Rumah Generasi Ke Dua Felda Di Felda Bukit Ramun Dan Felda Bukit Raja

Rumah Generasi Ke Dua Felda Di Felda Bukit Ramun Dan Felda Bukit Raja | Hari Jumaat lepas aku ke Johor bersama Encik Bos dan juga Bro Ismail rakan sepejabat aku. Tujuan kitorang ke sana adalah untuk kira semut dalam sarangnya. Hahaha. Memang takkan mampu lah. Sebenarnya kitorang ke sana untuk tengok perkembangan terkini projek Encik Bos. Jadi, jom lah layan gambar-gambar sewaktu kitorang kat sana.


rumah generasi ke dua felda
Menuju ke Sabah. Eh, menuju ke JB.
rumah generasi ke dua felda
Suka ye. Padahal dah penat satu badan dah ni. Bersama CEO BETA ASSET yang sempoi.
rumah generasi ke dua felda
Bila dah ketagih kopi, apa lagi yang mampu aku katakan. Ke mana-mana hanya kopi. Ketagihan rokok digantikan dengan ketagihan mengopi.
rumah generasi ke dua felda
Bilik sorang. Memang puas tidur. Aku tak sedar aku tidur terbogel. Nasib baik tak ada pengemas bilik yang masuk, kalau tak habis aku diratahnya. Hahaha.
rumah generasi ke dua felda
Rumah yang masih dalam proses pembuatan. 
rumah generasi ke dua felda
Daripada jauh dah rasa aura kekacakan kan? Sampai bergegar bumi hari tu. Bumi pun sangat bersetuju dengan kekacakan aku ni. Hahaha. Gila riak.
rumah generasi ke dua felda
Zoom in sikit. Aku suka gila batu ni. Sejuk yang amat. Rasa macam nak baring seminggu kat atas batu ni. Tapi nanti apa kata orang kampung pula. 
rumah generasi je dua felda
Tiba-tiba sain autograph. padahal tak ada siapa minta pun. Puii. Hahaha. Jangan marah  Abang Mail.
rumah generasi ke dua felda
Bertuah betul siapa yang dapat tanah ni. Wah. Rumah ni pula just bayar rm150 sebulan selama 25 tahun.  Pergh. Aku nak cari keluarga angkat lah kat dalam ni. Hehehe.
rumah generasi ke dua felda
Sesi memberi tugasan. Nak bahagikan kepada dua group. Satu group jadi polis, satu group jadi pencuri. Yeah. Lepas tu kitorang main kejar-kejar. Hahaha.
rumah generasi ke dua felda
Yang ni setengah siap. Tinggal lagi 50%. Nasib baik belum siap. Kalau tak, aku dah  letak tilam, bantal ,bantal peluk dengan botol susu dah. 
rumah generasi ke dua felda

Jadi, cukuplah setakat ni. Penat sebenarnya letak gambar banyak-banyak ni. Hahaha. Jadi, kepada sesiapa yang merindukan aku, aku tinggalkan gambar kat bawah ni untuk tatapan korang. Heh heh.


rumah generasi ke dua felda
Pergh.. Bila aku pacakkan rambutm nampak macam Fizo Omar kan??? Tak percaya?
rumah generasi ke dua felda
Haa. Kan? Tak percaya lagi? Tapi bila diamati betul-betul, aku 5 kali lebih kacak daripada Fizo Omar. Hahahahahaha. Jangan marah. Heh heh.

{ 52 comments.. read them below or add one }

Len Inouie Len Inouie 18 March, 2013
hahahah... forever kacak.
:)
onlajer onlajer 18 March, 2013
rumah mesra rakyat nie boni
Sheila Salim Sheila Salim 18 March, 2013
Assalamualaikum boni. Ya Allah. kelakar entri ni. tahap sengal je baca. hahaha riak tak baik tau. anyway tolong jgn umpat nama Fizo. Melting tau. hahahhaha Fizoo fizooo.. (boleh mimpi fizo tak agak2 ?)
Carlos Santiago Carlos Santiago 18 March, 2013
rumah rakyat felda ke tu. ke rumah ko?
Cinta Misteri Cinta Misteri 18 March, 2013
hahaha.....laaaa dtg jb kah?
kacaks laaa jugak (nmpk tk ada 's' tu...)
MarnieyZ MarnieyZ 18 March, 2013
hahaha, boleh pula tak sedar tidur bogel. ;p *ahaksss!*

adalah seiras jgk dgn fizo omar,. hidup boni kacak, ehhhh* ;p
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 18 March, 2013
Uih..ade kabel ni..bro adjust untuk aku 1..aku orang tak berduit..tak berapa mampu nak beli rumah.hehe
Phat Phat 18 March, 2013
nama pun salah "boni kacak" tak ke kacak selamanya tu
BlogS of Hariyanto BlogS of Hariyanto 18 March, 2013
it's true...boni forever kacak wkwkwkwkwk :-)
Nur Emilya Nur Emilya 18 March, 2013
Eh macam rupa khairul fahmi pun ada? Hahaha.
Fizo tetap kacak dihati ku... kahkah.
Ezad Skytech Ezad Skytech 18 March, 2013
hahah...terbaik la pose ko boni...putus urat kentut...hahah~
luqman zakaria luqman zakaria 18 March, 2013
apsal bata2 nmpk mcm pelaastik jer,,,lol..
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 18 March, 2013
rumah saya pun rm150 sebulan :)
Mas Zull Mas Zull 18 March, 2013
assalamualaikum boni...maintain kacak selalu hehehehe...;)
fairus fairus 18 March, 2013
GAMBAR KAU YANG LAST TU SERIUS KACAK.. NAK SAIN.... KAHKAHKAH... :)
missSenget missSenget 19 March, 2013
dekat sngat dengan felda aku dah ni..


