Kelakuan Tak Senonoh Blogger Di ABPBH 2012

on 09 April 2013

Kelakuan Tak Senonoh Blogger Di ABPBH 2012 | Dalam kemeriahan ABPBH2012 yang berlangsung baru-baru ini, rupa-rupanya terselit satu kisah yang agak mengaibkan. Kejadian yang berlaku di dalam stadium menceritakan betapa tak senonohnya dua orang blogger yang berkongsi nama yang agak susah untuk disebut.

ABPBH 2012


Dan, agak menggemparkan apabila kelakuan tak senonoh tersebut berjaya dirakam lensa kamera. 

abpbh 2012

Gambar kelakuan tak senonoh dua orang blogger yang berjaya dirakam semasa berlangsungnya ABPBH 2012 baru-baru ini. Boni Kacak dan juga Abang Ensem. Nasib baik blogger Hazman Fadzil masih menjaga kelakuannya.

Masih terngiang-ngiang duduk kat kerusi ni sambil dengar lagu Ramalanku Benar Belaka. Terbaik.


Ranking: 5

{ 67 comments... read them below or add one }

Reply Comment wantie said...

Boni kacak- dah tak kacak bila ko gali bijih tu.

abang encem- terus tak encem. sebab yang sebelah tu nampak lagi encem dengan sebaris gigi mcm iklan colgate. hahahaha...

komen jeles sebab tak leh join sama.


April 9, 2013 at 2:45 PM
Reply Comment Sheila Salim said...

Assalamualaikum boni. gila kau. tak senonoh sangat. hahahahahah sengal


April 9, 2013 at 2:47 PM
Reply Comment Lyeen De Syifa said...

tak senonoh tp nmpk comel..ahahhahaah


April 9, 2013 at 2:51 PM
Reply Comment sa mic said...

hilang ketampanan tu, haha dah tak kacak dah macam ni, aieee bertukar kepada comel pula, wahahah


April 9, 2013 at 2:51 PM
Reply Comment Irwan Alessa said...

Hilang kewarasan aku di buatnya..


April 9, 2013 at 2:53 PM
Reply Comment Kakcik said...

Lagu2 lama yang didendangkan dengan baik adalah penyelamat ABPBH itu. :)


April 9, 2013 at 3:05 PM
Reply Comment ♥ainie muniera♥ said...

Hahahahahahahahaha. comelnya jari letak di situ XD


April 9, 2013 at 3:06 PM
Reply Comment MaYa MustWany said...

hihihi sangat tak boleh blah posingnya tuh..hihihi

yups..part legend2 keluar barulah best


April 9, 2013 at 3:07 PM
Reply Comment azstory311 said...

Hahaha, tajuk kemain.. serius bro kalu nk korek idung jgn juga jari telunjuk.. nanti luang idung jadi besar apetah lagi larangan mengguna ibu jari kaki...hahaha


April 9, 2013 at 3:07 PM
Reply Comment Anis Athia said...

hilang kekacakan dan kehenseman sebentar... hehehe


April 9, 2013 at 3:11 PM
Reply Comment Sue-Rya Qistina said...

hahahahahaha!!! mmg aksi x senonoh yg x wajar ditonton. ha'ah la, bila tgk abg zarul nyanyi aritu, teringat kt bang boni tau :D


April 9, 2013 at 3:11 PM
Reply Comment ::EIDA:: said...

ni kalau bakal mak mak mertua tengok ni, ko kene reject sebelum bertanding! muahahahhaha


April 9, 2013 at 3:12 PM
Reply Comment Bro Framestone said...

Selamat x join korang kan....


April 9, 2013 at 3:19 PM
Reply Comment Fiza Rahman said...

Banyak ker hasilnya boni. Berapa hari tak korek...ekekeke...


April 9, 2013 at 3:23 PM
Reply Comment Mila Ahmad said...

perghhhh...xsenonoh sangat nie....


April 9, 2013 at 3:31 PM
Reply Comment O'gosh Iskandar said...

haha...x sononos...dah agak dah....mesti geng korang ada punya sbb Abg Zarul ada kat situ kan...Boni and The geng kan orang kuat...


April 9, 2013 at 3:32 PM
Reply Comment Puteri Hana said...

alamak,,betul2 x senonoh ni..haha


April 9, 2013 at 3:34 PM
Reply Comment Phat said...

seb baik x kuar tv masa live itu hari


April 9, 2013 at 3:37 PM
Reply Comment Kakzakie said...

Alahai kakak ingatkan apa tadi malu kalau betul tak senonoh, kalau ini artis pun buat juga kot hihi...


April 9, 2013 at 3:43 PM
Reply Comment Ratu Hatiku said...

jgn tiru aksi ini...hihihihi


April 9, 2013 at 3:44 PM
Reply Comment Si Matatajam said...

Terus muntah pelangi lagi sekali..isk2 Boni, Awat la tak jaga skit tingkah laku tu..ha ha ha


April 9, 2013 at 3:59 PM
Reply Comment anggun said...

aku pelik gak..xkan abam aaron ajis yg bwat perangai xsenonoh ni..hahahaha


April 9, 2013 at 4:02 PM
Reply Comment onlajer said...

cis tak senonoh gali lombong


April 9, 2013 at 4:10 PM
Reply Comment Bean Moreno said...

