Boni Kacak Masuk Komik G3

Boni Kacak Masuk Komik G3 | Tahun 2013 ni sebenarnya bawa beribu kemanisan pada aku sebenarnya. Banyak perkara yang awesome-awesome terjadi pada aku dan menjadikan ia permulaan yang sangat hebat bagi tahun 2013 ni. Diharapnya tahun 2013 ni bakal memberi berjuta kemenangan dan kejayaan buat aku.

Okeh, untuk kali ni, branding 'Boni Kacak' semakin dapat diperluaskan apabila masuk di dalam komik G3 episod 108. Sejuta penghargaan kepada kartunis awi, salah seorang kartunis di dalam komik G3. Terima kasih bro :)

komik g3
Abam badan ketak-ketak. Hahaha. Mungkin aku kena mula masuk gym lepas ni. Hahaha. 
Sebenarnya ada dua kejayaan yang aku mahukan di dalam tahun 2013 ini. Kejayaan pada aku sendiri dan juga kejayaan kepada team Penyamun Inc. Dan, team Penyamun Inc. juga telah dikartunkan. Hehehe.

komik g3
Team penyamun Inc. juga telah dikartunkan. Dan terpatri di dalam Komik G3.
Dapatkan Komik G3 isu 108 yang baru je keluar di pasaran. Dapatkan yang original sahaja. Haha. Teruskan menyokong aku dan juga team Penyamun Inc. Sokongan anda ditagih supaya aku dan team Penyamun Inc. terus kuat untuk menghiburkan anda. Ingat penghibur , ingatlah kami. 

Salam Maulidur Rasul. Cintailah Rasulullah S.A.W. Kerana beliaulah kekasih kita.

{ 102 comments.. read them below or add one }

Remy hazza Remy hazza 24 January, 2013
kan betul remy ckp...bro dagh jadi gaban....... he3..,.femes di majalah pulak....... selamat menyambut maulidul Rasul bro boni.....
aQu Mad aQu Mad 24 January, 2013
blogger blogger berjya gak bro sekarang nih..
Noor Ikmal Noor Ikmal 24 January, 2013
Assalam, Salam Maulidur Rasul juga Boni... makin bertambah serinya koe nie Boni....

Tahniah berkembanglah nama Boni Kacak nie erk.... harap orgnya tak bertambah kembang jugak... hahahha
Dianaa Dianaa 24 January, 2013
fuyooo, badan abam Boni ketak2 lah. kalau realiti, macam mana lah rupanya kan. confirm ramai awek terpikat nanti :p
baby comel baby comel 24 January, 2013
Wah, tahniah la abg boni blogger kacak ni =) alolo comeynye dia :)
Moga2 tahun ni bertambah2 sinarnya okey
Shiyda Aqma Shiyda Aqma 24 January, 2013
wah wah ! dah glamer la dia skarang ! hehe :P
Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa 24 January, 2013
kan dah kata..wah..hebat..mmg bertuah...mohon share rahsia..hehee:) tahniah abg boni..
Ernyassmien Ernyassmien 24 January, 2013
wow abg boni kacak.. terlebih kacak pulak dalam edisi katun! haha
Irwan Alessa Irwan Alessa 24 January, 2013
wahhhhh abg boniiiiiiiii naaaaaakkkkk siggggnnn :)

p/s ayat mintak siku ke penampo ni?? hahaha XD
nazray nazray 24 January, 2013
pergh bro, tak sangka, ade member dengan kartunis, memang best la, siap boleh masuk komik G3 ni, ok nnt saya cekau sebijik komik ni, nak tengok gak. hehehe
pipoq pipoq 24 January, 2013
alhamdulillah rezeki..boleh la salam tok kadi tak lama lagi ni..
NAL NAL 24 January, 2013
wah..Boni Kacak dah ada empayar di Malaysia..tahniah bro..
Nana Liena Nana Liena 24 January, 2013
walawei..huhu.. komik G3 tak layan la bro.. kalau Apo? layan..hehhe.. btw salam maulidur rasul..nanti dah fofular jgn lupa diri..hoho.. :P
ALS ALS 24 January, 2013
Bestnya Abang Boni. Dah lah dapat hadiah 2 3 hari ni lepas tu dapat masuk komik pulak. Bestnya.. XD
Cik Nur Cik Nur 24 January, 2013
yg pertama tu, siap berketak2 lagi badanya..!hihihi
cweet pinky cweet pinky 24 January, 2013
salam maulidur rasul :D

wah , makin pemes la abg boni kacak kiter nih , hehehee ~

tapi , errr , tafnye kartun tuh , hehehe ~ awww , i like :P hehehehe

nadia nadia 24 January, 2013
boni nak sainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :p

