Bila Mimpi Menjadi Kenyataan

on 14 January 2013

Aku ada satu kisah lama sebenarnya. Dan biarlah kisah ini menjadi pengajaran buat kita semua. 

Di satu malam yang hening, aku terasa sesuatu yang indah belaka. Aku terasa satu badan aku ni diraba dari bawah sampailah ke atas. Pergh. Mimpi indah rupanya aku. Jarang-jarang dapat merasai mimpi macam ni. Best tu. 

Tapi lama-kelamaan , aku terasa makin lain macam mimpi ni. Dan, aku terus buka mata. Pergh! Aku sangkakan mimpi, tapi rupanya ia adalah kenyataan. Alangkah terkejutnya aku bila melihat roomate aku sedang meratah seluruh tubuh aku dengan tangan kasar dan berbulu beliau. Darah aku terus naik ke kepala. Dengan seluruh tenaga aku paksikan pada siku aku, dan dengan sekuat hati aku hayun tepat menghinggapi perut beliau. Menggeletek kesedapan dan berguling-guling beliau kat atas lantai. Pergh. Geli betul aku. Walaupun bibir aku seksi dan tubuh aku bergetah, tapi nafsu aku hanya pada kaum wanita sahaja. Sejak daripada tu, mamat tu dah tak berani nak dekat dengan aku lagi. Main-main dia dengan mat motor seganas aku ni.


bila mimpi menjadi kenyataan
Ok. Jangan tanya aku kenapa gambar ni yang jadi mangsa. Aku pun tak tau apa kena mengena gambar ni dengan entri ni. Sumber --> http://nurulhusnazulkafli.blogspot.com
Ini lah kisah yang pernah menjadi sejarah buat aku. Nasib baik aku terjaga, kalau tak..... aku tak tau lah apa akan jadi pada aku. Mungkin aku dah mengandung. Aku bernasib baik sangat. Jadi, kepada korang semua, jauhi LGBT dan juga seks bebas.

Ranking: 5

{ 89 comments... read them below or add one }

Reply Comment Wadi AR said...

tula engko ni jambu sangat. suruh ganas sikit macam aku tak nak


January 14, 2013 at 10:09 AM
Reply Comment Irwan Alessa said...

haha ehh boni ni.. mengandung pulak.. apa pun jangan jauhi kawan tu.. cuba nasihatkan dia untuk berubah.. Dengan izin Allah, dia akan berubah.. Gay bukan lah sesuatu isu yang boleh di anggap remeh..


January 14, 2013 at 10:14 AM
Reply Comment KY said...

hahahhaa..adoui...cerita tu memang boleh beri pengajaran buat semua tapi penyampainnya itu tak tahan nak baca..hehe


January 14, 2013 at 10:18 AM
Reply Comment Mira Adzlia said...

tu la boni seksi sgt..eh..eh..haha


January 14, 2013 at 10:23 AM
Reply Comment paripariputih said...

melucas sungguh kawannya si boni tu ha ha ha ^_^ suh dia cepat2 nikah boni :P


January 14, 2013 at 10:28 AM
Reply Comment Kakcik Nur said...

Alamak! meremang bulu tengkuk baca catatan ini!


January 14, 2013 at 10:31 AM
Reply Comment [PCL] said...

kalau tido mati....keh2, hilang teruna ko tinggal troma jer.


January 14, 2013 at 10:51 AM
Reply Comment iima ❥ said...

terus tersedak air milo masa baca entri ni...................... haha


January 14, 2013 at 10:52 AM
Reply Comment onie said...

HAAAAAAA SUDAHHHH BONI,HIKKKKKKK....


January 14, 2013 at 10:54 AM
Reply Comment Papa Mifz said...

pasti bro pakai baju ketat warna pink tempoh hari kan...hahaha


January 14, 2013 at 10:59 AM
Reply Comment Izzah Norlizah said...

