni..
Miss Zahirah Miss Zahirah 26 December, 2012
amboi.. gadis2??
dush3!!
hahaha
Dianaa Dianaa 26 December, 2012
siap pesan kepada sang gadis-2 ek? macam ramai peminat je :p
4feet8 4feet8 26 December, 2012
wajah penculik yg kacak.. kekeke..
PinKy MoMMa PinKy MoMMa 26 December, 2012
bestnyer pegi bercuti PD..boleh main bakar bakar, sedappp!
shasha yacob shasha yacob 26 December, 2012
semat nya rupa penculik tuh yer. hihi jangan risau kami warga blog sentiasa menhundi hihi
hazwan hairy hazwan hairy 26 December, 2012
1hb ni bru cdg nk g PD..nak jga org culik..hahaha...
Deqla manjew Deqla manjew 26 December, 2012
Hahaha...demand plak nk org byrkan down payment myvi..hihi..kalo deqla kan, diculik mcm ni.pun i rela tau..auwww... :p
dya bunga dya bunga 27 December, 2012
lama tak g PD..bagus org yg kipnad kot tu.haha
Ena's Palace Ena's Palace 27 December, 2012
ensem jugak penculik tu ek!..hahaha
Mia Liana Mia Liana 27 December, 2012
bestnya kena culik.... mandi puas2 tau!
CIK TOM CIK TOM 27 December, 2012
PD? dah xjauh tue ngan ciktom..kl x blh ciktom belanja kepci..hehehe
wantie wantie 28 December, 2012
amboi budget besar nampak. siap mintrak downpayment mYvI LAGI TU..,

piraaa piraaa 29 December, 2012
mohon penculik tu culik gua lak. hahaha
QasehnyaRania QasehnyaRania 29 December, 2012
haha..kena culik la sangat kan..
cepat cter holiday ke sana yer ;D
tak sabar nak tahu uols buat apa..hihi
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 30 December, 2012
bestnya kena culik.. dapat pergi pd lagi.. hehe