Kelakuan Tak Senonoh Blogger Di ABPBH 2012

Kelakuan Tak Senonoh Blogger Di ABPBH 2012 | Dalam kemeriahan ABPBH2012 yang berlangsung baru-baru ini, rupa-rupanya terselit satu kisah yang agak mengaibkan. Kejadian yang berlaku di dalam stadium menceritakan betapa tak senonohnya dua orang blogger yang berkongsi nama yang agak susah untuk disebut.

ABPBH 2012


Dan, agak menggemparkan apabila kelakuan tak senonoh tersebut berjaya dirakam lensa kamera. 

abpbh 2012

Gambar kelakuan tak senonoh dua orang blogger yang berjaya dirakam semasa berlangsungnya ABPBH 2012 baru-baru ini. Boni Kacak dan juga Abang Ensem. Nasib baik blogger Hazman Fadzil masih menjaga kelakuannya.

Masih terngiang-ngiang duduk kat kerusi ni sambil dengar lagu Ramalanku Benar Belaka. Terbaik.


{ 67 comments.. read them below or add one }

wantie wantie 09 April, 2013
Boni kacak- dah tak kacak bila ko gali bijih tu.

abang encem- terus tak encem. sebab yang sebelah tu nampak lagi encem dengan sebaris gigi mcm iklan colgate. hahahaha...

komen jeles sebab tak leh join sama.
Sheila Salim Sheila Salim 09 April, 2013
Assalamualaikum boni. gila kau. tak senonoh sangat. hahahahahah sengal
Lyeen De Syifa Lyeen De Syifa 09 April, 2013
tak senonoh tp nmpk comel..ahahhahaah
sa mic sa mic 09 April, 2013
hilang ketampanan tu, haha dah tak kacak dah macam ni, aieee bertukar kepada comel pula, wahahah
Irwan Alessa Irwan Alessa 09 April, 2013
Hilang kewarasan aku di buatnya..
Kakcik Kakcik 09 April, 2013
Lagu2 lama yang didendangkan dengan baik adalah penyelamat ABPBH itu. :)
♥ainie muniera♥ ♥ainie muniera♥ 09 April, 2013
Hahahahahahahahaha. comelnya jari letak di situ XD
MaYa MustWany MaYa MustWany 09 April, 2013
hihihi sangat tak boleh blah posingnya tuh..hihihi

yups..part legend2 keluar barulah best
azstory311 azstory311 09 April, 2013
Hahaha, tajuk kemain.. serius bro kalu nk korek idung jgn juga jari telunjuk.. nanti luang idung jadi besar apetah lagi larangan mengguna ibu jari kaki...hahaha
Anis Athia Anis Athia 09 April, 2013
hilang kekacakan dan kehenseman sebentar... hehehe
Sue-Rya Qistina Sue-Rya Qistina 09 April, 2013
hahahahahaha!!! mmg aksi x senonoh yg x wajar ditonton. ha'ah la, bila tgk abg zarul nyanyi aritu, teringat kt bang boni tau :D
::EIDA:: ::EIDA:: 09 April, 2013
ni kalau bakal mak mak mertua tengok ni, ko kene reject sebelum bertanding! muahahahhaha
Bro Framestone Bro Framestone 09 April, 2013
Selamat x join korang kan....
Fiza Rahman Fiza Rahman 09 April, 2013
Banyak ker hasilnya boni. Berapa hari tak korek...ekekeke...
Mila Ahmad Mila Ahmad 09 April, 2013
perghhhh...xsenonoh sangat nie....
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 09 April, 2013
haha...x sononos...dah agak dah....mesti geng korang ada punya sbb Abg Zarul ada kat situ kan...Boni and The geng kan orang kuat...
Puteri Hana Puteri Hana 09 April, 2013
alamak,,betul2 x senonoh ni..haha
Phat Phat 09 April, 2013
seb baik x kuar tv masa live itu hari
Kakzakie Kakzakie 09 April, 2013
Alahai kakak ingatkan apa tadi malu kalau betul tak senonoh, kalau ini artis pun buat juga kot hihi...
Ratu Hatiku Ratu Hatiku 09 April, 2013
jgn tiru aksi ini...hihihihi
Carlos Santiago Carlos Santiago 09 April, 2013
rajn melombong sambil nonton
Si Matatajam Si Matatajam 09 April, 2013
Terus muntah pelangi lagi sekali..isk2 Boni, Awat la tak jaga skit tingkah laku tu..ha ha ha
anggun anggun 09 April, 2013
aku pelik gak..xkan abam aaron ajis yg bwat perangai xsenonoh ni..hahahaha
onlajer onlajer 09 April, 2013
cis tak senonoh gali lombong
Bean Moreno Bean Moreno 09 April, 2013
Orang tua baju oren tu pun ada eyh

