Ni Pengaruh Kumpulan Jambu Lah Ni!

Kalau cakap pasal jambu, siapa yang tak kenal. Apa lagi kalau disebut kumpulan Jambu. Rasanya semua kenal. Hati jambu muka legend. Kalau tak salah aku ni Trademark dorang kan? Hehehe.
Kumpulan Jambu. credit
Tadi aku pekena cendol tak berapa kaw kat Ampang. Disebabkan lapar, aku singgah kejap kat gerai cendol ni. Lepas mintak cendol dua mangkuk, aku terus cari Port. Masa cari Port tu, mata aku tertarik pada satu objek. Daripada tarikan tu juga badan aku terus tertarik menuju ke objek tu.
Mana aku tak tertarik. Warna kerusi ni betul-betul memancar-mancar. Dan ini kali pertama aku tengok kerusi ni warna Pink. Jambu betul. Hahaha. Aku syak tauke cendol ni peminat kumpulan Jambu lah. Hahahaha.

{ 20 comments.. read them below or add one }

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 23 January, 2014
Kerusi pink pun jadi.. hahahahahaha.. kenapa mesti 'jambu'???? Jambu bukan wana ijo ke??? :3
Aku Penghibur Aku Penghibur 23 January, 2014
amboi kerusi pink... terikut jambulah tu
alin marlini alin marlini 23 January, 2014
Cantik giler warna krusi tu....cam gugurl...
Myra Jay Myra Jay 23 January, 2014
Hehee cntik gak krusi pink..
cendol dlm tak kaw pun 2 mangkuk, kira okla tu
Ezad Skytech Ezad Skytech 24 January, 2014
HAHA...first time aq tengok kerusi plastikk j jenis tu warna pink...memang kuat betul pengaruh JAMBU....haha


P.S - trademark Jambu..."Muka LEGEND, hati CUTE"...ko salah fakta ni boni..boleh kena saman....HAHA
akubiomed akubiomed 24 January, 2014
Sempat jadi kerusi warna jambu sebagai modal. :)
KorN KorN 24 January, 2014
xminat jambu... x tau nape.. serius
Sheila Salim Sheila Salim 24 January, 2014
Assalamualaikum boni. wahh first time tengok kerusi warna pink. hehehe jambu gilaaaaa >____________<
ma ❥ ma ❥ 24 January, 2014
aah tak pernah tengok hehehe
Amanda Suria Amanda Suria 24 January, 2014
hahahaha...statement x leh belah...
Invisible Me Invisible Me 24 January, 2014
Jambu sungguh kerusinya. Hehe
si kiut lavender si kiut lavender 24 January, 2014
terserlah sungguh warna pinknya..menarik..:)
BUNDA BUNDA 25 January, 2014
Asal pink jer jambu...asal jambu jer pink....
Akeyla Azmi Akeyla Azmi 25 January, 2014
ahahhaah i love jambuuu hihihi
Ainim Suju Ainim Suju 26 January, 2014
ahahaha...tak rasa jambu ke duduk kat bangku tu?
Mimi Azirah Mimi Azirah 26 January, 2014
Kerusi jambu pun boleh...tetiba de rase bertukar jd jambu x?
Nadia Johari Nadia Johari 27 January, 2014
nad suka tengok lawak diaorg je..tapi kalau bab kaler pink..err..hahaa