Orang tua baju oren tu pun ada eyh

http://www.suterablogger.com


April 9, 2013 at 4:16 PM
Reply Comment Ezad Skytech said...

Haha..mujurlah aq cuma tukang snap pic je..kalau tak..dgn aq sekali terbabit..HAHAHAHAHAHA


April 9, 2013 at 4:18 PM
Reply Comment akubiomed said...

Harap tidak melepaskan gas beracun mahu lari keluar satu dewan. :-)


April 9, 2013 at 4:24 PM
Reply Comment zaxx said...

hahhaha sngguh sopan dua orang blogger itu..:P


April 9, 2013 at 4:41 PM
Reply Comment Denaihati said...

memang tak senonoh, bikin rosak majlis ni...heee


April 9, 2013 at 4:46 PM
Reply Comment Mieza Jhaa K said...

Hahah..apa kes la Abang Boni ni..


April 9, 2013 at 4:55 PM
Reply Comment fairus said...

TOLONG JANGAN MAKAN ATAU LAP DI KERUSI.. WAKAKA..


April 9, 2013 at 4:59 PM
Reply Comment KY said...

eeemmm...suka buat suspen haaa


April 9, 2013 at 5:50 PM
Reply Comment Hafiz Rahim said...

luas hidung masing2..hahaha..banyak ke hasil tuaian?


April 9, 2013 at 6:08 PM
Reply Comment Mieza Jhaa K said...

Hahah..apa kes la Abang Boni ni..


April 9, 2013 at 6:20 PM
Reply Comment baby comel said...

hahaha xsenonoh tp tetap encem. kekeke


April 9, 2013 at 7:13 PM
Reply Comment Rozuan Ismail said...

haha.. comel je.huhu.. memang sepadanlah korang bertiga ni


April 9, 2013 at 9:19 PM
Reply Comment Rozuan Ismail said...

haha.. comel je.huhu.. memang sepadanlah korang bertiga ni


April 9, 2013 at 9:20 PM
Reply Comment Hanif Idrus said...

hahahah...sempoi peel kau orang..


April 9, 2013 at 10:32 PM
Reply Comment Cik Nur™ said...

huh..sapelah jadi mangsa kena calit tu...
hahah


April 9, 2013 at 10:40 PM
Reply Comment hana hadi said...

hye.. lepas habis abpbh awk terus makan buger kan.. eee xbasuh tangan :P


April 9, 2013 at 10:49 PM
Reply Comment nadia said...

heyyy boni tak senonohhhhhh!


April 10, 2013 at 1:57 AM
Reply Comment BUNDA a.k.a KN said...

hahaha..bikin panas...tapi mmg tak senonoh..


April 10, 2013 at 6:01 AM
Reply Comment munir ardi said...

he he ternyata blogger kacak dan ensem pun senang ngupil (korek hidung)


April 10, 2013 at 6:42 AM
Reply Comment MarnieyZ said...

hahaha, tak senonoh lah sgt. lews.


April 10, 2013 at 9:58 AM
Reply Comment ✿ummi_izarra✿ said...

hahahha bughok & tak senonoh tol.. tapi msh kekal kacak utk Boni Kacak, masih kekal encem utk Abang Encem & tetap maintain utk abg hazman. hehehhe :D


April 10, 2013 at 10:15 AM
Reply Comment Myra Jay said...

Hehehee, tp kelakuan Boni lg menyerlah beb :D


April 10, 2013 at 11:45 AM
Reply Comment Neo89 said...

Hahah. Syoknyeeerrr! rasa nak join pulakkk. xD


April 10, 2013 at 12:14 PM
Reply Comment paripariputih said...

Nasib tak korek lubang hidung tu guna ibu jari kaki.. hahaha mmg x senonoh perangai tul ko boni ekekek >.<


April 10, 2013 at 2:18 PM
Reply Comment Dkna Abza said...

3 teruna pingitan hahahaaa


April 10, 2013 at 3:07 PM
Reply Comment Amanina said...

hahaha.. tajuk bikin suspens je


April 10, 2013 at 3:29 PM
Reply Comment Seneorita Baharin said...

aahahah, xsenonoh betol.. :D yg ujung sekali tu cover je kot eyh..hihi..btw untunglaa dpt p sana kan...heee


April 10, 2013 at 3:33 PM
Reply Comment hazman aka species1980 said...

aku rasa nak tumbuk je muka security yang tak kasi aku bawak kacang rebus tue.... huhuhu


April 10, 2013 at 4:44 PM
Reply Comment Remy hazza said...

huh!!!!
memang tak senonoh langsung!!!!


April 10, 2013 at 6:21 PM
Reply Comment Hazmin Hamudin said...

Patut la time tu tv jadi blank.. Rupanya ada adegan ngeri


April 11, 2013 at 10:05 AM
Reply Comment LiYa HaNiF :: said...

eee sungguh sopan korangkan... :P


April 11, 2013 at 4:09 PM
Reply Comment deno said...

ish3... tak senonoh tak senonoh... nasib baik ta kuar tv :p


April 12, 2013 at 1:14 AM
Reply Comment حاني رملي said...

hahah dah korek2 tu pi calit kat rozita che wan..baru syok..


April 13, 2013 at 5:23 AM





 
© BONI KACAK All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template Design By kozumi_ro.
Service Tempahan Design