Wah,,,hmpr tercalar keterunaan yg mhl,,,sapa suh ada body b'getah,,,
Hehehehe


January 14, 2013 at 11:12 AM
Reply Comment Izzah Norlizah said...
This comment has been removed by the author.
Reply Comment Noor Ikmal said...

Assalam, khakhakhakah... sikit lai tu Boni... jauhi LGBT dan seks bebas...


January 14, 2013 at 11:15 AM
Reply Comment Nurrul said...

Haaaaaaa ? Oh iye ke ? ? Menyeramkan ! ! ! ! :O


January 14, 2013 at 11:19 AM
Reply Comment Len Inouie said...

Hahahahha.... terkena!
Gelinya...

meremang bulu yang tak tumbuh lg.


January 14, 2013 at 11:46 AM
Reply Comment Jefry said...

Ceritanya bisa jadi bahan renungan untuk generasi muda saat ini, boleh bergaul dengan lawan jenis namun tidak berlebihan dan masih berada dibawah rambu2 norma agama dan adat..


January 14, 2013 at 11:48 AM
Reply Comment baby comel said...

Laaa nape leh jadi camtu. Ish ish.. Siannye abg kita ni. Meremang bulu roma baca cmni


January 14, 2013 at 11:50 AM
Reply Comment izfanora said...

hahaha.. mesti kau comel sgt.. alah, budak perempuan pun ramai terkena gitu.. hihi.. pelik dgn nafsu dorg ni..


January 14, 2013 at 11:50 AM
Reply Comment Ezad Skytech said...

Ko pakai baju kaler pink kot masa tu boni..tak pasal2 je kena serang..hehe


January 14, 2013 at 11:59 AM
Reply Comment Fiza Rahman said...

Hahaha...seksi sgt masa tido erk ☺☺

LGBT tu apa?


January 14, 2013 at 12:01 PM
Reply Comment fadh leyanie said...

bimbing kaum gay ke jalan yang benar :D


January 14, 2013 at 12:09 PM
Reply Comment Hafiz Rahim said...

Ah siot..ko dah pernah disentuh..sampai hati ko boni..


January 14, 2013 at 12:14 PM
Reply Comment Farah Zahid said...

fuhhh.. nyaris hilang keterunaan.. kih kih.. :D


January 14, 2013 at 12:34 PM
Reply Comment krole said...

sory bro krole nak layan sedih tp tak dpt jgk r...tergelak sakan skngni hahahaha! tp serius bro...nasib ko terbangun...pergh! berani dia kacau mat motor sejati ni...hihihi...tp memang ko kacak bro..sampai lelaki pon suka hihihi...jaga2..pastikan peristiwa dulu tak berulang hihihi


January 14, 2013 at 1:17 PM
Reply Comment MaYa MustWany said...

tuh mesti tidur gaya aksi menggoda..mana tak member baham..hihihi


nasihatkan nya..suruh berubah..

mujur tak mengandung ek..


January 14, 2013 at 1:28 PM
Reply Comment Warna Warni Kehidupan said...

beliau tergoda dengan kekacakan encik boni kot.. hahaha... bahaya betul..


January 14, 2013 at 1:38 PM
Reply Comment Lyeen De Syifa said...

hahaha..klu dha termengandung ntah apa plak kisahnya...hahaha


January 14, 2013 at 2:21 PM
Reply Comment Penyuluh Perikanan said...

mimpi kadang bisa juga menjadi kenyataan, tapi tdk semuanya
trim infonya


January 14, 2013 at 2:46 PM
Reply Comment MK Kimi said...

roomate ko gay? eww...

tak boleh blah statement

"Walaupun bibir aku seksi dan tubuh aku bergetah"

haha!


January 14, 2013 at 2:57 PM
Reply Comment Nurmujahidah Ismail said...

gilownya room mate lagi ni,, nauuzubillahi min zaalik.


January 14, 2013 at 3:21 PM
Reply Comment wantie said...

gila mental roomate kamu tu. tak leh nak beza yg mana lelaki dan yg mana pompuan.

choi.. kata tak nak pada hubungan sejenis. kena rawat minda le dia tu.


