Boni Kacak VS Razi - Penyamun Inc.

Boni Kacak VS Razi - Penyamun Inc. | Tibalah masanya untuk video yang dijanjikan semalam di entri PENYAMUN INC. SERANG AMCORP MALL. Jadi, sama-sama kita saksikan aku berentap dengan salah seorang ahli Penyamun Inc.



Untuk subsribe akaun youtube si Razi ni bolehlah klik -- > Razzwey razz
Kalaulah aku dapat Iphone 5, kualiti video mesti superb daripada ni. Pergh. Tak sabarnya aku nak upgrade kamera aku ni. Hehehe.

{ 59 comments.. read them below or add one }

Noor Ikmal Noor Ikmal 16 January, 2013
Assalam, semoga impianmu jadi kenyataan Boni... ^_^
Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa 16 January, 2013
selamat maju jaya terus dan terus..:)
n smoga dpt iphone tu..hahahaha..
Mas Zull Mas Zull 16 January, 2013
assalamualaikum boni...kami semua akan mendoakan yer...:)
Irwan Alessa Irwan Alessa 16 January, 2013
kena pakai spec baru lama boni.. haha ko ni mengingatkan aku tentang kekasihku yang berada di kg la.. hahaha
izfanora izfanora 16 January, 2013
lawak r korg ni.. kelakar je tengok laki main tenung mata camni.. haha..

psst : mkn kt amcorp ni, kt atap2 ker? mcm kenal je tempat tu.. hihi.. :)
Papa Mifz Papa Mifz 16 January, 2013
gua yang tengok nih pulak terkelip kelip...haha
aTieYusof Family aTieYusof Family 16 January, 2013
Moga apa yg BONi ingin kan tercapai..hehe;)
Kakzakie Kakzakie 16 January, 2013
Dah kakak ketaa sendiri tengok. Sampai berair-airmata tu:)
fairus fairus 16 January, 2013
BAIK PUNYA LAWAN TENUNG.. KALAU TENUNG DENGAN POMPUAN KAU BOLEH TAK KERLIP TAK?
Sheila Salim Sheila Salim 16 January, 2013
Assalamualaikum. bila nak dapat iphone5 tu? heee
Cheq Kaq Cheq Kaq 16 January, 2013
hahahaha..kenapa tak jegillkan mate tu..lawak betol
GincoMerahJambu GincoMerahJambu 16 January, 2013
alaa..office bg komputer bisu..xdpt tgk..tsk2
razzwey razz razzwey razz 16 January, 2013
Mrs Velentine,
yup saya orang sabah... ^__^
afifudinsohaini afifudinsohaini 16 January, 2013
pernah kot main mende ni dulu..haha
Warna Warni Kehidupan Warna Warni Kehidupan 16 January, 2013
perh.. tenungan berapi ala2 manja yang menikam terus ke hati.. jaga2 jangan tersasar haha
Edy Fee Edy Fee 16 January, 2013
all the best bro..hehehe moga menang yer
nazray nazray 16 January, 2013
weh korang main permainan ape ni. hahaha
Cik Nur Cik Nur 16 January, 2013
hahahaha..lawak betullah..!
ALS ALS 16 January, 2013
Tak dapat tengok.. Huhu.. :)
aQu Mad aQu Mad 16 January, 2013
gusti lengan takde ke bro ? heee
zila manaf zila manaf 16 January, 2013
menjejeh ayaq mata nohhh
Remy hazza Remy hazza 16 January, 2013
sampai begitu sekali perjuangan bro boni........dasat
Nastyna Nastyna 16 January, 2013
hahhaha kesian kamu kamu ni sampai menangis teresak.
JMR JMR 16 January, 2013
cpt2 kena dptkn iphone 5 ni..eh tp yg ni pon dh ok kan..hehehe
Pena Menari Pena Menari 16 January, 2013
hhuhuh...ln slow la plak bl nk tgk..huhu..
Nakusan Bali Technology Nakusan Bali Technology 16 January, 2013
semogah impianya jadi kenyataan kawan..Amiin
Etuza Ezawarna Etuza Ezawarna 16 January, 2013
mesti tercapai tu, yakinlah
Nory Zoulkefle Nory Zoulkefle 16 January, 2013
macam2 ar boni ni...laka2 lar..hehe
diana diana 16 January, 2013
hahah..tak de kerja sungguh...

