Lirik Dan Lagu Terbaru Mohd Mentor 2013

Lagu Terbaru Mohd Mentor 2013 | Siapa masih kenal pada Mohd Mentor? Jika yang dah lupa, sila lari laju-laju dan hempas kepala korang kat kulit durian. Mohd Mentor ini adalah protege kepada Ziana Zain. Pada hari ni aku ingin berkongsi single terbaru daripada Mohd Mentor yang bertajuk 'Hilang Cahaya'.


Single terbaru Mohd Mentor 2013



LIRIK LAGU HILANG CAHAYA - MOHD MENTOR

Apakah erti hidupku tanpa cahayaMu, 
Hilang bersama berlalu masa bagiku,
Sisa-sisa hidup masih jauh menanti,

Tak mungkin dapat kuputar kembali,
Saat dunia tak bernyawa.

Sang mentari takkan lagi menyinar bumi,
Dan bulan tak akan pula menyentuh malam,
Ayat-ayat dalam diri menghilang,
Oh kemana.. Oh perginya.. Ooooo.

Jiwa ini sudah lama ingin memujaMu,
Tapi hati dan diri masih tak berfungsi,

Selang setiap hembusan nafas yang kuhela, 
Tak sedikitpun milik diriku,
Itu semua milikMu.

Aku masih lagi terus mencari erti,
Tak ingin aku menjadi seperti.. Sebegini.. Oooo

(Music Bridge)

Oooo Jiwa ini sudah lama ingin memujaMu,
Tapi hati dan diri masih tak berfungsi, 
Selang setiap hembusan nafas yang kuhela,
Tak sedikitpun milik diriku,
Itu semua milikMu,

Cinta pada yang SATU.. yang SATU
Cinta hanya padaNya.. PadaNya
Cinta pada yang SATU.. Yang SATU
Cintaku hanya padaMu
Sumber -->  jomlayanradio.blogspot.com
Baru lagi lagu ni. Baru 5 hari beranak kat Youtube. Dan, aku harap lepas ni lebih banyak lagu bersifat Ketuhanan dihasilkan. Lagu yang melekat dan meresap dalam hati aku sampai sekarang ialah lagu Kepadamu Kekasih nyanyian Jamal Abdillah, M.Nasir dan Hattan. Melekat dalam jiwa aku. Dengan susunan muzik yang sangat-sangat mendayu-dayu.

{ 73 comments.. read them below or add one }

Noor Ikmal Noor Ikmal 10 January, 2013
Assalam, laju koe Boni erk... baru saja tadi aku tengok Mohd Mentor dekat tv tadi... hehehe
Sheila Salim Sheila Salim 10 January, 2013
Assalamualaikum. sheila tak pernah dengar! hehehe. tapi suka ziana to the max!
afifudinsohaini afifudinsohaini 10 January, 2013
lamaxdengar citer si mohd ni...
Mira Adzlia Mira Adzlia 10 January, 2013
stlh sekian lme, bru mncul lgu bru mohd nih....nnti ley la dgr...huhu..
Cik Nur Cik Nur 10 January, 2013
pertama kali nur dengar ni...
KY KY 10 January, 2013
apa yg kita ada semuanya pinjaman dr Tuhan...best lagu ni..suka
Aqu Mad Aqu Mad 10 January, 2013
erk, asal nama dia cam nama aku, MOHD ? hehe
Cheq Kaq Cheq Kaq 10 January, 2013
best gak lagu ni..lirik pon best
Kakcik Nur Kakcik Nur 10 January, 2013
Menarik liriknya.

Semoga MAKSUDNYA sampai...
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 10 January, 2013
wahhh sgt pantas bro dpt erk. heheheh..
best lagu ni lagi2 lirik dia...
layannnnnnzzzz....
Muhammad Saiazuan Norhalik Muhammad Saiazuan Norhalik 10 January, 2013
hmm tak kenal, kela fiq ngan black je..huhu
Kakzakie Kakzakie 10 January, 2013
Ok juga liriknya bolehlah tahan memandangkan dia baru lagi kan.. kakak baru pertama kali dengar sebenarnya.
MK Kimi MK Kimi 10 January, 2013
muncul kembali. lagu ketuhanan ke? baik. lepas ni dgr
BlogS of Hariyanto BlogS of Hariyanto 10 January, 2013
liriknya bagus...tapi aku tak kenal penyanyinya...mungkin penyanyinya juga tak kenal padaku ....
Warna Warni Kehidupan Warna Warni Kehidupan 10 January, 2013
muka dia pun dah tak ingat cam ne.. baru nak come back le tu..
aTieYusof Family aTieYusof Family 10 January, 2013
ohh ada lagu baru ye??
belum dengar lagi lahu mohamad ni..:)
Papa Mifz Papa Mifz 10 January, 2013
dia lepas menang tempoh hari lepas tuh senyap jer kan...
Yuliana Wahit Yuliana Wahit 10 January, 2013
tak pernah tgk pon mentor ni..
Fiza Rahman Fiza Rahman 10 January, 2013
Lama juga dia menyepi kan.
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 10 January, 2013
mmg lah lam x dgr cerita tntg die ni
diana diana 10 January, 2013
mentor dan ziana zain tu kenal la..tapi mohd memang tak kenal..sapo nih??
✿A I N A A✿ ✿A I N A A✿ 10 January, 2013
betul2, sy ni naik muak, balik2 lagu cinta2... lagu ketuhanan memang tak banyak berbanding dengan lagu cinta2... urghhh
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 10 January, 2013
kemain Boni...anyway, Lagu Kepadamu Kekasih tu mmg best..
Nakusan Bali Technology Nakusan Bali Technology 10 January, 2013
ijin dengerin lagunya kawan.

