Komik G3 Mac 2013 Jilid 109

Komik G3 Mac 2013 Jilid 109 | Patutlah asyik berdebar-debar je rasa hati aku sepanjang bulan MAC ni. Aku sangkakan Siti Nurhaliza nak melamar aku untuk jadi artis bawah syarikat dia. Aku sedar suara aku memang sedap dan merdu sangat-sangat. Tapi takkan Siti Nurhaliza sudi nak jadikan aku protegenya? Dekat sebulan aku tertanya-tanya. Selepas hampir sebulan aku perasan, akhirnya blogger ni tampil untuk memberitahu aku tentang komik G3 bulan MAC , jilid 109.

Oh, betapa perasannya aku. Rupa-rupanya yang buat aku berdebar tu adalah kerana muka aku keluar lagi komik G3 ni. Hahaha. Jadi, di kesempatan ni, aku ingin memaksa korang untuk pergi beli komik ni. Cepat-cepat. Sementara stok masih ada. Hahaha.

komik g3

komik g3

{ 59 comments.. read them below or add one }

Ezad Skytech Ezad Skytech 27 March, 2013
untung la keluar kat G3...heee~
Ikhmal Malique Ikhmal Malique 27 March, 2013
acececececce...Boni Kacak versi kartun... nanti buat versi anime plak.
Iha Zaliza Iha Zaliza 27 March, 2013
wah bestnya.. tolong belikan utk sy satu boleh? :P
BlogS of Hariyanto BlogS of Hariyanto 27 March, 2013
luarbiasa...aku sampai terkagum-kagum, sobatku Boni ternyata benar-benar super top :-)
Kakcik Kakcik 27 March, 2013
Ada jual kat 7E ya? Balik nanti kakcik cari dan beli. :)
Noor Ikmal Noor Ikmal 27 March, 2013
Assalam, khakhakha... tahniah Boni...
Sue-Rya Qistina Sue-Rya Qistina 27 March, 2013
hohoho..lamanya x beli komik
ek eh..glamer gitu! kt baju siap ade tulis Boni Kacak lagi.
kelas!!!
Sheila Salim Sheila Salim 27 March, 2013
Assalamualaikum boni, perghhh nanti sheila beli ye! hehehhee.
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 27 March, 2013
amboi makin femeslah yer....
zaxx zaxx 27 March, 2013
pergh....glamor..glamor...huhuh versi katun boni lagi kacak,.eh? ahhaha
Dkna Abza Dkna Abza 27 March, 2013
kacaklah sangat...lalalalaaaaarrrriiiikkkk :)
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 27 March, 2013
sebijik la dengan muka boni.. wahh retislah boni.. tahniah2...
wantie wantie 27 March, 2013
wah... glamour lagi kamu yer. nak baju mcm kartun tu boleh?

