Seram Tak?



gambar seram, gambar hantu, gambar zombigambar seram, gambar hantu, gambar zombi

gambar seram, gambar hantu, gambar zombi


{ 57 comments.. read them below or add one }

zaza =) zaza =) 12 March, 2013
eww...gelinya..hehe
Datin Tyka Datin Tyka 12 March, 2013
tak berapa nak seram sangat
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 12 March, 2013
hehehe bg ena comel!.. huaahuaaaaaaaaaaahuaaaaaaaaaaaaaa... sebab dah biasa tengok mayat lebih teruk dari ni kot.. XD
Iha Zaliza Iha Zaliza 12 March, 2013
tak, nampak lagi hensem.. auww :P
MK Kimi MK Kimi 12 March, 2013
warna darah tu nmpk real laa..

tp...tak seram lgsg lah.

:)
KY KY 12 March, 2013
eeee...takutnya heeee
Irwan Alessa Irwan Alessa 12 March, 2013
model baru ni.. hehehe terbaik la bro, berjaya buat aku nak pening.. haha aku bukan boleh nampak darah bagai ni..
hana hadi hana hadi 12 March, 2013
eiuuu.. mcm topeng..ka buat terus kat muka?
onie onie 12 March, 2013
tegak bulu roma den -..-"
MarnieyZ MarnieyZ 12 March, 2013
pelik pula. tak rasa seram tapi lawak. hahahaha
Cik Nur™ Cik Nur™ 12 March, 2013
boni ke tu..?
lainlah nampak...
fairus fairus 13 March, 2013
NAK KATA SERAM KE TAK NI... ERMM.. SERAM JUGAKLAH KALAU AKU TENGOK MASA LAMPU TERPADAM.. :)
Noor Ikmal Noor Ikmal 13 March, 2013
Assalam, boleh tahan seram gak... kalau kena dengan time'y tu... mesti terkejut beruk org dibuatnya...
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 13 March, 2013
cute bro..wa rasa geram nsk cium..haha
nini nini 13 March, 2013
agak la....tapi gambar no 3 tu tak leh blah...hahaha
Sheila Salim Sheila Salim 13 March, 2013
Assalamualaikum. seram woiii . jangan mimpi ngeri malam ni sudah ler :'(
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 13 March, 2013
nak terseram sekali posing ala manja plak....hehe
afzalsukasuki afzalsukasuki 13 March, 2013
aku tengok macam ko tempek roti ber-jem je atas muka ko tu.rasa macam nak menjilat
Mas Zull Mas Zull 13 March, 2013
assalamualaikum boni...menakutkan jer hehehhee...;)
asraff asraff 13 March, 2013
ni kalau waktu malam memang lagi seram.....
Elieza Elieza 13 March, 2013
Erk?? geli kot.. geli mat.. hehe
munir ardi munir ardi 13 March, 2013
kalau jumpa malam hari mesti mati aku karena ketakutan melihat Zombie ini nice bro
вʋввℓɛ ρσρƨ вʋввℓɛ ρσρƨ 13 March, 2013
woooo.. boley masuk zombie run nie ;) sumpah ngeri. kalo malam2 ley pengsan kalo jupe :P
Aliff Haikal Aliff Haikal 13 March, 2013
kena belajar ekpresi muka hahaha
Ema Blog Ema Blog 13 March, 2013
tang mana seramnya pun tak tahu
MaYa MustWany MaYa MustWany 13 March, 2013
gambor terakhir boleh la..tapi still nampak suci..hihihi hantu suci..
Cik Ain Cik Ain 13 March, 2013
w0oo0ooo .kacak habiss..
Kak Mahh Kak Mahh 13 March, 2013
Malam akak lari terbang!
Ezad Skytech Ezad Skytech 13 March, 2013
haha...ko try test lepas 12 tgh malam berdiri kat tepi highway...haha~
Lina md. munir Lina md. munir 14 March, 2013
Muka ko ke Boni ?? Jangan lalu depan rumah, kalau tak akak campak kucing tu kat muka ko. Serious mengerikan.
cweet pinky cweet pinky 14 March, 2013
nice 1 , hehehe ~ tapi nape darah kat baju tuh , bulat elok macam guna acuan jer :P hehehehe
Zurina Zurina 14 March, 2013
huk alosyyyy....mmg kacak...huhu
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 14 March, 2013
tk seram tapi geli gelaman hehehe
Nur Emilya Nur Emilya 14 March, 2013
Wo makeup real laa! Huhu.
Tak berapa seram kalau tgk waktu siang.
Hahha.
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN 14 March, 2013
tak seram pun...nampak cam kene simbah cat merah jer..
Isabel Diaz Isabel Diaz 14 March, 2013
Tak seram pun tapi comel. Macam budak2.. =]
Ratu Hatiku Ratu Hatiku 14 March, 2013
eee....gelinya.... tepek pakai apa tu??
deno deno 14 March, 2013
tak berapa seram... hehe
are_lin@yu are_lin@yu 15 March, 2013
apsal seram + lawak ni..hii..pkai mcm pocong konfirm seram.hehe
Myra Jay Myra Jay 15 March, 2013
Kalau waktu malam, lg mengerikan... :D
Bitt (double IS) Bitt (double IS) 15 March, 2013
seremm
tapi darah kat baju tu bulat sangat da...akekkekke cemaih sangat zombie ni makan darah...hehhehhe
Remy hazza Remy hazza 16 March, 2013
takde lah seram.... nampak cam kelakar....he3
♥  Miss Hearty  ♥ ♥ Miss Hearty ♥ 16 March, 2013
euwww...mcm zombie betol ! serammm
saifudin abu izzudin saifudin abu izzudin 18 March, 2013
nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/
Si Matatajam Si Matatajam 18 March, 2013
Bleh tahan seram gak tu
Ena's Palace Ena's Palace 19 March, 2013
Mana tering dia? kalu de taring lgiiiii seram...
Encik H Encik H 22 March, 2013
kirim salam kat Mamat Khalid weh!!
akubiomed akubiomed 24 March, 2013
Eh panau? ke kurap bro? Jangan mare mengusik. :-)