Lirik Dan Lagu Terbaru Mohd Mentor 2013

on 10 January 2013

Lagu Terbaru Mohd Mentor 2013 | Siapa masih kenal pada Mohd Mentor? Jika yang dah lupa, sila lari laju-laju dan hempas kepala korang kat kulit durian. Mohd Mentor ini adalah protege kepada Ziana Zain. Pada hari ni aku ingin berkongsi single terbaru daripada Mohd Mentor yang bertajuk 'Hilang Cahaya'.


Single terbaru Mohd Mentor 2013



LIRIK LAGU HILANG CAHAYA - MOHD MENTOR

Apakah erti hidupku tanpa cahayaMu, 
Hilang bersama berlalu masa bagiku,
Sisa-sisa hidup masih jauh menanti,

Tak mungkin dapat kuputar kembali,
Saat dunia tak bernyawa.

Sang mentari takkan lagi menyinar bumi,
Dan bulan tak akan pula menyentuh malam,
Ayat-ayat dalam diri menghilang,
Oh kemana.. Oh perginya.. Ooooo.

Jiwa ini sudah lama ingin memujaMu,
Tapi hati dan diri masih tak berfungsi,

Selang setiap hembusan nafas yang kuhela, 
Tak sedikitpun milik diriku,
Itu semua milikMu.

Aku masih lagi terus mencari erti,
Tak ingin aku menjadi seperti.. Sebegini.. Oooo

(Music Bridge)

Oooo Jiwa ini sudah lama ingin memujaMu,
Tapi hati dan diri masih tak berfungsi, 
Selang setiap hembusan nafas yang kuhela,
Tak sedikitpun milik diriku,
Itu semua milikMu,

Cinta pada yang SATU.. yang SATU
Cinta hanya padaNya.. PadaNya
Cinta pada yang SATU.. Yang SATU
Cintaku hanya padaMu
Sumber -->  jomlayanradio.blogspot.com
Baru lagi lagu ni. Baru 5 hari beranak kat Youtube. Dan, aku harap lepas ni lebih banyak lagu bersifat Ketuhanan dihasilkan. Lagu yang melekat dan meresap dalam hati aku sampai sekarang ialah lagu Kepadamu Kekasih nyanyian Jamal Abdillah, M.Nasir dan Hattan. Melekat dalam jiwa aku. Dengan susunan muzik yang sangat-sangat mendayu-dayu.
Ranking: 5

{ 73 comments... read them below or add one }

Reply Comment Noor Ikmal said...

Assalam, laju koe Boni erk... baru saja tadi aku tengok Mohd Mentor dekat tv tadi... hehehe


January 10, 2013 at 2:26 PM
Reply Comment Sheila Salim said...

Assalamualaikum. sheila tak pernah dengar! hehehe. tapi suka ziana to the max!


January 10, 2013 at 2:28 PM
Reply Comment afifudinsohaini said...

lamaxdengar citer si mohd ni...


January 10, 2013 at 2:34 PM
Reply Comment Mira Adzlia said...

stlh sekian lme, bru mncul lgu bru mohd nih....nnti ley la dgr...huhu..


January 10, 2013 at 2:40 PM
Reply Comment Cik Nur said...

pertama kali nur dengar ni...


January 10, 2013 at 2:43 PM
Reply Comment KY said...

apa yg kita ada semuanya pinjaman dr Tuhan...best lagu ni..suka


January 10, 2013 at 2:44 PM
Reply Comment Aqu Mad said...

erk, asal nama dia cam nama aku, MOHD ? hehe


January 10, 2013 at 2:52 PM
Reply Comment Cheq Kaq said...

best gak lagu ni..lirik pon best


January 10, 2013 at 3:05 PM
Reply Comment Kakcik Nur said...

Menarik liriknya.

Semoga MAKSUDNYA sampai...


January 10, 2013 at 3:10 PM
Reply Comment B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z said...

wahhh sgt pantas bro dpt erk. heheheh..
best lagu ni lagi2 lirik dia...
layannnnnnzzzz....


January 10, 2013 at 3:12 PM
Reply Comment Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm tak kenal, kela fiq ngan black je..huhu


January 10, 2013 at 3:16 PM
Reply Comment Kakzakie said...

Ok juga liriknya bolehlah tahan memandangkan dia baru lagi kan.. kakak baru pertama kali dengar sebenarnya.


