Bila Mimpi Menjadi Kenyataan

Aku ada satu kisah lama sebenarnya. Dan biarlah kisah ini menjadi pengajaran buat kita semua. 

Di satu malam yang hening, aku terasa sesuatu yang indah belaka. Aku terasa satu badan aku ni diraba dari bawah sampailah ke atas. Pergh. Mimpi indah rupanya aku. Jarang-jarang dapat merasai mimpi macam ni. Best tu. 

Tapi lama-kelamaan , aku terasa makin lain macam mimpi ni. Dan, aku terus buka mata. Pergh! Aku sangkakan mimpi, tapi rupanya ia adalah kenyataan. Alangkah terkejutnya aku bila melihat roomate aku sedang meratah seluruh tubuh aku dengan tangan kasar dan berbulu beliau. Darah aku terus naik ke kepala. Dengan seluruh tenaga aku paksikan pada siku aku, dan dengan sekuat hati aku hayun tepat menghinggapi perut beliau. Menggeletek kesedapan dan berguling-guling beliau kat atas lantai. Pergh. Geli betul aku. Walaupun bibir aku seksi dan tubuh aku bergetah, tapi nafsu aku hanya pada kaum wanita sahaja. Sejak daripada tu, mamat tu dah tak berani nak dekat dengan aku lagi. Main-main dia dengan mat motor seganas aku ni.


bila mimpi menjadi kenyataan
Ok. Jangan tanya aku kenapa gambar ni yang jadi mangsa. Aku pun tak tau apa kena mengena gambar ni dengan entri ni. Sumber --> http://nurulhusnazulkafli.blogspot.com
Ini lah kisah yang pernah menjadi sejarah buat aku. Nasib baik aku terjaga, kalau tak..... aku tak tau lah apa akan jadi pada aku. Mungkin aku dah mengandung. Aku bernasib baik sangat. Jadi, kepada korang semua, jauhi LGBT dan juga seks bebas.

{ 89 comments.. read them below or add one }

Wadi AR Wadi AR 14 January, 2013
tula engko ni jambu sangat. suruh ganas sikit macam aku tak nak
Irwan Alessa Irwan Alessa 14 January, 2013
haha ehh boni ni.. mengandung pulak.. apa pun jangan jauhi kawan tu.. cuba nasihatkan dia untuk berubah.. Dengan izin Allah, dia akan berubah.. Gay bukan lah sesuatu isu yang boleh di anggap remeh..
KY KY 14 January, 2013
hahahhaa..adoui...cerita tu memang boleh beri pengajaran buat semua tapi penyampainnya itu tak tahan nak baca..hehe
Mira Adzlia Mira Adzlia 14 January, 2013
tu la boni seksi sgt..eh..eh..haha
paripariputih paripariputih 14 January, 2013
melucas sungguh kawannya si boni tu ha ha ha ^_^ suh dia cepat2 nikah boni :P
Kakcik Nur Kakcik Nur 14 January, 2013
Alamak! meremang bulu tengkuk baca catatan ini!
MizzTina MizzTina 14 January, 2013
miahahah...macam² hal..
[PCL] [PCL] 14 January, 2013
kalau tido mati....keh2, hilang teruna ko tinggal troma jer.
iima ❥ iima ❥ 14 January, 2013
terus tersedak air milo masa baca entri ni...................... haha
onie onie 14 January, 2013
HAAAAAAA SUDAHHHH BONI,HIKKKKKKK....
Papa Mifz Papa Mifz 14 January, 2013
pasti bro pakai baju ketat warna pink tempoh hari kan...hahaha
Carlos Santiago Carlos Santiago 14 January, 2013
hahaha...ko biar betull...
Izzah Norlizah Izzah Norlizah 14 January, 2013
Wah,,,hmpr tercalar keterunaan yg mhl,,,sapa suh ada body b'getah,,,
Hehehehe
Izzah Norlizah Izzah Norlizah 14 January, 2013
This comment has been removed by the author.
Noor Ikmal Noor Ikmal 14 January, 2013
Assalam, khakhakhakah... sikit lai tu Boni... jauhi LGBT dan seks bebas...
Nurrul Nurrul 14 January, 2013
Haaaaaaa ? Oh iye ke ? ? Menyeramkan ! ! ! ! :O
Len Inouie Len Inouie 14 January, 2013
Hahahahha.... terkena!
Gelinya...

