Elfira Loy Bersama Boni Kacak

Elfira Loy Bersama Boni Kacak

Bercakap pasal Elfira Loy, pasti korang kenal siapa dia. Dia antara pelakon wanita berbakat yang ada kat Malaysia ni. Kalau dia berlakon jadi gadis remaja, memang menjadi-jadi lakonannya tu. Terbaru, muka Elfira Loy ni bergentayangan kat TV3 setiap Isnin sampai Khamis pukul 7.00 malam dalam drama Demi Dia
gambar elfira loy, foto elfira loy, gambar elfira loy berbuka puasa, biodata elfira loy, foto menarik elfira loy, elfira loy drama demi dia,
Kredit - www.crazyscreen.biz
Baru-baru ni aku dapat peluang untuk jumpa Elfira Loy. Memang sama macam dalam tv tu. Aku ingatkan bila dalam tv kita akan nampak tua 3 tahun, tinggi tambah 4cm, dan berat bertambah 10kg. Rupanya tu mainan ilusi aku je. Tahyul semua tu rupanya. Jadi, nak tengok tak gambar terbaru menarik Elfira Loy dan juga video menarik daripada beliau? Jom layan...
gambar terbaru elfira loy, foto terbaru elfira loy, gambar elfira loy terbaru, biodata elfira loy, foto menarik elfira loy, elfira loy drama demi dia,
Pasti lepas ni ramai pengarah Filem akan tawarkan aku watak-watak hero bila melihat kekacakan semulajadi aku ni.
Jom layan pula video ucapan Elfira Loy kepada peminatnya. Live streaming ni. Hahaha.


Aku syak memang ramai pengarah akan terbuka mata bila melihat video ni. Walaupun aku nampak sipi-sipi je, tapi dah cukup menggegarkan seluruh alam. Hahaha. Jangan marah ye Elfira Loy.

{ 80 comments.. read them below or add one }

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 26 July, 2013
lebat sungguh kening dia, kalah kening boni... wakakakak

untung la kawan dengan artis
Farah Zahid Farah Zahid 26 July, 2013
aih abg boni.. interframe ye, kihkih..
Len Inouie Len Inouie 26 July, 2013
haha..en.kacak. lm len x btandang.. harap sihat2 selalu
Faizal Fredley Faizal Fredley 26 July, 2013
ko ngn elfira sama tinggi ek? hahaha
hana hadi hana hadi 26 July, 2013
adoi... bleh plak kacau daun di sebalik takbir tu
Aku Penghibur Aku Penghibur 26 July, 2013
wahh wahh bergaya betul untunglh :)
Suki Man Suki Man 26 July, 2013
kening dia tebal kan..hehehe
Kaki Sembang Kaki Sembang 26 July, 2013
haha..terbaik..mmg lawak lu bro
krole krole 26 July, 2013
ahahaha hebat ang boni...pasni confirm ko akn popular seiring ngan aaron aziz n adi putra...hahaha...kalo fofular nnt jgk lpa aku ek~
Katak Comel Katak Comel 26 July, 2013
gemoknye ko boni..kahkah

p/s:ade aku kesah ko dgn el..
Mek Onie Mek Onie 26 July, 2013
kemain interprem ! haha
ainil fazieda ainil fazieda 26 July, 2013
kacak betul lah yg lmbai2 tgn kt blakan elfira tuh , rasa nk buat menantu ^^
Cendol Cendol 26 July, 2013
salam,boni :)

video tu jadi lawak sgt sebab ada 'org tuu' yg melambai-lambai kat belakang tu..melampau betul aksi interframe nye tuu..hahaha
muja muja 26 July, 2013
boleh mmbara hati eyma,, opsss,, kening dye,, kemahin lagiiii,, haha
Cik Nur™ Cik Nur™ 26 July, 2013
amboii..boni...
kemain...!

