Kita

Kita

Apakah yang dimaksudkan dengan kita? Apakah yang dimiliki oleh kita? Dan apakah yang ada pada diri kita? Nak tau? Jom tonton video sketsa daripada Team Penyamun Inc. ini. Layanzz.

penyamun inc.

UNTUK MENONTON VIDEO SILA KLIK --> KITA

RUANGAN MENGUNDI

Jangan lupa untuk mengundi Eyma Lydia ye untuk Contest Foto Zoom.Vote hari-hari ye. 

{ 69 comments.. read them below or add one }

Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 21 June, 2013
nama x menghingat...Penyamun Inc... anyway creative and unique...
paripariputih paripariputih 21 June, 2013
kita, awak, mereka = penyamun ekekekek jap jap gi terjah ok
Sheila Salim Sheila Salim 21 June, 2013
assalamualaikum. sheila terjah ye!
Si Matatajam Si Matatajam 21 June, 2013
Terjah jgn tak terjah..
Bin Muhammad Bin Muhammad 21 June, 2013
Salam Bini...eh! silap, Boni!
Aku betul2 impress dgn video ni, cukup terkesan Bro! Kiasan nasihat yg cukup mendalam, menusuk kalbu!
Cuma kalau ada Neelofa berlakon sama...mesti lagi best! Kena pula teguran pasal seksi atau bertudung...:D

syuk shusuke syuk shusuke 21 June, 2013
ade video tu. HAHA.
dah keluar yang terbaru ea abg boni ?
Hidayah Hidayah 21 June, 2013
Ok..jom melayan apakah...
Klik link tu ek?
Syazana Zainn Syazana Zainn 21 June, 2013
terbitan penyamun ya :)
Mizz Aiza Mizz Aiza 21 June, 2013
lakonan yang mantap dan cerita ni memberi pengajaran supaya kita menjadi seorang insan yang bersabar.. tahniah boni dan kawan2.. :D
xila xotmy xila xotmy 21 June, 2013
gua nak usha n komen kaw1 la ni hahahah
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 21 June, 2013
Haaaha..mata berkelip toing toing.. good2..
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 21 June, 2013
nape tunjok bontot ni.haha
Aku Penghibur Aku Penghibur 21 June, 2013
hahahahhaha lawak ,, pejam celik pejam celik,,, all of u the best
Mat Som Mat Som 21 June, 2013
Melihat org2 membelakangkan khalayak begitu
mengingatkan saya akan nasib
makcik-makcik yg membayar bil di pejabat pos, dan akak-akak yg berurusan dgn bank
Kalau mereka memakai seluar ketat
dan skrt
maka ramailah lelaki yg sedang memegang nombor giliran di belakang akan mendapat saham dosa percuma
Oleh itu
Pakailah pakaian yg sewajarnya
sebagai seorang muslimah sejati.

Semoga Penyamun Inc terus bertambah sukses
Fazrol Fazrol 21 June, 2013
Steady..
memang terbaik...
shasha yacob shasha yacob 22 June, 2013
http://kamihardsman.blogspot.com/ :D terjah lah kalau berani :3

Jue Derella Jue Derella 22 June, 2013
kita.. ingtkn lgu forteen... hahhaha
wantie wantie 22 June, 2013
wah.. ni keluaran penyamun berdaftar.
Arina Shamsul Arina Shamsul 22 June, 2013
belum terjah lg ni,jap2 komen dulu..hehehe..
weeee~
potia casadelarossa potia casadelarossa 22 June, 2013
aku dah agak dah... tapi tak terjah lagi... ni seram komidi ke lawak serius ni ekeke
Ummi Kami Ummi Kami 22 June, 2013
Hehe....silap sebut nanti.... :)
Ummi Kami Ummi Kami 22 June, 2013
Salam Boni yang kacak.. :)

