Adult Toys Kat Tiang Lampu?

adult toys, ubat kuat, ubat kuat lelaki, papan tanda, papan iklan
Lokasi bertentangan Publika. Dan berdekatan Masjid Wilayah
Adult Toys?? Orang tua pun ada permainan ke?? Sekali pandang memang nampak macam biasa, tapi dua kali baru otak aku yang comel ni dapat hadam apa maksudnya. Apa lagi terselit ubat kuat lelaki kat situ. Err, aku tak pasti apa pandangan orang lain, tapi pada pandangan aku, iklan-iklan macam ni mencacatkan pemandangan ibu kota. Sepanjang jalan ada iklan ni terpacak kat tiang-tiang lampu. Naik rimas mata aku tengok. Rasa macam nak keluar dan lempang laju-laju sambil marah-marah manja papan iklan ni.

Lagi satu pada aku, iklan macam ni tak berapa sihat untuk penghadaman otak budak-budak yang melihatnya. Dahlah kat dalam Facebook sendiri macam-macam iklan mengarut yang muncul. Siap gambar separuh bogel lagi. Bagi aku tu semua pengaruh-pengaruh yang dapat merosakkan minda dan otak seseorang. Apa lagi yang bergelar orang Islam. Tak gitu? 

{ 13 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 29 March, 2014
Cina DAP punya iklan ni... diorang kuat seks
zaharibb zaharibb 29 March, 2014
pastikah cina DAP yang berniaga mcm ni? Cina berniaga tidak kira parti mana pun.
Bukan iklan seperti ini sahaja tetapi iklan Along dan Massage pun mencacatkan pemandangan juga. Dulu konon SKMM nak ambik tindakan terhadap iklan tanpa lesen yang banyak itu dengan menyekat nombor telefon dlm iklan seperti itu. Tetapi nampaknya semakin berleluasa lagi.
Nadot Nadot 30 March, 2014
Maju Malaysia sekarang.. Kat sini pun tak ada nampak gitu... huhuhu

p/s: hi boni! ;p
Blogs Of Hariyanto Blogs Of Hariyanto 30 March, 2014
sungguh orang tak beretika yang memasang iklan demikian di sembarang tempat.....
keep happy blogging always...salam dari Makassar :-)
Mimi Azirah Mimi Azirah 30 March, 2014
Kat mana mana berlambak ian mcm nih...org yg pasg iklan tuh gila seks kot...hahaha
hana hadi hana hadi 30 March, 2014
ok benda apa sebenarnya tu..
sarah sarah 30 March, 2014
saya setuju.ada sesetengah iklan tu memang tak sesuai dgn kanak-kanak.jenuh nak menjawab bila ditanya.yang depa ni pun ikut suka hati ja tampal iklan.yg pasti produk tu cam tak selamat ja..brtoi dak?
sarah sarah 30 March, 2014
saya setuju.ada sesetengah iklan tu memang tak sesuai dgn kanak-kanak.jenuh nak menjawab bila ditanya.yang depa ni pun ikut suka hati ja tampal iklan.yg pasti produk tu cam tak selamat ja..brtoi dak?
Pokok Manggis Depan Rumah Pokok Manggis Depan Rumah 30 March, 2014
Macam-macam iklan yang tak sesuia sekarang ni ada kat tiang lampu. Harap pihak berkuasa ambil tindakan.
OhPanduan OhPanduan 30 March, 2014
Tiang lampu dah jadi tempat iklan benda macam ni. kasihan..
baby comel baby comel 30 March, 2014
ntahpape pun kan. aduhaiii,abis rosak otak kita yg budak remaja ni
Faizal Anuar Faizal Anuar 31 March, 2014
Dia mainan macam go kart ke ?