Penyamun Inc. Bakal Menjadi Zombi

Hari ni kerja banyak buat aku rasa kepala aku macam kena gigit T-Rex je. Takpun kena cium dengan buaya tembaga. Serabut yang amat. Tapi, aku tak boleh merungut sebenarnya. Cis. Ni yang buat aku nak cerca diri sendiri ni. Tak baik tak baik. Jangan merungut pada rezeki.

Terus kepada tajuk. Esok team Penyamun Inc. akan ada pengambaran satu shortfilm bertemakan zombi. Aku pun tak berapa pasti lagi apa jalan ceritanya. Tapi yang aku tau kitorang akan memegang watak zombi yang buruk, hodoh, berdarah-darah, hanyir, busuk, rambut bau daki bontot, tak ada masa depan, tak senonoh, muka tak malu, bagaikan aur dengan tebing dan macam-macam lagi kata nista yang tak mampu aku luahkan.  Jadi, korang tunggu je lah apa ceritanya nanti. Akan aku update dari hari ke hari dan dari hati ke hati. Haha. 
zombi
Lebih kurang macam ni lah watak kitorang. Kan tak ada masa depan tu. Tau melolong-lolong lepas tu nak kokak kepala orang lain je kan. Otak.. otak... Tu je lah kerjanya. Puii. Kredit --> http://wolfboydaniz.blogspot.com
Okay, bawah ni teaser kepada Shortfilm Zombi tersebut. Jom layanzz.. Tak sabar pula aku nak jadi zombi esok ni. Memang aku kunyah otak orang lain betul-betul ni. Hahaha.




{ 44 comments.. read them below or add one }

baby comel baby comel 08 March, 2013
Haha, best tu. xsabar nk tengok walaupun cakap pasal zombie wa tak tidur malam nanti kan. hehehe.
kunyah xpe, telan jgn =)
Irwan Alessa Irwan Alessa 08 March, 2013
waaaaa makan budokkkkk!!!! hahahaha
Katak Comel Katak Comel 08 March, 2013
mkin retis kwn aku sorg ni..
ahaha
krole krole 08 March, 2013
pergh! srius boni...bestla~~~ plakon bgui...serius, cam betul2 prof yg tengah cari pnawar tuk virus tu...hahaha! terbaik!
ALS ALS 08 March, 2013
Buat yang terbaek yea Abang Boni =]
luqman zakaria luqman zakaria 08 March, 2013
jadilah zombi yng baik yer encik boni! heheh..
Zurina Zurina 08 March, 2013
wahhhh retis...shoting ajer...;)
Mas Zull Mas Zull 08 March, 2013
assalamualaikum boni....wah menarik ni nak juga tengok boni jadi zombi...:)
fairus fairus 08 March, 2013
WAH.. BANYAK CERITA BRO.. 1 BULAN BERAPA BANYAK SHOOT?
hana hadi hana hadi 09 March, 2013
bila la hana nak jadi org first komen..huhu

xsabar tunggu cerita zombie ni.
zool zool 09 March, 2013
handal tu jadi zombie
munir ardi munir ardi 09 March, 2013
mantap di sini ada juga IZOC yang kadang jalan pusing-pusing dalam rias zombie
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 09 March, 2013
makin lama makin femes boni ni.. hehe
Lina md. munir Lina md. munir 09 March, 2013
Buat tajuk Zombi Bukit Beruntung pulak lepas ni.
Yumida Huda Yumida Huda 09 March, 2013
zombie yg paling terensem sedang melolong..hohoho

meh makan otak udang lg sedap

follower...boni ter...terrrkacak..ke 1397
MystoryPic MystoryPic 09 March, 2013
Ni zombi versi apa lak ni
aTieYusof Family aTieYusof Family 09 March, 2013
Alah.. Boni klu jadi zombi pun confirm zombi yg kacak..sbb nama dah terang2 BONI KACAK..haha:p
ALS ALS 10 March, 2013
Semoga berjaya Abang Boni =]
zulhilmi tempoyak zulhilmi tempoyak 10 March, 2013
mcm2 ad... nk join bleh..?? hehehe
miss Fyqa miss Fyqa 10 March, 2013
tak sabar menunggu boni jd zombi.. haha
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 10 March, 2013
memang kretif la korang ni.. lamanyaaa tak terjah kat sini.. rindu kat boni.. eh eh eh.. hehehe
Remy hazza Remy hazza 10 March, 2013
tak sabar nk tgk bro jadi zombie....... he3
Etuza Ezawarna Etuza Ezawarna 10 March, 2013
Boni memang berbakat besar jadi zombi tu mudah ja jika berbakat besar hehehe
Etuza Ezawarna Etuza Ezawarna 10 March, 2013
Boni memang berbakat besar jadi zombi tu mudah ja jika berbakat besar hehehe
Mat Som Mat Som 10 March, 2013
Menyeramkankan tgok contoh gambar Zombi yang kena sawan tu.

Princess Nusy Princess Nusy 11 March, 2013
camne agaknye jadi zombi.. =P
Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail 11 March, 2013
cepat buat!!! nk tengok!!! :D
Rozalia Binti Alik Rozalia Binti Alik 11 March, 2013
nak tengok ~ nak tengok~ hehehe :D

tak saabbbaar~
amirini amirini 11 March, 2013
takutnya... seram bulu tengkok eden..
jgn kokak benda lain sudah la...
::EIDA:: ::EIDA:: 11 March, 2013
mula dah mula dah. ok ida get ready nak gelak ni. kuikuii
TiranaAduka TiranaAduka 12 March, 2013
salam bro arjuna
Pekabar?
Dkna Abza Dkna Abza 12 March, 2013
nak bayangkan macam mana muka boni jadi zombi..siap berkaca mata hahahaa
Pykaa Pdott Pykaa Pdott 12 March, 2013
Tak sabar nak tggu bro boni jdi zombi . Hahaha
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ 13 March, 2013
makan otak..makan otakkkk..hahha.. gud luck bro..
Myra Jay Myra Jay 15 March, 2013
Heheee, tak sabar jugak ;D
TiranaAduka TiranaAduka 15 March, 2013
ok bro boni kacak.
Berita di terima faham dan jelas.roger and out.
♥  Miss Hearty  ♥ ♥ Miss Hearty ♥ 16 March, 2013
wahhh..dah ada shortfilm lagi tuw..femes la abg boni pasney :)
Cik Fie Cik Fie 19 March, 2013
wah ! wah ! wah ! :)