Gambar Sekitar I-FEST IPG Kampus Bahasa Melayu

Gambar Sekitar I-FEST IPG Kampus Bahasa Melayu

Ok, berbalik pada cerita I-FEST IPG pula seperti yang aku ceritakan pada entri semalam. Sebelum aku ke program sambutan ramadhan , aku sempat singgah di IPG Kampus Bahasa Melayu selepas berjanji dengan blogger Cik Lyeen. Ini pertama kali aku menjejakkan kaki ke kampus IPG yang terletak bersebelahan Universiti Malaya. Menarik juga sebenarnya. Apa lagi pada hari tersebut banyak aktiviti yang berlangsung. Nasib baiklah aku ni dah berpunya, kalau tak.. memang aku dah mengganas dah bila terlalu ramai awek lalu lalang depan mata aku. Aumm. Hahaha.

Jadi, tanpa buang masa jom layan gambar-gambar sekitar I-FEST yang berlangsung di IPG Kampus Bahasa Melayu Sabtu lepas.

i fest ipg

i fest ipg

i fest ipg
Sempat aku tembak gambar dorang tengah main Paint Ball dan bola raksasa.
i fest ipg
Gerai kelas Cik Lyeen. Kerepek, air buah blended, tudung ada dijual di sini. Hampir-hampir aku terjual diri sendiri kat sini.
i fest ipg
Antara pelajar kelas Cik Lyeen.
i fest ipg
Kalau berminat nak beli tudung, bolehlah roger Blogger Cik Lyeen ye.
i fest ipg
Gerai-gerai menjual barangan kering termasuklah stokin seksi perempuan. Haha.
i fest ipg
Berjumpa blogger lagi. Blogger Khalila

i fest ipg
Nampak tak saat-saat aku bergentayangan ambil gambar, aku diperhatikan oleh dorang semua. Mereka seperti terpukau pun ada. Mungkin akibat kekacakan aku yang hampir tiada pada lelaki-lelaki di IPD Kampus Bahasa Melayu tersebut yang buat aku jadi perhatian agaknya. Hahahahaha.
Apa-apapun, aku enjoy berada di IPG Kampus Bahasa Melayu tersebut. Rasa teringin nak kembali belajar sebenarnya. Terima kasih kepada blogger Cik Lyeen kerana sudi menjemput. Kepada penuntut-penuntut IPG Kampus Bahasa Melayu, belajar bersungguh-sungguh. Semoga menjadi bakal pengajar yang terbaik buat bakal-bakal pemimpin negara kita satu hari nanti.

{ 53 comments.. read them below or add one }

ArELeEz ArELeEz 09 July, 2013
bestnye! sbb ade bola raksaksa. t'ingin nak main.
Bin Muhammad Bin Muhammad 09 July, 2013
Adoi aku pula terasa poyo!
Alah Boni, jangan tipu le, ini dah bulan posa ni...berapa byk no tel. dapat? hehe
fairus fairus 09 July, 2013
BONI DAPAT JODOH KAT SANALAH NANTI..
Aku Penghibur Aku Penghibur 09 July, 2013
wahh seronok cewah gambar awek :) best karnival cm gini
Zuan Zuan 09 July, 2013
wah! ramainya gadisssss
baby comel baby comel 09 July, 2013
wah, bestnya program..
Sam Banjamin Sam Banjamin 10 July, 2013
hmmm.. seronok en boni...? hehehe... nak joint...
Filzah Azzahra Filzah Azzahra 10 July, 2013
wahh. dpt jumpa dengan akk cantik tu. Nie yg jeles nie. Apa2 pun slmt berpuasa abg boni :)
siti ZAHARA siti ZAHARA 10 July, 2013
sakan dia..cuci2 mata ye..hee
selamt berpuasa..=)
khalila ishak khalila ishak 10 July, 2013
amboi, dh mcm tmpat cari jodoh je. haha... thanks for coming. :)
syuk shusuke syuk shusuke 10 July, 2013
mesti bro boni terasa muda kan ? haha
salam ramadhan :D
wantie wantie 10 July, 2013
Aish...gambar awek je ko tembak. Hahaha
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN 10 July, 2013
program yg bagus...seronoklah boni..
Ema Johari Ema Johari 10 July, 2013
wah banyak sukalah...hehehe
Sheila Salim Sheila Salim 10 July, 2013
Assalamualaikum. nak beli tudung halfmoon! boleh dapat murah tak kalau sebut nama boni? hehehe
Mira Adzlia Mira Adzlia 10 July, 2013
hahahaha....adeh...nsb bek incik boni xjual diri sndiri ye..klu x, mst berebut2..hihi
Suara Hati Suara Hati 10 July, 2013
wahh..menarik sungguh..
Boni belanja sehelai tudung..bole x ? hehehe
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 10 July, 2013
bestnya dapat join program nie
dear xila dear xila 10 July, 2013
slmt berpuasa boni yg kacak selaluuuuu
si kiut lavender si kiut lavender 10 July, 2013
ada terasa macam muda x bila melawat ke tempat tu..?heee
Syazana Zainn Syazana Zainn 10 July, 2013
banyak cik gadis la