January 14, 2013 at 3:49 PM
Reply Comment B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z said...

hahahahaha
sengal punye roomate kamo nie bro...
mujur xlebih dr tu sbb cepat tersedar kalo idak kesedapan pulak ye.
kikikikiki

jauhi LGBT...


January 14, 2013 at 4:43 PM
Reply Comment hazman aka species1980 said...

Hurmm.... lain kali cer simpan sikit janggut tue...dan elakkan pakai baju PINK COLOR yea.... hahahahaa


January 14, 2013 at 4:46 PM
Reply Comment Cheq Kaq said...

aduyai boni boni..tergelak tergolek cheqkaq bace entry boni..hahahahaha..tu laa..kacak sangat..semua tergode tak kire jenis..


January 14, 2013 at 4:50 PM
Reply Comment Nastyna said...

dah kata kau kacak, harusla diminati dek the jambu.

Pstt... laman utopia untuk mereka yang nak b2b ngan mat jambu, hihih serius ni.


January 14, 2013 at 5:22 PM
Reply Comment nazray said...

wah wah, haha, kesian kena cabul, report polis la, ni mesti kes kat asrama ni.


January 14, 2013 at 5:36 PM
Reply Comment Namee Roslan said...

manusia berbulu ke kucing ?? ohoii kalau manusia,, gila sakit jiwa.


January 14, 2013 at 5:51 PM
Reply Comment faridah nazurah said...

haha mimpi indah.. nasib baik tak termengandung kau dibuatnya


January 14, 2013 at 5:56 PM
Reply Comment Aliff Haikal said...

i'm curious. manusia ? -.-'

Tu lah, ish


January 14, 2013 at 6:39 PM
Reply Comment محمد رازيق said...

huhu. bahaya. takt lak aku bc bro. kenkadng masa tido kena jejaga. huhu


January 14, 2013 at 6:55 PM
Reply Comment aQu Mad said...

tu lah kan, payah jadi lelaki kacak ni.. hehe


January 14, 2013 at 7:49 PM
Reply Comment AmyZana said...

masyaallah ! Peraba bersiri ke apa si roommate tuh hahahahah XDDDD


January 14, 2013 at 7:52 PM
Reply Comment Hanif Idrus said...

Peh!!!! angau kawan kau tu agaknya..hahahahahha
Nasib baik kau dah belasah dia...


January 14, 2013 at 8:01 PM
Reply Comment Nurlyla said...

haha, nsib baik x mngndung.. kalau x, susah tu..


January 14, 2013 at 8:12 PM
Reply Comment titan said...

camana tu mimpi jadi kenyataan..hoho..


January 14, 2013 at 8:31 PM
Reply Comment aTieYusof Family said...

ahahha...adoii.. KACAK sgt kot smpi kena raba oleh geng sndiri..haha..
lain kali masa tido pkai baju besi..wakaka:)


January 14, 2013 at 9:01 PM
Reply Comment Kak Mahh said...

Uhhhh...berdebar ayat akhir mengandung?


January 14, 2013 at 9:36 PM
Reply Comment Etuza Ezawarna said...

entry hebat ni ..bagilah dia nasihat..mudah ja. tak payah terjang2 kang Boni kena serang kuncu2 dia...)


January 14, 2013 at 10:15 PM
Reply Comment Etuza Ezawarna said...

entry hebat ni ..bagilah dia nasihat..mudah ja. tak payah terjang2 kang Boni kena serang kuncu2 dia...)


January 14, 2013 at 10:15 PM
Reply Comment Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bagus la mcm tu. Terajang aje kuat2 org macam tu..


January 14, 2013 at 11:09 PM
Reply Comment Deqla manjew said...

Hahaha..mmbe ngigau kot..kalo dia sedar dah tentu dia muntoh hijo...hahaha...apapun mmg simpati la kat boni sbb hmpr ternoda...hikhik


January 14, 2013 at 11:39 PM
Reply Comment fairus said...