#boni, kawen dapat isteri muda belia la besttttt! :))
afifudinsohaini afifudinsohaini 24 January, 2013
peh femesnya..lama dah xbeli g3..engat dah xd...
cikpjaz cikpjaz 24 January, 2013
wahhhhhhhhhhhhhh!!!!
nk kne sain ni..hhehehhe

Salam Maulidur Rasul ^^
cci cci 24 January, 2013
wah.. cool giler boni dikartunkan.. ngee.. ^_^
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 24 January, 2013
badan siap ktul2 lg wah..hbt oh abg boni..da msuk komik hehe..
Sheila Salim Sheila Salim 24 January, 2013
Assalamualaikum. sheila nak beli komik ni nanti! heheh suami selalu beli komik2 gini. hehehe
Encik H Encik H 24 January, 2013
terkebil2 mata aku baca komik ni..lagi2 komik yg 1st tu..tulisan haluih bebenor..hahaha
aimaniman aimaniman 24 January, 2013
Tahniah..
Alaaa anak2 akak masih tadika..
Ada tak komik boni kacak untuk budak umur 5 6 thn...
Azee Hana Azee Hana 24 January, 2013
hamboi,,bez la...hehe...nway,,,tahniah,,leh jadi femes ni..boleh la nanti nk try rembat satu komik..=P
BlogS of Hariyanto BlogS of Hariyanto 24 January, 2013
semakin top kawan satu ini ...masuk komik keren banget , saya juga mau masuk komik :)
selamat merayakan maulid Nabiullah Muhammad SAW, Allahumma shalli 'ala Muhammad wa 'ala Alihi Muhammad ...salam
Farah Zahid Farah Zahid 24 January, 2013
walla.. abam boni kacak jadi watak abam ketak-ketak seh...
mantop, mantop... >o<
Mat Som Mat Som 24 January, 2013
Ada 1001 projek lagi yg masih dirahsiakan ni...?

Tiap2 hari ada surprise
Tahniah sdra Boni yg kacak
Nadot Nadot 24 January, 2013
Kalau lah badan abam boni keyak camtu, mrmang sy ngorat habis habisan! Hohoho

Amiinnn untuk semua impian n harapan boni :)
Steffany Daph Steffany Daph 24 January, 2013
wohh..boni kacak di sana sngt kacak. hewhwe, dah msuk komik yer :D watak apa tu ??

jenguk sini..sihat ke ? :D
wawa najwa wawa najwa 24 January, 2013
fuyoooo, tahniahhhhhh tahniahhhhh !!!! heeeeeeee :D
salam maulidur rasul :)
Nastyna Nastyna 24 January, 2013
wie bestnya jadi adiwira gitu. ni komik untuk kekanak ker untuk kebapak kanak2?
Seneorita Baharin Seneorita Baharin 24 January, 2013
wahh hebat Boni Kacak jd abg ketul dlm komik tu ye..hehhe.. :D kena baca neh..btw tahniah bro! :)
zool zool 24 January, 2013
hehehe.. cool tu bro..
tapi kat mana nak dapat komik G3 tu
siti fatima Arifin siti fatima Arifin 24 January, 2013
pemes dah nti abng boni kacak nie...
akubiomed akubiomed 24 January, 2013
Tanniah bro. Bila henda ganding watak Abang Koning dengan Boni Kacak? :-)
^^eKaTiKaH^^ ^^eKaTiKaH^^ 24 January, 2013
wah, bertambah femes abg blogger kite nie.. hehe... tahniah :D

Salam Maulidur Rasul :)
shinji izac shinji izac 24 January, 2013
amboi.. berketul2 badan dalm katun tu..
kalo realiti camne plak? hahaha :P
KY KY 24 January, 2013
wahh...bestnya, bertambah semangatlah awak nak berblog kan? hihih
Hanif Idrus Hanif Idrus 24 January, 2013
Tahniah bro....memang awesome tahun ini untuk Boni Kacak dan Penyamun inc...