terimakasih sudah berbagi kawan.
fairus fairus 10 January, 2013
AKU BAB2 MUZIK YANG BARU2 NI TAK TAHU SANGAT..
nik ros nik ros 10 January, 2013
lirik dia best.
akhirnya mohd ada lagu baru.
Namee Roslan Namee Roslan 10 January, 2013
bg namee, yg mana graduated from mentor suara really power ! hehe
KorN KorN 10 January, 2013
best ker? line x clear ar nk play siang2 nieh... opis xizinkan aku bukak.. senyap2 xpe..
Jna marcello Jna marcello 10 January, 2013
kenapa Na tak penah taw pasal mamat ni??
cik nana cik nana 10 January, 2013
semoga mohd bleh femes macam black. haiyoo tak minat mohd ni sbenanye. hihi
nazray nazray 10 January, 2013
lirik mendalam.. boleh la layan lagu ni... malam-malam
deno deno 10 January, 2013
first time dgr... layannnnn
Mat Som Mat Som 10 January, 2013
Lama betul tak tgok TV3
Apapun moga MOHD MENTOR
Akan meletup-letup lepas ni

Saya pun suka lagu ketuhanan
MACAM lagu Papa Rock dulu2...
Donny Ien Donny Ien 10 January, 2013
Bro, terbaik lagu tu, baru kenal siapa Mohd Mentor ni. Lepas ni boni masuk Mentor pula =D
siti fatima Arifin siti fatima Arifin 10 January, 2013
owh mohd... euii... meremang dengar suaranya yg nie.hehe... mmg xknl pun. xder kulit durian nak hempak2 kepala kat situ. aigooo
вʋввℓɛ ρσρƨ вʋввℓɛ ρσρƨ 10 January, 2013
dah lama tak tgk mentor nie~ tak sempat. sibuk mengadap buku dan muka buku jerk~ hahaa
baby comel baby comel 10 January, 2013
Not bad nice song.. 1st time dgr. Baru jgk kenal Mohd ni. Xkenal sbb xtengok mentor dlu :) hehehe
CintaKhadijah CintaKhadijah 11 January, 2013
owh baru saya tau boni kacak ni retis. slalu skodeng-skodeng blog ni xtau plak blog retis. mlm ni baru tau. mihmihmih
Deqla manjew Deqla manjew 11 January, 2013
Haha parah betol eh kalo x ingat ...bacaa je kena hempas kpla kat kolit doyan dr x ingat bole jd ingat...hikhik. Yela incik boni oit....sy knl.. ;-)
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 11 January, 2013
muja tak kenal,, tak nak hempas kepala,, lalala
iima ❥ iima ❥ 11 January, 2013
tenggelam timbul mohd ni..



hai :)
deq noor deq noor 11 January, 2013
lama mohd ni xkeluar kan..
Gillette Flores Gillette Flores 11 January, 2013
Gill jarang layan rancangan TV macam ni
Hehehe
Ema Blog Ema Blog 11 January, 2013
tak kenal...zz kenallah..
inche hlovate inche hlovate 11 January, 2013
sekrg kat opis mne bleh tgok huhu tggu kat umh mlm nti baru tengok
aku HaniAsyira aku HaniAsyira 11 January, 2013
padamu kekasih tu mmg best.. yg mohd ni nanti sy tgk
4feet8 4feet8 11 January, 2013
ingatkan nama dia mohd mentor. terkejut juga.. hehehe.. sy tak tgklah mentor.. hehe
krole krole 11 January, 2013
fulamaks bro..sodap lagu tu..trus nak download..thanks yew~ko memang kacak!
Edy Fee Edy Fee 11 January, 2013
layan je...hahaha tp pendpt aku.mentor skrg mcm kurang best sikit
Mas Zull Mas Zull 11 January, 2013
assalamualaikum boni...baru dengar...:)
DOWNLOAD MP3 DOWNLOAD MP3 12 January, 2013
Salam kenal kawan......postingan lirik lagu yang sangat bagus.....kapan2 ane ke malaysia....jumpa kawan disana.....
Remy hazza Remy hazza 12 January, 2013
first time dengar.... mamat nie pun lama menghilang...last remy face ti face waktu semifinal mentor yg salma menang tu......
Aku Penghibur Aku Penghibur 12 January, 2013
wahhh lame mohd mmenyepi ... lgu boleh tahan sedap
qadar qadar 12 January, 2013
lama nak ada lagu,baru sekarang keluar. apapun tahniah mohd
Si Matatajam Si Matatajam 12 January, 2013
X bleh layan lagu la..tenet slow sgt
hana hadi hana hadi 12 January, 2013
kalau yang mentor ni.. hana tau black ja. yang lain2 xtau sangat.hehe
Cinta Misteri Cinta Misteri 13 January, 2013
Baguslaaaa liriknya. Baru jer dengar ni. Boleh meletop lagu ni klau byk kali putar kat radio2
dya bunga dya bunga 13 January, 2013
xpernah dgr lgi lagu tu..hihi..tpi lagu yg ko suka tu mmg best..
daddydee daddydee 13 January, 2013
nanti leh tryu cari dan dengar. Suka lagu Cinta.
Nurrul Nurrul 14 January, 2013
Siapa ekkk ? Napa Nurrul tak kenal..
mungkin sebb dah lama tak tengok tb.. sobsob :<
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 15 January, 2013
lama tak dengar ceritanya...best jugok lagu nie...
Ena's Palace Ena's Palace 19 January, 2013
Ooo..lagu baru eh..patut xpernah dgr lg...layan gak lagu nih...
Hana Jalil Hana Jalil 02 February, 2013
I ♥ mohd mentor :D hee. Thanks BK. hehe.
AnonymousAnonymous 24 March, 2013
Emmmm... tgk xmelodi tghhari td???