kene get prepared siap-siap...kalau nak gi kaunter macamni nak bayar ke dan sebagainya, kena pakai pakaian yang bersopan....faham-fahamje la ye.... :D
Munir Ardiku Munir Ardiku 22 June, 2013
disaat kita bersama
disaat kita menangis tertawa dan merenung karena blog semoga hal itu akan terus ada
Etuza Ezawarna Etuza Ezawarna 22 June, 2013
kita adalah rakyat Malaysia hehehe...
muja muja 22 June, 2013
ingatkan cinta pasal eyma,,hehehe
fyna fyna 23 June, 2013
pewiittt.. tue diaaa ^_^
Hafizul Hafizul 23 June, 2013
Cantik nama penyamun ni..memang pandai siapa yang pilih..haha
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 23 June, 2013
kalau tak lambat, mesti tak cepat. hoho...
Hairul Hafiz Hairul Hafiz 23 June, 2013
ini penyamun positif ni..
Raudzah Z Raudzah Z 23 June, 2013
Tahniah for the "good Script" and lakonan terkesan..he..he. Nway Next year boleh masuk anugerah Blockbuster ya..on cerita pendek ya yang penuh kiasan..
mie mie 23 June, 2013
alamak, penyamun punya video ke ni?
hihihi
Yumida Huda Yumida Huda 23 June, 2013
penyamun terbaeknyer
kreatif gitu
Isabel Diaz Isabel Diaz 23 June, 2013
Kejap g saya g tengok <--Youtube dah tak block lagi.. Yeay
baby comel baby comel 23 June, 2013
tolong jangan samun saya... hehee
siti ZAHARA siti ZAHARA 23 June, 2013
wahhh!! terbaiklah..=)
puteri kasih puteri kasih 23 June, 2013
penyamun pun dah buat video ke..hehe. Jap nak gi terjah :)
Remy hazza Remy hazza 24 June, 2013
jom kita layan........
fairus fairus 24 June, 2013
SARAT DENGAN PENGAJARAN.. TERBAIK..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 24 June, 2013
wah kreatif sungguh lah menarik !
are_lin@yu are_lin@yu 24 June, 2013
ala boni xdapek nk nenok kt ofis ni.huhu
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 24 June, 2013
hamboi...nama x hengat ye boni...hehe
daddydee daddydee 24 June, 2013
kreatif dan rajin sungguh....hehehe
teha teha 24 June, 2013
wah wah... dh mcm retiss .. hahaha !
zuan zuan 24 June, 2013
hehe cayalah boni! bla aku boleh blakon skali?
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 25 June, 2013
elooooooooo en boni super kacak
E'in E'in 25 June, 2013
okay2, kite akan terjah!!
Nao Mei Nao Mei 25 June, 2013
Pelakon yang hebat..dengan watak yang mantap...hihi
uncle gedek uncle gedek 25 June, 2013
bila masok panggong ni?
Amanina Mads Amanina Mads 26 June, 2013
nama yg kreatif.. wahhh mesti maw tengok
aTieYusof Family aTieYusof Family 26 June, 2013
kita adalah kita..hehe..
jap nak tgk video jap..:)
Masha Meisters Masha Meisters 26 June, 2013
video apakah pulak kali ni....jgn sampai terbahak sambil keluar angin eh....hehe
CikNana CikNana 26 June, 2013
nah..semua org sdh meliat.aku ketingglan.haha
Hanif Idrus Hanif Idrus 26 June, 2013
Ok...nak pi terjah ini!!!
tenku butang tenku butang 28 June, 2013
hahahaha.. lawak x hengat..

salam.. teman datang curi2 masa kunjungbalas tuan tanah disini.. thanx sudi singgah n baca entri teman yea.. jangan lupa singgah selalu yea.. heee.. salam meriah..
Deqla Manjew Deqla Manjew 29 June, 2013
Kita..? Err yg deqla tau lagu kita forrteen ..sdp lagu tu..hahaha
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 30 June, 2013
kita tengok bile line dah clear.. ni asyik tersekat2 je.. bengang pulak rasa
Bitt (double IS) Bitt (double IS) 02 July, 2013
kena ada satu hari utk marathon cite2 abang boni nehh hehehe
baby comel baby comel 02 July, 2013
betul tu, semua yg berlaku tu adalah ketentuan Allah. jadi yg kita mengeluh, marah2 tu kita marah siapa ye?? tuhan sedang menguji.. terima kasih, video ni meninggalkan kesan kat kepala, beank dan hati. minda ni berjalan dan berfikir.. thanks