Saya doakan moga lebih sukses
hana hadi hana hadi 24 January, 2013
mmg kartun tu mendorong untuk awak pergi gym :)
WO Orchid WO Orchid 24 January, 2013
Tahniah awak...WO doakan semoga kejayaan sentiasa mengiringi awak :D
Anisa Anuar Anisa Anuar 24 January, 2013
hebat la....nak sign boleh??
ct kektus ct kektus 24 January, 2013
peh, badan ketak ketak seh. kalah jehan miskin ni. hehee
aNiss :):) aNiss :):) 24 January, 2013
WAHH untung boni wowww !! berkat maulidur rasul lettew.

p/s : dah jadi retis tuu jangan lupe kite. hehe :D
Mira Maisara Mira Maisara 24 January, 2013
wahh..makin femous ler abang boni kiter nie..hehek :D
Raudzah Zahari Raudzah Zahari 24 January, 2013
Wah tambah satu lagi cabang seni Boni kacak ..penyanyi dah..pelakon dah...what's next!!!
Hana Jalil Hana Jalil 24 January, 2013
Fuhhh.. badan ketak2 seyh. ^_^ yang ke 2, macam skema lak. ehekkk. btw, TAHNIAH lah abam Boni. Salam Maulidur Rasul ;)
[PCL] [PCL] 25 January, 2013
versetail lah kamu Boni..tahniah.
Ladfe Amir Ladfe Amir 25 January, 2013
tahniah bro. semoga hari2 mendatang ni terus cemerlang utk bro
fairus fairus 25 January, 2013
BERTAMBAH GLAMORLAH KAU.. NAK SAIN.... :)
Cik Nurul Siezuka Cik Nurul Siezuka 25 January, 2013
Boni aka Blogger kacak.. Kacak Ker.. Hehehehe..

All the Best Boni.. ;)
Niesa Niesa 25 January, 2013
wooww!semakin pamess la boni kacak pas ni..weewwiitt!haha
dya bunga dya bunga 25 January, 2013
makin pemes lah boni!!! nk autograf!!nkautograf!!heeheh
aTieYusof Family aTieYusof Family 25 January, 2013
wahhh...glamer you BONI..siap ada kartun bagai..class!..rezeki org kacak..haha.
Salam Maulidur Rasul..:)
Kakzakie Kakzakie 25 January, 2013
Kakak tak tahu majalah komik ini. Kalau ternampak kakak nak beli buat anak kakaklah. Ada sampai JB tak?

Galmerlah boni ye:)
hazwan hairy hazwan hairy 25 January, 2013
wah boni terbaik lah..apa kta esok ko bwa 1 buku bg ak..haha
Aien Alien Aien Alien 25 January, 2013
terbaik la Boni. hehe. rasanya salah sorang geng Penyamun Inc. pelukis komik kan? vlogger jugak kan? gebu2 putih orangnya. lupa lak nama...sori kalau dia ada baca komen ni. :D
Len Inouie Len Inouie 25 January, 2013
Kacaknyer.. meh len nak part en. kacak. Nak wat frame.

XD

Denaihati Denaihati 25 January, 2013
salam maulidur rasul. tahniah bro, moga bro erus succes 2013
mie mie 25 January, 2013
fuh..
artis kartun?
hehehehee
wantie wantie 25 January, 2013
fuh sekasrang dah jadi artis kartun pulak.

Bila nak jadi badan ketak ketak tu?
hafizmd hafizmd 25 January, 2013
Ni yg ambe makin jeles ni..dahlah ngaku kacak..masuk komik lg ngn badan ketak2..hehe

Tahniah bro boni!
Nur Emilya Nur Emilya 25 January, 2013
Woohu, wah thniah! Huhu.
Badan ketak2 tuu.
zila manaf zila manaf 25 January, 2013
wah wah wah nk sign hehehe
Rozalia Binti Alik Rozalia Binti Alik 25 January, 2013
errr.... err... errr... -_-"

DAHSYATTTT !!!!!!

tahniah boniiii ~ :D

*always support u* heeeeee
Tinta Lana Tinta Lana 25 January, 2013
Salam.

