Syria Care - Pertubuhan Penyayang Islam Membantu Syria


Ada yang berminat? Sila mesej detail tu ke Page tersebut :)

{ 24 comments.. read them below or add one }

Ainim Suju Ainim Suju 02 October, 2013
selamat menunaikan ibadah korban
Ena's Stories Ena's Stories 02 October, 2013
saling bantu membantu..Alhamdulillah
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 02 October, 2013
bagus ni, and thanks for sharing boni...
fairus fairus 02 October, 2013
apesal kecik benar.. ha.. pakai teropong baru nampak.. anywhere, nice sharing bro.. yang berkemampuan tu,tolonglah..
BlogS Of Hariyanto BlogS Of Hariyanto 02 October, 2013
saling membantu dalam melaksanakan ibadah qurban adalah kewajiban kita semua sebagai umat Muslim....salam :-)
Sheila Salim Sheila Salim 02 October, 2013
Assalamualaikum boni, thanks sharing entri ni :)
SecretOfShaila SecretOfShaila 02 October, 2013
wahhh mcm menarik sahaja..^^
munir ardi munir ardi 02 October, 2013
Kamboja dah ada Syria pun akhirnya terbentuk semoga umat islam semakin bersatu untuk kejayaan semula seperti di masa Khalifah
cweet pinky cweet pinky 02 October, 2013
ades , kecik cgt la ... tak jelas ...
Pykaa Pdott Pykaa Pdott 02 October, 2013
Saling membantu . InsyaAllah ;)
Lelaki Lelaki 02 October, 2013
insyaallah n alhamdullilah.
diana diana 02 October, 2013
sekarang ni senang je nak buat qurban..kan??siap duit je..
Hanif Idrus Hanif Idrus 03 October, 2013
Perkongsian yang terbaik!!!
baby comel baby comel 03 October, 2013
Sama2 dpt manfaat pahala,
ainil fazieda ainil fazieda 03 October, 2013
bantu sesama saudara Islam ^^ Alhamdulillah .
keonglemot keonglemot 04 October, 2013
terima kasih atas informasinya, kami tunggu artikelnya yang baru