:)


p/s:Selamat berpuasa boni :)
MaMa Rey MaMa Rey 10 July, 2013
teringin la pla nak main bola raksaksa tu.

slmt berpuasa Boni..:)
tenku butang tenku butang 10 July, 2013
fuhyoo.. ramai aweks.. huh..godaan tu boni.. ha2
teha teha 10 July, 2013
bestt nye ! meriah ! :)
Alin Marlini Alin Marlini 10 July, 2013
mesti ramai awek lentik kan? hehehehe...selamat berpuasa kakton
Khairul Asrol Khairul Asrol 10 July, 2013
hahaha. kirim salam awek awek cun kat sana bro. :)
amir aizat amir aizat 10 July, 2013
seronoklah dtg prgrm cemni, haha
Si Matatajam Si Matatajam 10 July, 2013
Meriah gak tu..teringat plak zaman study dedulu camni...
Elih Japahar Elih Japahar 10 July, 2013
Best nampak, ramai cantik kat situ kan ehehe...aku nak jadi pesaing kacak lah boleh? ekeke
Zuan Zuan 10 July, 2013
puasa bro puasa..hehe
cik azLyzah⊙.☉ cik azLyzah⊙.☉ 10 July, 2013
hahahaa...seb baik boni tak terjual kan..kan..kan :P
hana hadi hana hadi 10 July, 2013
Amboi2 terjual diri plak.. :P

Ada beli apa-apa ka?
man man 10 July, 2013
Knp xajak sy...hehehe
3no gr33ny 3no gr33ny 10 July, 2013
baru balik dr kampus tu minggu lepas
Denaihati Denaihati 10 July, 2013
banyak gerai ada, nampak memang meriah, boleh shopping persedian hari raya.
Mizz Aiza Mizz Aiza 11 July, 2013
gambar awek je semua.. mananya gambar boni? hehe..
syabany syabany 11 July, 2013
terimakasih atas informasinya sangat bermanfaat
Mieza Jhaa K Mieza Jhaa K 11 July, 2013
Wauu menarikk..nak jgk buka gerai kt situ..
Cik Yaya Cik Yaya 11 July, 2013
wah cam besh je tu bnyk jual2..heeeee
Remy hazza Remy hazza 12 July, 2013
harap2 ada jodoh bro kat situ..... amin....
Aida Ismail Aida Ismail 12 July, 2013
Amboi semua gambar awek je ni? Hehehe~
hafizmd hafizmd 12 July, 2013
Macam biasa, tak sedar dah habis entri

jual diri? hahahhaha
Hafizul Hafizul 16 July, 2013
Cantik awek-aweknya boni..hehe
CARA DAFTAR CARA DAFTAR 17 July, 2013
cantik euy cwenya.. hehehehe
KISTA KISTA 17 July, 2013
keren gan kampusnya,,
REFAND REFAND 17 July, 2013
kapan ya aku bisa kuliah disana??? :(
DIARE ANAK DIARE ANAK 23 July, 2013
info yang sangat bagus sekali .
ADDISON ADDISON 23 July, 2013
artikel yang sangat bagus sekali .
HIPOPIGMENTASI HIPOPIGMENTASI 23 July, 2013
nice informations, thank's.. .