January 10, 2013 at 3:16 PM
Reply Comment MK Kimi said...

muncul kembali. lagu ketuhanan ke? baik. lepas ni dgr


January 10, 2013 at 3:19 PM
Reply Comment BlogS of Hariyanto said...

liriknya bagus...tapi aku tak kenal penyanyinya...mungkin penyanyinya juga tak kenal padaku ....


January 10, 2013 at 3:22 PM
Reply Comment Warna Warni Kehidupan said...

muka dia pun dah tak ingat cam ne.. baru nak come back le tu..


January 10, 2013 at 3:24 PM
Reply Comment aTieYusof Family said...

ohh ada lagu baru ye??
belum dengar lagi lahu mohamad ni..:)


January 10, 2013 at 3:26 PM
Reply Comment Papa Mifz said...

dia lepas menang tempoh hari lepas tuh senyap jer kan...


January 10, 2013 at 3:27 PM
Reply Comment Yuliana Wahit said...

tak pernah tgk pon mentor ni..


January 10, 2013 at 3:29 PM
Reply Comment Kesuma Angsana said...

mmg lah lam x dgr cerita tntg die ni


January 10, 2013 at 3:45 PM
Reply Comment diana said...

mentor dan ziana zain tu kenal la..tapi mohd memang tak kenal..sapo nih??


January 10, 2013 at 3:51 PM
Reply Comment ✿A I N A A✿ said...

betul2, sy ni naik muak, balik2 lagu cinta2... lagu ketuhanan memang tak banyak berbanding dengan lagu cinta2... urghhh


January 10, 2013 at 3:58 PM
Reply Comment O'gosh Iskandar said...

kemain Boni...anyway, Lagu Kepadamu Kekasih tu mmg best..


January 10, 2013 at 4:03 PM
Reply Comment Nakusan Bali Technology said...

ijin dengerin lagunya kawan.

terimakasih sudah berbagi kawan.


January 10, 2013 at 4:20 PM
Reply Comment fairus said...

AKU BAB2 MUZIK YANG BARU2 NI TAK TAHU SANGAT..


January 10, 2013 at 4:20 PM
Reply Comment nik ros said...

lirik dia best.
akhirnya mohd ada lagu baru.


January 10, 2013 at 4:38 PM
Reply Comment Namee Roslan said...

bg namee, yg mana graduated from mentor suara really power ! hehe


January 10, 2013 at 5:10 PM
Reply Comment KorN said...

best ker? line x clear ar nk play siang2 nieh... opis xizinkan aku bukak.. senyap2 xpe..


January 10, 2013 at 5:10 PM
Reply Comment Jna marcello said...

kenapa Na tak penah taw pasal mamat ni??


January 10, 2013 at 5:16 PM
Reply Comment cik nana said...

semoga mohd bleh femes macam black. haiyoo tak minat mohd ni sbenanye. hihi


January 10, 2013 at 5:49 PM
Reply Comment nazray said...

lirik mendalam.. boleh la layan lagu ni... malam-malam


January 10, 2013 at 6:05 PM
Reply Comment deno said...

first time dgr... layannnnn


January 10, 2013 at 7:01 PM
Reply Comment Mat Som said...

Lama betul tak tgok TV3
Apapun moga MOHD MENTOR
Akan meletup-letup lepas ni

Saya pun suka lagu ketuhanan
MACAM lagu Papa Rock dulu2...


January 10, 2013 at 8:07 PM
Reply Comment Donny Ien said...

Bro, terbaik lagu tu, baru kenal siapa Mohd Mentor ni. Lepas ni boni masuk Mentor pula =D


January 10, 2013 at 10:13 PM
Reply Comment siti fatima Arifin said...

owh mohd... euii... meremang dengar suaranya yg nie.hehe... mmg xknl pun. xder kulit durian nak hempak2 kepala kat situ. aigooo


January 10, 2013 at 10:43 PM
Reply Comment вʋввℓɛ ρσρƨ said...

dah lama tak tgk mentor nie~ tak sempat. sibuk mengadap buku dan muka buku jerk~ hahaa


January 10, 2013 at 11:03 PM
Reply Comment baby comel said...

Not bad nice song.. 1st time dgr. Baru jgk kenal Mohd ni. Xkenal sbb xtengok mentor dlu :) hehehe


January 10, 2013 at 11:10 PM
Reply Comment CintaKhadijah said...

owh baru saya tau boni kacak ni retis. slalu skodeng-skodeng blog ni xtau plak blog retis. mlm ni baru tau. mihmihmih


January 11, 2013 at 12:13 AM
Reply Comment Deqla manjew said...

