Manusia Zaman Sekarang. Wajib Tengok!

Manusia Zaman Sekarang

Zaman sekarang ni manusia memang lain macam sebenarnya. Kita boleh tengok depan mata apa yang berlaku sekarang ni. Antara yang paling menayat hati adalah kes rompak dan tembak yang berlaku baru-baru ni. 
akhlak manusia, akhlak manusia zaman ini, ciri-ciri manusia zaman sekarang, isu panas, isu semasa, manusia zaman sekarang, perangai manusia zaman sekarang, sikap manusia zaman sekarang,
gambar sekadar hiasan Shopping Complex
Hari ni aku nak berkongsi dengan korang satu video kupasan menarik tentang isu semasa yang berlaku sekarang. Satu video perbincangan antara dua orang pemuda kacak yang serius membicarakan tentang kepincangan dalaman manusia yang semakin hilang sifat perikemanusiaan di dalam diri manusia-manusia zaman sekarang. Jom kita saksikan. Wajib tengok!


*Jangan lupa saksikan video C2C:RETAK kat Channel Youtube PENYAMUN INC. ye. Itu adalah satu video berunsur dakwah yang bagi aku sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat. Berkisarkan tentang rapuhnya keimanan seorang pemuda hingga ingin membunuh diri disebabkan tekanan hidup.

{ 21 comments.. read them below or add one }

Hidayah Hidayah 18 November, 2013
Ala video kena tgk esok la.. malam line slow.. hehe.. tgi esok titew komen ke kondem ke... sama sama kita nantikan haha.. :p
Budak Nakal Budak Nakal 18 November, 2013
terbaik lah....itu je komen aku...
OH Ping Blog OH Ping Blog 18 November, 2013
dunia da nak kiamat...
huhu
Ainim Suju Ainim Suju 19 November, 2013
simple tapi penuh dengan message
Miziey Miziey 19 November, 2013
Aarghh!! benci ah ceni. Takleh tengok video. Line tak okay la pulakk. :/
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 19 November, 2013
line slow la..nanti da ok kita tengok ya video tu hehe :)
akubiomed akubiomed 19 November, 2013
Alamak, tak boleh hendak tonton kuota broadband sudah habis. :-)
ma ❥ ma ❥ 19 November, 2013
hehe bagus nasihat sikit lawak sikit hehe
inche hlovate inche hlovate 19 November, 2013
dalam lawak2 ade nasihatnya :)
Akmal Aizat Akmal Aizat 19 November, 2013
Malaysia kena tiru Brunei, laksana hudud. selesai.
zulhilmi tempoyak zulhilmi tempoyak 20 November, 2013
bila nk buat filem ni boni.. nm dah ada.. muka pun ok.. hehehe
Ezad Skytech Ezad Skytech 21 November, 2013
aq pun kadang2 malas nak baca cerita2 pasal kes bunuh, tembak semua ni...ngeri...apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang ni...huh