http://www.suterablogger.com
Ezad Skytech Ezad Skytech 09 April, 2013
Haha..mujurlah aq cuma tukang snap pic je..kalau tak..dgn aq sekali terbabit..HAHAHAHAHAHA
akubiomed akubiomed 09 April, 2013
Harap tidak melepaskan gas beracun mahu lari keluar satu dewan. :-)
zaxx zaxx 09 April, 2013
hahhaha sngguh sopan dua orang blogger itu..:P
Denaihati Denaihati 09 April, 2013
memang tak senonoh, bikin rosak majlis ni...heee
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 09 April, 2013
Hahah..apa kes la Abang Boni ni..
fairus fairus 09 April, 2013
TOLONG JANGAN MAKAN ATAU LAP DI KERUSI.. WAKAKA..
Amanda Suria Amanda Suria 09 April, 2013
ingatkan apa la tadi....
KY KY 09 April, 2013
eeemmm...suka buat suspen haaa
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 09 April, 2013
luas hidung masing2..hahaha..banyak ke hasil tuaian?
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 09 April, 2013
Hahah..apa kes la Abang Boni ni..
baby comel baby comel 09 April, 2013
hahaha xsenonoh tp tetap encem. kekeke
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 09 April, 2013
haha.. comel je.huhu.. memang sepadanlah korang bertiga ni
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 09 April, 2013
haha.. comel je.huhu.. memang sepadanlah korang bertiga ni
Hanif Idrus Hanif Idrus 09 April, 2013
hahahah...sempoi peel kau orang..
Cik Nur™ Cik Nur™ 09 April, 2013
huh..sapelah jadi mangsa kena calit tu...
hahah
hana hadi hana hadi 09 April, 2013
hye.. lepas habis abpbh awk terus makan buger kan.. eee xbasuh tangan :P
nadia nadia 10 April, 2013
heyyy boni tak senonohhhhhh!
Isabel Diaz Isabel Diaz 10 April, 2013
Eeee, korek hidung owe..
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN 10 April, 2013
hahaha..bikin panas...tapi mmg tak senonoh..
munir ardi munir ardi 10 April, 2013
he he ternyata blogger kacak dan ensem pun senang ngupil (korek hidung)
MarnieyZ MarnieyZ 10 April, 2013
hahaha, tak senonoh lah sgt. lews.
✿ummi_izarra✿ ✿ummi_izarra✿ 10 April, 2013
hahahha bughok & tak senonoh tol.. tapi msh kekal kacak utk Boni Kacak, masih kekal encem utk Abang Encem & tetap maintain utk abg hazman. hehehhe :D
are_lin@yu are_lin@yu 10 April, 2013
wahh g tgk live tu..hiihi
Myra Jay Myra Jay 10 April, 2013
Hehehee, tp kelakuan Boni lg menyerlah beb :D
Neo89 Neo89 10 April, 2013
Hahah. Syoknyeeerrr! rasa nak join pulakkk. xD
paripariputih paripariputih 10 April, 2013
Nasib tak korek lubang hidung tu guna ibu jari kaki.. hahaha mmg x senonoh perangai tul ko boni ekekek >.<
Dkna Abza Dkna Abza 10 April, 2013
3 teruna pingitan hahahaaa
Amanina Amanina 10 April, 2013
hahaha.. tajuk bikin suspens je
Seneorita Baharin Seneorita Baharin 10 April, 2013
aahahah, xsenonoh betol.. :D yg ujung sekali tu cover je kot eyh..hihi..btw untunglaa dpt p sana kan...heee
hazman aka species1980 hazman aka species1980 10 April, 2013
aku rasa nak tumbuk je muka security yang tak kasi aku bawak kacang rebus tue.... huhuhu
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 10 April, 2013
hahaha mmg x senonoh ler
Remy hazza Remy hazza 10 April, 2013
huh!!!!
memang tak senonoh langsung!!!!
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 11 April, 2013
Patut la time tu tv jadi blank.. Rupanya ada adegan ngeri
LiYa HaNiF :: LiYa HaNiF :: 11 April, 2013
eee sungguh sopan korangkan... :P
deno deno 12 April, 2013
ish3... tak senonoh tak senonoh... nasib baik ta kuar tv :p
حاني رملي حاني رملي 13 April, 2013
hahah dah korek2 tu pi calit kat rozita che wan..baru syok..
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 14 April, 2013
untungnyalah boleh korek hidung
Cik Fie Cik Fie 26 April, 2013
hahaha xsenonoh ! :P