Lepak Dengan Budak Nakal Blogspot

Rasanya dah lama aku tak jumpa member satu kepala aku ni sejak dia berkelana kat Johor sana. Jauh betul merantau. Jadi, bila dia balik Selayang, terus kitorang jumpa. Dah lama rasanya aku tak tonyoh-tonyoh rambut beliau, tapi sayangnya rambut mahal tu dah tak ada lagi. 

Jadi, hari Isnin hari tu aku pun ambil budak nakal ni kat rumah. Macam jemput gadis pula aku rasa. Dan, lepas jemput kitorang terus ke satu cafe sebelah dengan Selayang Capital. Dalam sembang-sembang biasa tu, memang akan terselit sembang cara-cara untuk bikin duit. Biasalah. Otak orang kacak macam aku ni memang selalu fikir macam mana nak cari duit lebih. Tak nak lah jadi Nyah kat lorong. Berdosa besar tu.


Pilih menu pun dah sejam. Gilo budak ni.

Disebabkan bosan tunggu budak nakal blogspot pilih menu, aku pun membidik apa yang patut.

Makanan pun tiba. Aku pilih burger ayam je. Aku malas makan nasi, jadi aku pilih makanan yang sihat ni.

Nampak tak apakah itu? Botol susu? Tak. Nanti aku ceritakan di lain episod. Cuma yang aku boleh katakan, objek ni sangat bagus untuk kesihatan kita. Lebih-lebih kepada yang mempunyai kencing manis.


Bila dah habis makan, budak nakal blogspot tiba-tiba berlari ke atas stage. Aku dah cuak dah. Jenayah apa yang dia nak buat tu. Tiba-tiba dia menyanyi sorang-sorang atas stage. Adoi. Terpaksa aku tarik dia turun. Situ tempat orang perform live akustik. Bukan suka-suka boleh menyanyi. Disebabkan tak nak buat Budak Nakal Blogspot sedih, aku pun ajak dia pergi karaoke.

Ok, kat sini melalaklah puas-puas. Aku tak halang.

Barulah Budak Nakal Blogspot tenang. Adeh. Nakal betul budak ni. Susah aku nak Control. 

Sekian saja laporan untuk hari ni. Nanti jumpa lagi untuk kisah hari raya dan sebagainya. Selamat hari raya aidiladha kepada semua.







{ 30 comments.. read them below or add one }

Aku Penghibur Aku Penghibur 16 October, 2013
wahh untunglah budak nakal jumpa boni
fairus fairus 16 October, 2013
CERITA LUBANG BUAT DUIT LE TU.. :)
Fizi Zaidi Fizi Zaidi 16 October, 2013
dh nama nakal bro..mmg nakal la..heheh
Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 16 October, 2013
haha.. Bro nanti ambek aku kat rumah pulak. teringin nak keluar dgn kau nie.. kakakakah!!
budi majid budi majid 16 October, 2013
wow....makanannya sangat mengundang selera bro :)
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 16 October, 2013
rasa boni lagi noti dari budak nakal.huhu
Masha Meisters Masha Meisters 16 October, 2013
salam aidiladha abg boni...same2 nakal nih...hehe
piqa da bajitos piqa da bajitos 16 October, 2013
boni nakal ngan budak nakal
haha
SecretOfShaila SecretOfShaila 16 October, 2013
hahaha...nakal la sgt yer...heee..
syuk shusuke syuk shusuke 16 October, 2013
patut kat fb penuh dngan aktiviti dia je :P
Norfanil Norfanil 16 October, 2013
oit... burger ayam sihat ke? hahaha
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 16 October, 2013
Apakah makanan tu.? Tetiba lapar
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 16 October, 2013
This comment has been removed by the author.
akubiomed akubiomed 16 October, 2013
Eh berdua sahaja? Mana cewek?
Cik Nur™ Cik Nur™ 16 October, 2013
beger hitam...
sedap ke?
zool zool 16 October, 2013
harimau selatan tu..
munir ardi munir ardi 17 October, 2013
rambut bro kozumi dah pendek ya
diana diana 17 October, 2013
besar nya burger..patut la gemuk..
eh!!
BlogS Of Hariyanto BlogS Of Hariyanto 17 October, 2013
Selamat merayakan Hari Raya Idul Adha, bila ada salah kata dan khilaf atas prilaku selama ini, serta bila ada salah baca atau salah dalam berkomentar, atau belum sempat membalas komentar, dari lubuk hati yang paling dalam saya mohon dimaafkan lahir dan batin...salam
KY Atie KY Atie 18 October, 2013
wahhh...bestnya, lain kali ajak saya sekali ye? hihii

rindu kat budak kacak, lama tak singgah..maaflah, baru sekarang sempah kunjung mengunjung...maklumlah hari raya hihih
Encik Afendi Encik Afendi 18 October, 2013
memg lepak habis-habisan ni...
karok tu...
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 18 October, 2013
untung la dapat jumpa rakan blogger...

salam aidiladha boni dan salam jumaat :)
Rosmiza Ali Rosmiza Ali 18 October, 2013
Burger apa tu? Bun ni dia kaler itam ke? Feliksnya.. Huhu..
ZON PERMAISURI CHOMEL
Muhammad Syazwan Norhalik Muhammad Syazwan Norhalik 20 October, 2013
apahal burger ayam dia nampak tempting sangat tu
kamil salleh kamil salleh 28 October, 2013
Suka juga bila jumpa rakan blogger, lebih lagi kalau lama tak jumpa atau pertama kali berjumpa. Banyak cerita yang nak diceritakan atau pertanyaan yang sudah lama berligar difikiran.
kamil salleh kamil salleh 28 October, 2013
Sayapun nak juga jumpa kamu semua..tak kiralah siapa blogger pun janji boleh bersua muka. Banyak benda nak ditanya kat dia orang. he..he..
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 06 November, 2013
Akak tak pernah jumpa blogger fames...