meremang bulu yang tak tumbuh lg.
Jefry Jefry 14 January, 2013
Ceritanya bisa jadi bahan renungan untuk generasi muda saat ini, boleh bergaul dengan lawan jenis namun tidak berlebihan dan masih berada dibawah rambu2 norma agama dan adat..
baby comel baby comel 14 January, 2013
Laaa nape leh jadi camtu. Ish ish.. Siannye abg kita ni. Meremang bulu roma baca cmni
izfanora izfanora 14 January, 2013
hahaha.. mesti kau comel sgt.. alah, budak perempuan pun ramai terkena gitu.. hihi.. pelik dgn nafsu dorg ni..
Ezad Skytech Ezad Skytech 14 January, 2013
Ko pakai baju kaler pink kot masa tu boni..tak pasal2 je kena serang..hehe
Fiza Rahman Fiza Rahman 14 January, 2013
Hahaha...seksi sgt masa tido erk ☺☺

LGBT tu apa?
fadh leyanie fadh leyanie 14 January, 2013
bimbing kaum gay ke jalan yang benar :D
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 14 January, 2013
Ah siot..ko dah pernah disentuh..sampai hati ko boni..
Farah Zahid Farah Zahid 14 January, 2013
fuhhh.. nyaris hilang keterunaan.. kih kih.. :D
Remy hazza Remy hazza 14 January, 2013
remy tumpang simpati.......
Cik Nur Cik Nur 14 January, 2013
haishh...sabo je laaa.!
krole krole 14 January, 2013
sory bro krole nak layan sedih tp tak dpt jgk r...tergelak sakan skngni hahahaha! tp serius bro...nasib ko terbangun...pergh! berani dia kacau mat motor sejati ni...hihihi...tp memang ko kacak bro..sampai lelaki pon suka hihihi...jaga2..pastikan peristiwa dulu tak berulang hihihi
MaYa MustWany MaYa MustWany 14 January, 2013
tuh mesti tidur gaya aksi menggoda..mana tak member baham..hihihi


nasihatkan nya..suruh berubah..

mujur tak mengandung ek..
Warna Warni Kehidupan Warna Warni Kehidupan 14 January, 2013
beliau tergoda dengan kekacakan encik boni kot.. hahaha... bahaya betul..
Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa 14 January, 2013
hahaha..klu dha termengandung ntah apa plak kisahnya...hahaha
Penyuluh Perikanan Penyuluh Perikanan 14 January, 2013
mimpi kadang bisa juga menjadi kenyataan, tapi tdk semuanya
trim infonya
MK Kimi MK Kimi 14 January, 2013
roomate ko gay? eww...

tak boleh blah statement

"Walaupun bibir aku seksi dan tubuh aku bergetah"

haha!
Mrs Velentine Mrs Velentine 14 January, 2013
haha..ko jambu sgt tue..hehe
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 14 January, 2013
gilownya room mate lagi ni,, nauuzubillahi min zaalik.
wantie wantie 14 January, 2013
gila mental roomate kamu tu. tak leh nak beza yg mana lelaki dan yg mana pompuan.

choi.. kata tak nak pada hubungan sejenis. kena rawat minda le dia tu.
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 14 January, 2013
hahahahaha
sengal punye roomate kamo nie bro...
mujur xlebih dr tu sbb cepat tersedar kalo idak kesedapan pulak ye.
kikikikiki

jauhi LGBT...
hazman aka species1980 hazman aka species1980 14 January, 2013
Hurmm.... lain kali cer simpan sikit janggut tue...dan elakkan pakai baju PINK COLOR yea.... hahahahaa
Cheq Kaq Cheq Kaq 14 January, 2013
aduyai boni boni..tergelak tergolek cheqkaq bace entry boni..hahahahaha..tu laa..kacak sangat..semua tergode tak kire jenis..
Nastyna Nastyna 14 January, 2013
dah kata kau kacak, harusla diminati dek the jambu.

Pstt... laman utopia untuk mereka yang nak b2b ngan mat jambu, hihih serius ni.
nazray nazray 14 January, 2013
wah wah, haha, kesian kena cabul, report polis la, ni mesti kes kat asrama ni.
Namee Roslan Namee Roslan 14 January, 2013
manusia berbulu ke kucing ?? ohoii kalau manusia,, gila sakit jiwa.
faridah nazurah faridah nazurah 14 January, 2013
haha mimpi indah.. nasib baik tak termengandung kau dibuatnya
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 14 January, 2013
da bole buat novel ni hehe
Aliff Haikal Aliff Haikal 14 January, 2013
i'm curious. manusia ? -.-'