tak bgitau nk dtg..kalau x, boleh dah nk redkarpet..
nadia nadia 19 March, 2013
antara fizo dengan boni kacak, abanghensem lagi kacak. :p
hana hadi hana hadi 19 March, 2013
fewiiiit..
murah la plk rumah tu.huhu
Crew Fathi Crew Fathi 19 March, 2013
Tudiaa.. Abang cantik.. Muehehehe..
Isabel Diaz Isabel Diaz 19 March, 2013
Kemasnya hasil tangan owg tu Abang Boni..
nik ros nik ros 19 March, 2013
menangis fizo omar tgk gambar last tu..tak percaya dia ada yg lebih hensem dan kacak dari dia..hehehe
KiD KiD 19 March, 2013
ko nampak dah kurus bro...
Diari Si Froggie Diari Si Froggie 19 March, 2013
batu jenis ape eh tu? tak payah cat pun ok kan? cantik dan kemas gitu.. eceh puji diri sendiri nampak.. haha. makin kurus ke cemana nie?
::EIDA:: ::EIDA:: 19 March, 2013
cicak pon boleh mati dlm rambut pacak fizo tuhh.. hekhekhekk
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ 19 March, 2013
batu apa tu, macam lain je dr batu bata.. fuyooo.. gambar last paling mantop..hohoh
aTieYusof Family aTieYusof Family 19 March, 2013
AHhaha...amboi! ingat kan 10 kali lebih kacak dr Fizo Omar..marah kang abg Fizo..hihi..
Jom lah dtg ke Sabah..
akak belanja jalan2 ke Lahad Datu..hihik:)
Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa 19 March, 2013
hye abg Fizo! ahahha
bila nak dtg sabah...jomlah..hahaa
Hanif Idrus Hanif Idrus 19 March, 2013
Bro!! u memang kacak..hehehe
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 19 March, 2013
en fizo omar wannabe...nak tambahkan jeles lagi...laki ai pun dapat rumah tu...bayar RM70 je...huhu...boleh la buat sewa kat orang Uitm Jengka...rezeki jgn ditolak...
KY KY 19 March, 2013
dulu dan sekarang pasti berbeza, semua rumah dah naik rumah batu, maklaumlah anak2 dah besar dan ada kerja yg baik..blh buat rumah untuk ibu bapa

eemm...suka sangat interframe hihih
Denaihati Denaihati 19 March, 2013
dah dekat rumah mawi ni, tak jauh sangat dr felda taib andak...
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 19 March, 2013
rumah kat felda memang cantik2.. jeles tol.. huuuu.. amboi boni, dengan spek RayBan dy tu.. hikhik
Ema Blog Ema Blog 19 March, 2013
murahnya bayaran...kalau saya pun saya nak..hehehe...
afzalsukasuki afzalsukasuki 19 March, 2013
dah la bergambau depan jampan..apsal ko tak kuak lentang dalam takungan jamban terus agagaga
eyriqazz eyriqazz 19 March, 2013
Pergh,rambut pacak tu macam anak ikan sumijelly la..
Papa Mifz Papa Mifz 19 March, 2013
gua rasa lu jauh lebih kacak dari Fizo Omar bro...
wantie wantie 19 March, 2013
untungnya. RM150 je sebulan. pergh...

hahahaha.. kacak sampai rambut pun terpacak!
Mat Som Mat Som 19 March, 2013
Datang Johor tak calling2
Wah projek juta-juta ni
Felda tu dkt Kulaijaya
Rumah sya 20 minit dr R&R Pagoh ke arah JB TU.
Elieza Elieza 19 March, 2013
Terkejut tengok gambar last sampai lupa article ni pasal apa sebenarnya??
Cik Nurul Siezuka Cik Nurul Siezuka 19 March, 2013
Ketagih Kopi x per Boni.. jgn ketagih lain dah.. hehehe

Chayok2.. Boni mesti berjaya.. :)
Ena's Palace Ena's Palace 19 March, 2013
Aiseyyy asik dok puji diri sndri je ek...tp mmg btul pun boni awak mmg kacak ape!...kembang2 da idung tu ek!
Cik Fie Cik Fie 19 March, 2013
10 kali lebih kacak daripada fizo omar . haha :P
Hafizul Hafizul 20 March, 2013
Emm besar jugak nampaknya rumah anak-anak peneroka ni..kat Felda Tenang belum buat lagi..fuhh bata mahal ni kan?
Ahsfantasy Ryu Ahsfantasy Ryu 20 March, 2013
Alhamdulillah, rezeki generasi Felda. :)
Ahsfantasy Ryu Ahsfantasy Ryu 20 March, 2013
Alhamdulillah, rezeki generasi Felda. :)
baby comel baby comel 20 March, 2013
yelah, baru sedar hari ni yg boni kacak ni 5x lebih kacak dr fizo omar. kekeke,
Remy hazza Remy hazza 20 March, 2013
bro...bab tido bogel tu memang tak kacak...pi cukur dulu la....he3
Encik H Encik H 22 March, 2013
eh dekat dengan kampung aku tu..kampung aku kat Felda Sungai Sayong..hehehe

pembetulan bro, Felda Bukit Ramun dengan Felda Pasir Raja kan?

Bukit Raja tu kat Klang weh..
akubiomed akubiomed 24 March, 2013
Nampak gaya macam rumah jenis pasang siap. Boleh buat banglo kalau ada tanah sendiri.