Highland Towel (PARODY Highland Tower)

Highland Towel (PARODY Highland Tower)

Ada tak yang dah tengok filem Highland Tower yang dah ditayangkan kat wayang tu? Baru-baru ni team Penyamun Inc. dah pun memulakan operasinya yang bermodus operandikan Parody filem Highland Tower ni. Pengambaran dilakukan seminggu selepas tayangan perdana filem Highland Tower di pawagam.

highland tower, parody highland tower, parodi highland tower, filem highland tower, highland tower online, parodi, parody, penyamun inc.,

Highland Towel yang dibintangi oleh aku sendiri merupakan satu parodi yang diilhamkan oleh Bophairy sebagai pengarah. Adeh, kenapa ayat-ayat aku ni pun dah macam ayat surat khabar? Ok, malas aku nak sembang panjang. Jom layan Parody filem Highland Tower yang bertajuk Highland Towel ni. Jom!! Diharap David Teo tak marah ye. Heh heh.


Sinopsis Highland Towel (PARODY)

Lima orang jejaka kacak yang kacak betul telah menjalankan satu pengambaran untuk satu filem Doku (Dokumentari) tentang entiti dan makhluk halus di Highland Tower. Semasa di Highland Tower, macam-macam perkara yang tidak diingini dan pelik terjadi kepada mereka berlima. Berbagai-bagai perkara yang menakutkan terjadi kepada mereka seperti kehadiran kelibat yang menakutkan dan juga bau-bauan yang kurang menyenangkan seperti bau mayat. Situasi pada mulanya tenang menjadi begitu cemas sekali. Apa yang bakal terjadi kepada lima jejaka kacak terlampau ni? Sama-sama kita saksikan. Ehem-ehem, jangan lupa SHARE lepas tengok ye. Heh heh.

* DAH TONTON JANGAN LUPA SHARE dan SEBARKAN VIDEO NI YE. BAGITAU SEISI KELUARGA TENTANG KEHADIRAN PARODY NI. HEH HEH. TERIMA KASIH KERANA MENONTON


{ 25 comments.. read them below or add one }

Kucing Hitam Kucing Hitam 14 November, 2013
bila nak masuk pawagam nie hehehe xsabaq
fairus fairus 14 November, 2013
DAH LAMA SANGAT AKU TAK MASUK PAWAGAM.. LEBIH 5 TAHUN.. :)
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 14 November, 2013
apa lagi ..masuk pawagam la haha
Cik Nur™ Cik Nur™ 14 November, 2013
nanti dah keluar..jgnnlupa info..hehe
O'gosh Iskandar O'gosh Iskandar 14 November, 2013
boleh sangat dah jual kat David Teo ni...xpun antar kat Meletop...hehe
Rehan Aron Rehan Aron 14 November, 2013
Pndainya buek parodyy ... Thumb ups !
ma ❥ ma ❥ 14 November, 2013
hehe... tempat ni macam kenal la boni. cam kat rumah saya jee
SecretOfShaila SecretOfShaila 14 November, 2013
hahaha...bila tayangan?? hihihi
Nurul Farahizzati Nurul Farahizzati 14 November, 2013
muka rock tapi xleh tido lena kalo xde towel.. hahaha
Rozalia Binti Alik Rozalia Binti Alik 14 November, 2013
penat weyh gelak . hahahhaha. memang terbaik ar !!! korang dah boleh masuk maharaja lawak nie . hahah :D
munir ardi munir ardi 14 November, 2013
hilang semua stress tonton video ini terbaekkkkk
Budak Nakal Budak Nakal 14 November, 2013
Bila nak panggil aku jadi pelakon jemputan pulak bro??hahaha
Mohd Ridzwan Abdullah Mohd Ridzwan Abdullah 15 November, 2013
Wakakakaka...ambe dh dua tiga kali ulang layan. Tak tahan betui...bab towel ngan, bab jangan berpecah tapi dia sendiri decide nak berpecah...kentutt...hahahahahah...terbaik bro.
Hairul Hafiz Hairul Hafiz 15 November, 2013
Wah jangan main2 bro nanti kesurupan nanti
Aku Penghibur Aku Penghibur 15 November, 2013
dah tengok memang terbaik ..cuma sound jelah
kamil salleh kamil salleh 16 November, 2013
Wowww...krew terbaru penerbit, pengarah, pelakon. Kena buat permohonan dana utk terbitkan drama kisah benar yg dilakonkan semula.
blogger lelaki blogger lelaki 17 November, 2013
hahaha..silap2 kena saman dgn david teo..
Anis Najwa Anis Najwa 17 November, 2013
Thumbs up ! sireiussssss best

http://anisnajwa92.blogspot.com/2013/11/lawak-plus-seram-wajib-tengokkk.html
akubiomed akubiomed 17 November, 2013
Latar belakang dekat kawasan Bukit Beruntung. Lain kali ajak gua casting sekali.
Hanif Idrus Hanif Idrus 18 November, 2013
hehhehehhe.....speechless
Khalid Kyle Khalid Kyle 18 November, 2013
haha hantu kt highland tower tu pon pk 2-3 kali nk kaco korang

Jom Terjah : Bunuh Filem Melayu!
Cik Yaya Cik Yaya 18 November, 2013
ok..pasni..boleh wat duration dier lama lagi..stgh jam ke...ahaks! ;p