JAMBU SANGAT NI.. KEH.. KEH.. KEH..

TAPI BAGUSLAH KAU BERSIKAP DEMIKIAN.. JANGAN AMALKAN SEKS SONGSANG..


January 14, 2013 at 11:42 PM
Reply Comment hana hadi said...

agak-agak kalau mengandung masih kacak ke x? haha


January 14, 2013 at 11:43 PM
Reply Comment KiD said...

hahahahaa... mimpi tak sudah.. jangan songsang bro.. hik3


January 15, 2013 at 12:11 AM
Reply Comment fifie said...

Ini gila! Meremang bulu tengkuk gua baca. Haha


January 15, 2013 at 1:14 AM
Reply Comment Donny Ien said...

hai boni,
moga di jauhkan dengan benda-benda yang tidak elok ini.


January 15, 2013 at 2:26 AM
Reply Comment Mia Liana said...

lerrr boni ni.... ayat tak tahan tu...


January 15, 2013 at 7:37 AM
Reply Comment Zurina said...

isy3x...susahkan jd org kacak...peminat dr pelbagai spesis ada...huhuhuh


January 15, 2013 at 9:03 AM
Reply Comment Matjoe said...

bro mmg lawak la. boleh smpi ke tahap tu. kena cacah muka bg nmpk brutal


January 15, 2013 at 9:34 AM
Reply Comment Afasz said...

hahaha boni di lapah bagai kan binatang ek

nasib baik la mimpi. :D


January 15, 2013 at 10:05 AM
Reply Comment munir ardi said...

wah saya juga pernah seperti ini rakan boni tapi oleh seorang yang aku anggap sebagai bapak untung ak masih sempat sadar dan menolakkan badannya


January 15, 2013 at 10:35 AM
Reply Comment Melastik Bintang said...

kalau dia nampak ko dengan video tudung tu lagi nahas la ko..haha


January 15, 2013 at 10:56 AM
Reply Comment - zuriey - said...

hahahhaa...lawak..tak pasal pasal..
http://misszucollection.blogspot.com


January 15, 2013 at 11:18 AM
Reply Comment ✿A I N A A✿ said...

okay, kisah silam yg scary, bagi enalah... yekkk!! nasib baikboni sedar, kalau tidur mati.. habis la boni dh tak teruna... huuuu


January 15, 2013 at 12:29 PM
Reply Comment Nadot said...

euuuwwww... Apa yang ada pada Boni sampai lelaki pun suka??.. hohoho...

Aseb baik Boni x sempat dipregnantkan.. Alhamdulillah ;)


January 15, 2013 at 4:16 PM
Reply Comment Ema Blog said...

mcm mana yer..kalau BK ni menagndung...hilang terus kekacakan...hehhe


January 15, 2013 at 4:22 PM
Reply Comment nik ros said...

dah tak kacak terus bila baca entry ni..hahaha

ni kucing ker manusia ni..confius skit bila baca.


January 16, 2013 at 9:32 AM
Reply Comment AFNI said...

mimpi smpai ke bintang?? skli bintang jtuh ke riba kena raba. huhu. blasah aje budak tu. kuang ajr. paling benci golongan PLU ni.


January 16, 2013 at 9:53 PM
Reply Comment Hazmin Hamudin said...

Tu dia... Agak sadis jugak cara hilang teruna tu. Haha


January 17, 2013 at 11:05 AM
Reply Comment Ena's Palace said...

Nasib terunamu masih terpelihara...hahaha...


January 19, 2013 at 12:10 PM
Reply Comment Gillette Flores said...

LGBT tu ape?
Hehehe.
Ingatkan kisah apalah tadi.

Sampai hati betul si dia.
Ish ish ish


January 20, 2013 at 10:38 AM




 
© BONI KACAK All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template Design By kozumi_ro.
Service Tempahan Design