mcm pakwe makwe dah nur tgk tu..hehehe
Fizi Zaidi Fizi Zaidi 26 July, 2013
perkh..yg mana satu retis nie..hihi..:D
Khalilah MNor Khalilah MNor 26 July, 2013
Boni, nak autograph! haha
dear xila dear xila 26 July, 2013
aku ada job kat hang jd pelakon utama nak tak?
weeeeeeee ;p
nik ros nik ros 26 July, 2013
sempat lagi en boni menyelit yea...
comel nyer elfira loy.
Syuhada Nasya Syuhada Nasya 26 July, 2013
hahaha untungggg laaaaaaa khonnnn hahahaa.. nak jugakk :(
fairus fairus 27 July, 2013
AKU RASAKANLAH BRO, SATU HARI NANTI KAU MESTI DAPAT TAWARAN BERLAKON WALAUPUN HANYA SEKADAR WATAK SAMPINGAN..
yanuar catur yanuar catur 27 July, 2013
Waw,cantiknya..
Yang cowok?? ehmmm, gimana yah? hehehe
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 27 July, 2013
bertuah boni....jeles akak kikiki
~SaL IjOu~ ~SaL IjOu~ 27 July, 2013
bertuahnya dia dpt jumpa elfira yg cun melecun tu~ ^^
syuk shusuke syuk shusuke 27 July, 2013
wah bro boni , setapak ke hadapan nampaknya ! :D
Lynn Munir Lynn Munir 27 July, 2013
Bertambah lagi seorang calon menantu mak...ahaks.
deno deno 27 July, 2013
amboi boni........
Ikhmal Malique Ikhmal Malique 27 July, 2013
ada mintak no tipon dia tak?
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN 27 July, 2013
bunda lebih suke dia main watak pelajar atau biasa2 jer...dari watak kawin2 ni..
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 27 July, 2013
ko tak try tarik sehelai dua ke kening dia bro..mana tau kau mengigau malam..boleh buat tangkal..heheheh
Sweet ✿ Sweet ✿ 27 July, 2013
This comment has been removed by the author.
Hafizul Hafizul 27 July, 2013
Perghhh betul2 jeles dengan boni nih..haha..kenapa tak buat aksi korek hidung?haha
KY Atie KY Atie 27 July, 2013
eeemmm...nak interframe juga walaupun sipi2 haaaaa
Anisa Anuar Anisa Anuar 27 July, 2013
wahhhh...interframe pun boleh la..hehehee
Pykaa Pdott Pykaa Pdott 27 July, 2013
Jadi la kan sipi2 pon . Nnt jdi artis la abg boni kita nie . Hehe . Mesti el segak kan bro . Pyka mnat tang kening dia tuh . :p
siti ZAHARA siti ZAHARA 27 July, 2013
cibuk je kan owg yg belakang tu..hahaha..=D
Mizz Aiza Mizz Aiza 27 July, 2013
untungnya boni selalu jumpa artis.. :D
Hairul Azni Hairul Azni 27 July, 2013
Cayalah Boni..siap ada kat belakang video Keek Elfira yang tak tahan tu..
paripariputih paripariputih 27 July, 2013
Ya ampunnnn terganggu aku tgk keek si alfira bila ada penampkkan boni kat belakang tu... eh lu ke bro tu?? wakakakakak samat berpuasa ^_^
Niesa Niesa 27 July, 2013
kelassss kau boniii..hahaha...
Miziey Miziey 27 July, 2013
Best aa bergambar dengan Elfira. Huu~
metrolisa metrolisa 27 July, 2013
yang satu kacak yang cute sesrasi nian rakan boni
penaberkala penaberkala 27 July, 2013
Bro, jadi watak sampingan eh dalam video kat bawah tuh? hahahahaha
nice try
Farisya Anastasyia Farisya Anastasyia 27 July, 2013
heehee..pelakon tambahan kat blakang tuh.hehehe
Irwan Alessa Irwan Alessa 27 July, 2013
whhooaaa aku gila minat cerita tu..
Cik Fie Cik Fie 27 July, 2013
pergh ! bukan main lagi dia dengan elfira loy . hahaha :)
shark shark 27 July, 2013
nk sign abg boni :)
Teena Tna Teena Tna 27 July, 2013
Haha, sempat pulak dia dok interframe kt situ.
izan mama mia izan mama mia 27 July, 2013
kalau boleh nak sikit kening elfira tuu lebat sungguh
Masha Meisters Masha Meisters 27 July, 2013
hahahaha...siapalah kat belakang yng interfrme jugak tu.... nampak hidong pon jadikla....haha
najihahfara najihahfara 27 July, 2013
amboi dah jadi femes dah die..untung laa
Mas Zull Mas Zull 27 July, 2013
assalamualaikum boni...wah lepas ni mesti boni pula dpt tawaran berlakon bersama Elfira mesti gempak kan...:)
Ainim Suju Ainim Suju 27 July, 2013
Wah..jumpa retis gitu..pasni kalau berlakon jangan lupa bagi autograph ye...hik hik
Nadia Johari Nadia Johari 27 July, 2013
tawaran berlakon sebagai driver ke..hehehe...mesti comey kan elfira ni
aTieYusof Family aTieYusof Family 27 July, 2013
perghh! jumpa retis tu..fuyoo..
dashyat lah BONI..
lepas ni kompom dpt offer berlakon..hihi:)
Denaihati Denaihati 27 July, 2013
terror bro menyelit. siapa yang sebenarnya artis ni...heeee
kakiblog kakiblog 28 July, 2013
alahai..bertuah badan jumpa artis cantik..

