Dalam Durian Ada Durian

Dalam durian ada durian? Aku mula-mula tengok aku dah cuak dah. Aku ingatkan durian ni mengandung. Anak durian jantan mana lah agaknya. Tapi bila kawan aku cakap tu adalah perkara biasa, jadi aku kawal emosi aku tu. 
buah durian, makan durian, durian, dalam durian, isi durian, biji durian
buah durian, makan durian, durian, dalam durian, isi durian, biji durian
Ok, ni pertama kali aku tengok dalam durian ada lagi durian kecik. Aku gelarkan dia, 'BAYI DURIAN DALAM KANDUNGAN'. Jadi, agak teruja juga aku bila tengok. 
buah durian, makan durian, durian, dalam durian, isi durian, biji durian
Comel kan bayi durian ni.


{ 18 comments.. read them below or add one }

BlogS Of Hariyanto BlogS Of Hariyanto 12 December, 2013
rasa bayi durian itu bagaimana ya...sama kah rasanya dengan induk duriannya ;-)
Khalid Kyle Khalid Kyle 12 December, 2013
Durian mutasi ni.. spesis mutan jgklah agaknye wakaka

Jom Terjah : Perkara yang WAJIB ADA pada Blog
syuk shusuke syuk shusuke 12 December, 2013
salah kau la ni boni. kan durian tu dah keguguran. hahha
HASRUL HASSAN HASRUL HASSAN 12 December, 2013
Cuba bela Boni .. mana tau leh besar .. hehehhee
plain83 plain83 13 December, 2013
aku penah jumpak bayi betik dalam betik... kagum jugak la masa tu...
wantie wantie 13 December, 2013
erk..nape ko belah durian tu. tak baik tau. sian anak durian tu tak sempat merasa hidup. hikss
Amanda Suria Amanda Suria 13 December, 2013
ini normal..xde la pelik Boni....
ainil fazieda ainil fazieda 13 December, 2013
Ehh ! kenapa tak penah jumpak durian mengandungi durian neyh ? Hahaha ! Sian dia , xsempat besar anak dia dah keguguran :/
Ena's Stories Ena's Stories 13 December, 2013
pelik bin ajaib...sama la tak pernah jumpa duyan serupa ini...
Gadis Shoot Gadis Shoot 13 December, 2013
hahaha , pestime jumpa baby durian -_-''
Nur Hamizah Nur Hamizah 13 December, 2013
first time jumpa. untung sape dah nmpk :D
anamizu anamizu 13 December, 2013
wow ! siap ada baby durian ! ahakss
fairus fairus 13 December, 2013
SEPATUTNYA KAU AWETKAN DURIAN TU.. NANTI BOLEHLAH DIBUAT TATPAN GENERASI AKAN DATANG.. :)
suesue 15 December, 2013
Amboi makin kacak....
akubiomed akubiomed 15 December, 2013
Pernah terjumpa. Buat pertama kali agak terkejut. Jangan sampai buat tangkal sudahlah.
azwan azwan 18 December, 2013
aku pun 1st time tengok ni. boleh buat ubat kot durian kecik tu.he..