Haha parah betol eh kalo x ingat ...bacaa je kena hempas kpla kat kolit doyan dr x ingat bole jd ingat...hikhik. Yela incik boni oit....sy knl.. ;-)


January 11, 2013 at 12:51 AM
Reply Comment Nurmujahidah Ismail said...

muja tak kenal,, tak nak hempas kepala,, lalala


January 11, 2013 at 8:34 AM
Reply Comment iima ❥ said...

tenggelam timbul mohd ni..



hai :)


January 11, 2013 at 8:57 AM
Reply Comment deq noor said...

lama mohd ni xkeluar kan..


January 11, 2013 at 9:39 AM
Reply Comment Gillette Flores said...

Gill jarang layan rancangan TV macam ni
Hehehe


January 11, 2013 at 9:48 AM
Reply Comment inche hlovate said...

sekrg kat opis mne bleh tgok huhu tggu kat umh mlm nti baru tengok


January 11, 2013 at 11:44 AM
Reply Comment aku HaniAsyira said...

padamu kekasih tu mmg best.. yg mohd ni nanti sy tgk


January 11, 2013 at 12:29 PM
Reply Comment 4feet8 said...

ingatkan nama dia mohd mentor. terkejut juga.. hehehe.. sy tak tgklah mentor.. hehe


January 11, 2013 at 12:35 PM
Reply Comment krole said...

fulamaks bro..sodap lagu tu..trus nak download..thanks yew~ko memang kacak!


January 11, 2013 at 2:38 PM
Reply Comment Edy Fee said...

layan je...hahaha tp pendpt aku.mentor skrg mcm kurang best sikit


January 11, 2013 at 2:44 PM
Reply Comment Mas Zull said...

assalamualaikum boni...baru dengar...:)


January 11, 2013 at 4:24 PM
Reply Comment DOWNLOAD MP3 said...

Salam kenal kawan......postingan lirik lagu yang sangat bagus.....kapan2 ane ke malaysia....jumpa kawan disana.....


January 12, 2013 at 2:27 PM
Reply Comment Remy hazza said...

first time dengar.... mamat nie pun lama menghilang...last remy face ti face waktu semifinal mentor yg salma menang tu......


January 12, 2013 at 3:48 PM
Reply Comment Aku Penghibur said...

wahhh lame mohd mmenyepi ... lgu boleh tahan sedap


January 12, 2013 at 4:32 PM
Reply Comment qadar said...

lama nak ada lagu,baru sekarang keluar. apapun tahniah mohd


January 12, 2013 at 5:19 PM
Reply Comment Si Matatajam said...

X bleh layan lagu la..tenet slow sgt


January 12, 2013 at 8:18 PM
Reply Comment hana hadi said...

kalau yang mentor ni.. hana tau black ja. yang lain2 xtau sangat.hehe


January 12, 2013 at 8:21 PM
Reply Comment Cinta Misteri said...

Baguslaaaa liriknya. Baru jer dengar ni. Boleh meletop lagu ni klau byk kali putar kat radio2


January 13, 2013 at 11:14 AM
Reply Comment dya bunga said...

xpernah dgr lgi lagu tu..hihi..tpi lagu yg ko suka tu mmg best..


January 13, 2013 at 5:49 PM
Reply Comment daddydee said...

nanti leh tryu cari dan dengar. Suka lagu Cinta.


January 13, 2013 at 11:10 PM
Reply Comment Nurrul said...

Siapa ekkk ? Napa Nurrul tak kenal..
mungkin sebb dah lama tak tengok tb.. sobsob :<


January 14, 2013 at 11:31 AM
Reply Comment Che Rosliza Che Mat said...

lama tak dengar ceritanya...best jugok lagu nie...


January 15, 2013 at 9:11 AM
Reply Comment Ena's Palace said...

Ooo..lagu baru eh..patut xpernah dgr lg...layan gak lagu nih...


January 19, 2013 at 12:22 PM
Reply Comment Hana Jalil said...

I ♥ mohd mentor :D hee. Thanks BK. hehe.


February 2, 2013 at 11:41 PM
Reply Comment Anonymous said...

Emmmm... tgk xmelodi tghhari td???


March 24, 2013 at 8:20 PM





 
© BONI KACAK All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template Design By kozumi_ro.
Service Tempahan Design