semoga dapat iphone5 ye..tak dapat iphone 5 dapat yang lain pun ok jugak kan??yang kameranya lebih canggih la..kan??
Denaihati Denaihati 16 January, 2013
sampai kluo air mata. sila upgrade Iphone 5 bro.
MAY MAY 16 January, 2013
Nak mtk i phone.heh3..
Cik Muda Cik Muda 16 January, 2013
comel nye....permainan kanak2 dulu..hahaha~

erk...boni, ko mmg kacak la..hehehe!
hana hadi hana hadi 16 January, 2013
lawan mata rupanya.. meh lawan ngan hana..
munir ardi munir ardi 17 January, 2013
xi xi saya paling tak tahan dengan game seperti di atas rasanya air mata nak keluar terus
nadia nadia 17 January, 2013
boni ni macam2 tau :P
Pykaa Pdott Pykaa Pdott 17 January, 2013
duk lawan tnung , skit mata ke tuh . hahaha . nak Iphone 5 jgkkk . haha
paripariputih paripariputih 17 January, 2013
bila pulak boni kacak nak vs anuar zain menyanyi eh... sorry lari dr topik :P
Fiza Rahman Fiza Rahman 17 January, 2013
Kena tunggu waktu lunch lah boni baru bley tgk video tu...huhuhu...
afzalsukasuki afzalsukasuki 17 January, 2013
aku harap ko akan berjaya macam Chico Harahap - anak Ujie Rashid :)
onn Lajer onn Lajer 17 January, 2013
Gua tengah cuba senyum tak nampak gigi tengok video ini boni hehe
are_lin@yu are_lin@yu 17 January, 2013
thn erk mta..hha..kna bsar kan lagi ni..
Sue-Rya Qistina Sue-Rya Qistina 17 January, 2013
hohohoho..kalau saya mmg dah kuar air mata dah. x bole tenung mata org lama2. hehehe. lain benar muka bang boni kalau tak bercermin mata :D
~CAHAYA~ ~CAHAYA~ 17 January, 2013
nmpk lain pulak muka boni, ingtkn sape td..........bestkn men lwn mata...huhu
Ema Blog Ema Blog 17 January, 2013
mudah-mudahan akan tercapai utk dapatkannya...mmg kelabuasap jer tgk video tu
Aien Alien Aien Alien 17 January, 2013
lain rupa tak pakai spek. hehe. Jom lawan mata dengan kita Boni :D
✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ 17 January, 2013
hahahahhaa tak de keje lain ke??? ya Allah... hahahah amboi, gelak kuat2 tu org x marah ke??? XD.. hnsem pula boni x pkai spek
Cikgu Ma Cikgu Ma 17 January, 2013
apa2 pon..anda tetap kacak ..hehehe
::EIDA:: ::EIDA:: 17 January, 2013
dah kaw kenapa weiiii.. lawah haih! ;p
Deqla manjew Deqla manjew 17 January, 2013
Hahaha...comelnye razi..hakhak.aduiiiyaii x menahan betol la lelaki lawan tenong mata..apepun korg best arr...seronok tgk pershbtn korg..kwn baik ehh...boni kuat gelak dah sepesen husben deqla..ngeeee
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 17 January, 2013
smpai mnangis? adohai..haha..
daddydee daddydee 17 January, 2013
esok layan kat opis. heheheh
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 18 January, 2013
lainnya boni kacak tak pakai spek hihihi
Ena's Palace Ena's Palace 19 January, 2013
hahahaha...sampai leleh korang dok tahan mata ek...tp mmg lawak tgk korang...