Tu lah, ish
Dianaa Dianaa 14 January, 2013
SERIOUSLY?! :O gila ah!
محمد رازيق محمد رازيق 14 January, 2013
huhu. bahaya. takt lak aku bc bro. kenkadng masa tido kena jejaga. huhu
aQu Mad aQu Mad 14 January, 2013
tu lah kan, payah jadi lelaki kacak ni.. hehe
AmyZana AmyZana 14 January, 2013
masyaallah ! Peraba bersiri ke apa si roommate tuh hahahahah XDDDD
Hanif Idrus Hanif Idrus 14 January, 2013
Peh!!!! angau kawan kau tu agaknya..hahahahahha
Nasib baik kau dah belasah dia...
Nurlyla Nurlyla 14 January, 2013
haha, nsib baik x mngndung.. kalau x, susah tu..
Jna marcello Jna marcello 14 January, 2013
gotcha~!!!
HAHAHAHHAHAHAHAA
titan titan 14 January, 2013
camana tu mimpi jadi kenyataan..hoho..
aTieYusof Family aTieYusof Family 14 January, 2013
ahahha...adoii.. KACAK sgt kot smpi kena raba oleh geng sndiri..haha..
lain kali masa tido pkai baju besi..wakaka:)
Kak Mahh Kak Mahh 14 January, 2013
Uhhhh...berdebar ayat akhir mengandung?
Etuza Ezawarna Etuza Ezawarna 14 January, 2013
entry hebat ni ..bagilah dia nasihat..mudah ja. tak payah terjang2 kang Boni kena serang kuncu2 dia...)
Etuza Ezawarna Etuza Ezawarna 14 January, 2013
entry hebat ni ..bagilah dia nasihat..mudah ja. tak payah terjang2 kang Boni kena serang kuncu2 dia...)
Pokok Manggis Depan Rumah Pokok Manggis Depan Rumah 14 January, 2013
Bagus la mcm tu. Terajang aje kuat2 org macam tu..
Deqla manjew Deqla manjew 14 January, 2013
Hahaha..mmbe ngigau kot..kalo dia sedar dah tentu dia muntoh hijo...hahaha...apapun mmg simpati la kat boni sbb hmpr ternoda...hikhik
fairus fairus 14 January, 2013
JAMBU SANGAT NI.. KEH.. KEH.. KEH..

TAPI BAGUSLAH KAU BERSIKAP DEMIKIAN.. JANGAN AMALKAN SEKS SONGSANG..
hana hadi hana hadi 14 January, 2013
agak-agak kalau mengandung masih kacak ke x? haha
KiD KiD 15 January, 2013
hahahahaa... mimpi tak sudah.. jangan songsang bro.. hik3
fifie fifie 15 January, 2013
Ini gila! Meremang bulu tengkuk gua baca. Haha
Donny Ien Donny Ien 15 January, 2013
hai boni,
moga di jauhkan dengan benda-benda yang tidak elok ini.
Mia Liana Mia Liana 15 January, 2013
lerrr boni ni.... ayat tak tahan tu...
Zurina Zurina 15 January, 2013
isy3x...susahkan jd org kacak...peminat dr pelbagai spesis ada...huhuhuh
Matjoe Matjoe 15 January, 2013
bro mmg lawak la. boleh smpi ke tahap tu. kena cacah muka bg nmpk brutal
Afasz Afasz 15 January, 2013
hahaha boni di lapah bagai kan binatang ek

nasib baik la mimpi. :D
munir ardi munir ardi 15 January, 2013
wah saya juga pernah seperti ini rakan boni tapi oleh seorang yang aku anggap sebagai bapak untung ak masih sempat sadar dan menolakkan badannya
Melastik Bintang Melastik Bintang 15 January, 2013
kalau dia nampak ko dengan video tudung tu lagi nahas la ko..haha
- zuriey - - zuriey - 15 January, 2013
hahahhaa...lawak..tak pasal pasal..
http://misszucollection.blogspot.com
✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ 15 January, 2013
okay, kisah silam yg scary, bagi enalah... yekkk!! nasib baikboni sedar, kalau tidur mati.. habis la boni dh tak teruna... huuuu
kak nora kak nora 15 January, 2013
issh!..geli geleman..
Nadot Nadot 15 January, 2013
euuuwwww... Apa yang ada pada Boni sampai lelaki pun suka??.. hohoho...

Aseb baik Boni x sempat dipregnantkan.. Alhamdulillah ;)
Ema Blog Ema Blog 15 January, 2013
mcm mana yer..kalau BK ni menagndung...hilang terus kekacakan...hehhe
nik ros nik ros 16 January, 2013
dah tak kacak terus bila baca entry ni..hahaha

ni kucing ker manusia ni..confius skit bila baca.
AFNI AFNI 16 January, 2013
mimpi smpai ke bintang?? skli bintang jtuh ke riba kena raba. huhu. blasah aje budak tu. kuang ajr. paling benci golongan PLU ni.
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 17 January, 2013
Tu dia... Agak sadis jugak cara hilang teruna tu. Haha
Ena's Palace Ena's Palace 19 January, 2013
Nasib terunamu masih terpelihara...hahaha...
Gillette Flores Gillette Flores 20 January, 2013
LGBT tu ape?
Hehehe.
Ingatkan kisah apalah tadi.

Sampai hati betul si dia.
Ish ish ish