kakiblog recently posted:Main Facebook Dapat Trafik Masuk Blog
Hairul Hafiz Hairul Hafiz 28 July, 2013
Wah macam pinang di belah dua...
Hairul Hafiz Hairul Hafiz 28 July, 2013
Wah macam pinang di belah dua...
Raudzah Z Raudzah Z 28 July, 2013
Sungguh tak menahan tengok "lelaki kacak" yang dok lambai-lambai kat belakang tu...habis macho...he..he
MaYa MustWany MaYa MustWany 28 July, 2013
ehhh cnfius mna blogger ek??nampak artis je dlm entry ni..hihi..pieewiitt
C.T.K C.T.K 28 July, 2013
apa ko buat kat belakang tu boni?hahahahahaha
Dianaa Dianaa 28 July, 2013
nampak sikit pun jadi lah en, haha
Carlos Santiago Carlos Santiago 29 July, 2013
aku sugest ko tackle dia bro. ada keserasian kt situ ak nampak. hahaha
ANNA MARIANA ANNA MARIANA 29 July, 2013
hahhaha, lawak la abg boni ni..
siap tunjuk muka handsome lagi blkg elfira..
Si Matatajam Si Matatajam 29 July, 2013
Aduiiiii gelak sampai keras perut ni... Tak menahan tengok aksi mamat kat belakang elfira tu..
wantie wantie 29 July, 2013
Adakah entry ni dibuat untuk memberi gambaran tentang episod terakhir Demi dia tu sebenarnya..

Demi Boni Kacak.

adakh..adakah.. arghhhhhhhhh
Fiza Rahman Fiza Rahman 29 July, 2013
Terselit secara tak sengaja ker atau memang menyelit dgn sengaja BK ☺☺☺
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 30 July, 2013
Haha...sempat lg posing kt belakang tu..
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 30 July, 2013
Aritu dia dtg ke k.terengganu utk menjayakan cerita ni la kot...
Cik Muda Cik Muda 30 July, 2013
"rosak gambar" .... erkkk gunakan intonasi iklan ubat gigi ye....
baby comel baby comel 31 July, 2013
tercari2 jugak dimana zack tadi. haaa nampak dah sipi-sipi je dia. si kacak :) Azura tuuuu..
AyuArjuna BiGoshh AyuArjuna BiGoshh 01 August, 2013
hahahahahahahaha.....adoihai hahahahahahaha
Alin Marlini Alin Marlini 01 August, 2013
gua paling tak tahan tengok mamat yg belakang elfira tu...wakakakakaka
Aida Ismail Aida Ismail 01 August, 2013
Tebal betul kening Elfira ni. Hehe~ Nak tergelak tengok mamat kat belakang tu. Siapa la agaknya ek. Haha~