ah kak pun nak glamour jugak. hohohoho
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 27 March, 2013
ai....makin glamer Boni sekarang...walaupun dalam bentuk kartun tapi still boleh bagi impact kan...tahniah Boni...all the best..
Donny Ien Donny Ien 27 March, 2013
Tahniah boni. Satu lagi kejayaan. Moga terus sukses selalu dalam kerjaya awak. All the best!
Mat Som Mat Som 27 March, 2013
Tahniah sdra Boni yg kacak
Pelbagai bidang telah diceburi
Peragaan, lakonan, perniagaan, dan kini watak kartun pula, kena mintak royalti nampaknya tu
Aku Penghibur Aku Penghibur 27 March, 2013
wow kagumnye ..salute la !!
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 27 March, 2013
wah..bestnye...sbeno nyer da lame xbeli komik...zaman kanak2 dolu ade la
KiD KiD 27 March, 2013
kenapa boni kacak?? kenapa tidak saya??
Ratu Hatiku Ratu Hatiku 27 March, 2013
hihihi....xpelah bln 4 nielah kot CT Nurhaliza panggil dtg audition :)
Diari Si Froggie Diari Si Froggie 27 March, 2013
Eh kenape muka kartun tu lagi kacak dari boni kacak yang nie.. musykil =,=' Apa2 pun tahniah ea boni, kalau ada dekat kedai G3 nie aida nampak aida beli.. tanda support. kalau nampak lah. hehe.
Carlos Santiago Carlos Santiago 27 March, 2013
naruto released hari ni. oh yeaaa
are_lin@yu are_lin@yu 27 March, 2013
wahh cik boni hebat!hihi
fairus fairus 27 March, 2013
BUKAN SEMBARANGAN KAU NI.. GLAMOR HABIS.. :)
Miss Purple Miss Purple 27 March, 2013
wahh, animated boni kacak, hehe
saifudin abu izzudin saifudin abu izzudin 27 March, 2013
nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/
hazwan hairy hazwan hairy 27 March, 2013
nak beli nak beli..xpn nnti bg ak free..plezz..haha
paripariputih paripariputih 27 March, 2013
perghhhhh! Boni ada watak kartun... wa suspek la lu bro... ^_^
Chuu Muqhlis Chuu Muqhlis 27 March, 2013
boni., awak ke yg duduk kt rawang tu??/ untung ade char kartun sendri :D
Faridzuan Faridzuan 27 March, 2013
Hebatnya bro! Dapat jadi kartun masuk dalam majalah komik. Peluang keemasan yang tak sesekali datang! Oh!
afzalsukasuki afzalsukasuki 27 March, 2013
apsal mata ko kecik n ko pakai sleeveless?tough lettew kahkahkah :D
Denaihati Denaihati 27 March, 2013
wah semakin mantaplah bro. alhamdulillah dan tahniah yer.
Mas Zull Mas Zull 27 March, 2013
assalamualaikum boni...mmg2 mantap la dah semakin maju ke hadapan...:)
aTieYusof Family aTieYusof Family 27 March, 2013
wah.. Boni makin hebat..hehe
Tahniah ya..:)
MarnieyZ MarnieyZ 27 March, 2013
amboi, hebat lah abg boni kacak. ahaks!!
tenku butang tenku butang 27 March, 2013
waaaaaaaaaaa.. untung lah! ada nama dia kat situ.. hu3.. ni yg jeles nii!
Yumida Huda Yumida Huda 27 March, 2013
tahniah boni
terselit nama kat situ
nanti masukkan nama yumida jgk..kikiki
nak kol siti jap..mana tahu dia nk offer duet ngn yumida..
nik ros nik ros 27 March, 2013
wah..makin glamer.boni pun dah di katun kan..hehe

siti tak ambik org kacak jadi artis.nnt dato k jeles.hahaha
muja muja 27 March, 2013
sudah retis bertambah retis,, hehehe,, tahniah abang boni!!! :D
Zurina Zurina 27 March, 2013
boni mmg kacak & glamourousssssss...sgguh2 super star....:)
cci cci 27 March, 2013
wah.. bangga le tu.. ehehe
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 27 March, 2013
wouu terbaekk la Abang Boni..
Faizol Dee Faizol Dee 27 March, 2013
x pasal2 dato siti masuk entry nih wlau x de kena mngena..
hana hadi hana hadi 27 March, 2013
hana selalu tengok komik ni. tapi x terbeli
KY KY 27 March, 2013
tak pernah jumpalah pulak komik ni kat tempat KY, nak beli mcm mana
Irwan Alessa Irwan Alessa 28 March, 2013
sayangnya kartun ni pakai badan ben ashaari.. hahahaha semoga sehat selalu.. dapat dari informer yang boleh di percayai ko tengah demam ni..
munir ardi munir ardi 28 March, 2013
tahniah - tahniah Rakan boni sudah punya karakter komik sendiri setara dengan superhero-superhero kegemaran aku
cweet pinky cweet pinky 28 March, 2013
hahahah , cik boni memg kacak , badan ketul2 gitu , hahahaha
daddydee daddydee 28 March, 2013
macho sungguh abang boni....ekekeke
Hafizul Hafizul 28 March, 2013
Haha..makin famous la lepas ni..hehe
MaYa MustWany MaYa MustWany 28 March, 2013
wahhh berkenan kat watak dalam tuh la..hihi..

alorhh tak jumpa la komik ni :(
Bean Moreno Bean Moreno 28 March, 2013
huyooo retis lah kawan wa ni hehe

http://www.suterablogger.com
Remy hazza Remy hazza 30 March, 2013
pergh!!! macho nya bro dlm tu...... nak kena beli nie.....
iAmCekbolat iAmCekbolat 30 March, 2013
hahahaa boni kn retiss
Cik Fie Cik Fie 26 April, 2013
alamak ! dah terlupa pulak beli . hihi :)