Permulaan Yang Cerah Bagi Tahun 2014

Banyak yang aku nak cerita. Tapi kalau nak cerita panjang-panjang nanti ada yang tumbuk skrin sebab tak lalu nak baca. Hahaha. Jadi aku pendekkan je. Aku dapat rasakan aura-aura positif sedang menyelaputi diri aku untuk tahun 2014 ni. 

tahun 2014, permulaan 2014
Credit

Bermula dengan kerjaya aku yang semakin hari semakin nampak perkembangannya. Aku rasa semakin bersemangat dan bersinar sekarang. Ibarat dapat satu tonik baru dalam hidup ni. Baru aku dapat rasa bernafas dengan tenang dalam hidup aku. Alhamdulillah. 

tahun 2014, permulaan 2014,
Aku harap terus bersinar macam bumbung Istana Negara tu. Tinggi kan aku panjat. Mesti orang kat bawah ingat aku nak bunuh tikus.
tahun 2014, permulaan 2014,
Cuba korang tafsirkan sendiri apa maksudnya aku letak gambar ni.
Yang terkini adalah pengumuman pemenang cabutan bertuah bagi minggu ke dua untuk Program Affiliate Sepetang Bersama Blogger. Tak sangka aku antara yang bertuah untuk memenangi cabutan tu. Aku harap sinar yang cerah ni akan terus berterusan. Almaklumlah... tak sabar nak kahwin ni. Aku dah gatal merenyam sangat dah ni. Hahaha.

tahun 2014, permulaan 2014,
Alhamdulillah. rezeki datang dari DIA tanpa disangka-sangka. Banyakkan bersabar dan berdoa, InshaaAllah ada jalannya.
Aku harap sinar ni akan terus berterusan sampailah bila-bila. Dan semoga kisah silam dan lepas akan jadi pengalaman yang paling berharga bagi aku. Aku nak terus sukses 2014 ni. Doakan aku ye kawan-kawan.

{ 9 comments.. read them below or add one }

RDZ Z RDZ Z 20 February, 2014
Wah memang bersinar-sinar Boni...tahniah ya..semoga sinaran akan terus begermerlapan..so niat nak hidup berdua tu akan di makbulkan..Aminnnn!!!
Fizi Zaidi Fizi Zaidi 21 February, 2014
tahniah bro, rezeki, mmg permulan yng baik..:)
zulhilmi tempoyak zulhilmi tempoyak 21 February, 2014
nak pelakon baru masa video nnt gtau la.. aku ada.. hhehehe
mad mad 21 February, 2014
aku doakan smoga boni kacak terus success aww !
diana diana 21 February, 2014
makain berjaya makin gemuk la nanti..
eh!!!hehheh
fairus fairus 23 February, 2014
SEMOGA TERUS BERSINAR-SINAR SEPERTI SINAR FM.. :)
Pengumuman CPNS 2014 Pengumuman CPNS 2014 22 April, 2014
Semoga 2014 ini, kita semua lebih sukses...