Virus Z13 - Short Film

Virus Z13 - Short Film

Pagi tadi satu video Penyamun Inc. telah mendapat satu liputan kat surat khabar Utusan Malaysia. Terkejut aku. Geng-geng Penyamun Inc. yang lain apatah lagi. Aku hampir berdarah hidung sebab terkejut.

Bangga juga aku walaupun hanya menjadi seekor zombi jahat yang keji lagi jijik. Jom, kepada yang belum lagi menonton filem pendek Virus Z13, jom sama-sama menontonnya.

Keratan daripada surat khabar Utusan Malaysia tadi
filem pendek, shortfilm, filem pendek virus z13, virus z13 shortfilm, youtuber, penyamun inc., video, filem

filem pendek, shortfilm, filem pendek virus z13, virus z13 shortfilm, youtuber, penyamun inc., video, filem

Sedikit tentang filem pendek Virus Z13 ni.

  • Idea, arahan dan skripnya ditulis oleh Haqel Faezi. Seorang Videographer yang sangat berbakat besar dalam arena video ni. Shooting mengambil masa satu hari. 
  • Paling lama adalah proses memekapkan para-para zombi yang kacak. Ambil masa yang lama sebab susah untuk memburukkan wajah kitorang yang semulajadi kacak ni. 

Jadi, teruskan menyokong Penyamun Inc. dan juga Shortfilm-Shortfilm tempatan ye. 

{ 16 comments.. read them below or add one }

Niesa Niesa 29 January, 2014
untung leee..lama2 jadi retis la boni ni...
Isabel Diaz Isabel Diaz 29 January, 2014
Wah, tahniah Abang Boni
Aku Penghibur Aku Penghibur 29 January, 2014
wahh boni semakin hebat ..tahniah
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 29 January, 2014
salam. hesy! seram jugak tengok video tu huhuhu
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 29 January, 2014
btw..terbaik la, bole buat movie da ni..tahniah ya boni dan kawan-kawan :)
Mira Adzlia Mira Adzlia 29 January, 2014
mula-mula short film..pasni watak long filem la..eh..hihi
Pokok Manggis Depan Rumah Pokok Manggis Depan Rumah 29 January, 2014
Hebat lah BK. Semakin hebat. Semoga berjaya untuk virus Z13 ini.
hazman aka species1980 hazman aka species1980 29 January, 2014
cayalah bro... semoga branding lagi gempak dan dapat liputan meluas
fairus fairus 29 January, 2014
TAK PERASAN KAU ZOMBI YANG MANA 1..
Nadia Johari Nadia Johari 30 January, 2014
hensem sgt semua zombi..mana satu..haha
ohcikgu ohcikgu 30 January, 2014
not bad gak mekap zombi-zombi tu. haha..
Rosmiza Ali Rosmiza Ali 10 February, 2014
Wah! Terbaik ah! Semoga geng Penyamun Inc. semakin sukses & maju jaya! Go go power rangers! Eh? Lari tema plak.. Heheh.