Wah kau boni..salu kuo magazine, ko kuar lam komik, siap berketak2 lagi,hahahah

Jadi, tolong ketakkan badan dari skrg,hehehe
Zurina Zurina 25 January, 2013
wah! glamoroussssss....pepun tahniah ya! mg terus bjaya ya!
hazman aka species1980 hazman aka species1980 25 January, 2013
perghh... member aku jadi selebriti la skang nie yea...cayalah...
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 25 January, 2013
Ensemnyala Boni yang didalam Komik itu aduhai.....hehe
MaMa Rey MaMa Rey 25 January, 2013
wahh Boni semakin dikenali..tahniah Boni..
kacak Boni dalam komik tu..
Iffah Afeefah Iffah Afeefah 26 January, 2013
kemain ko kan

makin popularrrrrrrrrrrr
nik ros nik ros 26 January, 2013
makin glamer la en boni kita. nnt kuat tv lak.
dah glamer nnt jgn sombong2..hehe
ctk ctk 26 January, 2013
makin maju boni! cayalah! smoga bertambah2 kemanisan tu :D

*eh, ct dh tukar url..klau still nk thu prkmbangan, tukar la url kt bloglist tu....hihihi..maaf mnyushkn mu abam...haha
Ezad Skytech Ezad Skytech 26 January, 2013
aq da nak beli da G3 isu 108 ni tp rasa mcm berat je nak beli...pelik jgk..rupa2nya ada "boni kacak" dalam tu...pehhh....menyesal tak beli...haha~
Prince of Noob Prince of Noob 26 January, 2013
tahniah lah boni kacak... dapat masuk komik g3 tuh...

Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.
onie onie 26 January, 2013
kemainnnnnnnnnnnnn boni :D
Deqla manjew Deqla manjew 27 January, 2013
Perghhhh....femes memes la boni skng!!
zulhilmi tempoyak zulhilmi tempoyak 27 January, 2013
hg mmg pelukis ek..??

ptt la.. badan ketaq2... muka hensem.. mohon promote gua jugak..hahaha
lynndAmya lynndAmya 27 January, 2013
wahhhh, anda menjadi kartun ! tahniah ! hahaha
Mia Liana Mia Liana 27 January, 2013
ewahhh2 dah masuk komik ya.... wahhh bertambah awesome lah lepas ni...
Shida Radzuan Shida Radzuan 27 January, 2013
wahhh siap masuk komik lg..bertuahnya badan :)
Hidayah Hidayah 28 January, 2013
OooOOO Myyy Blog...!

syoknye....akak pulak yg rasa hover xcited..!

hehe...memula ingat boni nak jadik kartunis tadi.. ;)
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias 28 January, 2013
hahaha...wah ko Boni ,.makin terbang tinggi :)
Ena's Palace Ena's Palace 28 January, 2013
wah..semakin femes awk skrg yer..tahniah..moga tahun 2013 membawa tuah dalam hidup awk...
MizzTina MizzTina 29 January, 2013
wahhh, tahniah.. semakin pemes n kacak.. :)
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 29 January, 2013
hebat betul ye skang n i.. terus maju jaya hehehe
inche hlovate inche hlovate 31 January, 2013
fuyooo..abe boni makin pemes la..siap dah masuk komik tu
lepakk.com lepakk.com 31 January, 2013
Bentuk kartun pun kacak bonikacak :D
Aliff Haikal Aliff Haikal 31 January, 2013
Abg boni dah pehmeshhh skrg >_<
azam azam 01 February, 2013
Perghhhhhh Cayalah badan berketak ketak
munir ardi munir ardi 04 February, 2013
hebat nian figur boni kacak di komik
Jefry Jefry 14 February, 2013
keren banget ni, figur anda bisa ada di sebuah komik
semoga kedepannya anda makin sukses :)
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 14 February, 2013
semakin fames...jeles ahkak hihihi
tenku butang tenku butang 15 May, 2013
waaaaaaaaaaaaa.. femes rupanya Boni ni.. tapi nape x sombong pun? baguslea boni ni.. terbaekk.. hope x sombong sapai bila2.. hokeh