Bila Si Kacak Serang Pesta Buku Antarabangsa 2014

Pesta Buku Antarabangsa 2014 Diserang Si Kacak. #PBAKL2014 Hari Sabtu lepas, aku yang agak kacak ni sempat singgah dan serang Pesta Buku Antarabangsa 2014 yang sedang berlangsung kat PWTC sekarang ni. Pesta Buku Antarabangsa 2014 ni berlangsung dari 24 April 2014 sampailah 4 Mei 2014. 

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014

Nak dijadikan cerita, aku sebenarnya berjalan sambil lewa. Tak terlintas pun nak pergi. Tapi sebabkan nak habiskan masa sampai pukul 6 petang untuk ambik adik aku, aku pun berjalan-jalan kat Pesta Buku tu sorang-sorang. Macam kucing sesat yang kelaparan tak jumpa makanan, macam tu lah aku diibaratkan. Jalan tanpa hala tuju. Paling aku kesalkan, aku pakai T-Shirt yang menampakkan keboroian perut aku. Spoil! Nampak macam Penguin dah aku. 

Ok, tengah-tengah jalan tu, aku terserempak dengan Aman Wan, Apamca dan Ieka Ami. Apa lagi. Sempat lagi aku Selfie walau keadaan aku yang comot dan tak ada hala tujuan. 

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014
Sempat lagi kepala aku di Massage oleh Aman Wan. Nampak hitam betul aku bila bergambar dengan mereka-mereka yang putih tu. 
BELI KOMIK KAT PESTA BUKU ANTARABANGSA 2014! #PBAKL2014

Alang-alang menyeluk asam keping, aku pun ke Booth Blink Book yang ada kat Pesta Buku Antarabangsa tu untuk beli NOMIK Lawak Sekolah. Tak ada lah nampak sangat yang kehadiran aku kat sana macam tak ada hala tuju. Korang kalau ke sana pun, pastikan pergi ke Booth Blink Book. Terbaik!

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014
Tengok pada pelukis dan penulis NOMIK ni, dah tentu memang Best habaq hang!
apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014
Sempat jugak aku mintak Name Card artis-artis Blink.
Sementara nak balik tu, aku berpusing-pusing lagi kat Pesta Buku Antarabangsa 2014 tu. Dan, aku terserempak pulak dengan Blogger tersohor kat Malaysia ni. Tak lain tak bukan..

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014

Fatin Liyana In The House. Hari tu memang mood aku berSelfie. Apa lagi. Selfie kejap. 

Apa yang menarik perhatian aku kat Pesta Buku Antarabangsa 2014 ni antaranya adalah promosi yang dilakukan oleh PTS. Dan, aku sangat-sangat syorkan korang serbu Booth PTS sebab banyak perkara-perkara yang menarik menanti korang kat sana. Aku kongsikan sikit. 

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014


apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014

apa yang ada di pesta buku antarabangsa 2014, gambar-gambar sekitar pesta buku antarabangsa 2014, lokasi pesta buku antarabangsa 2014, pesta buku antarabangsa 2014, pbakl 2014

JOM BERAMAI-RAMAI KE PESTA BUKU ANTARABANGSA 2014! 

Jadi, tunggu lagi? Jom ramai-ramai pergi ke Pesta Buku Antarabangsa 2014. Banyak perkara-perkara menarik menanti korang kat sana. Paling penting, banyak buku-buku terbaik yang korang dapat bei kat sana. Dari komik sampailah ke buku motivasi. Semua ada. Kasi sapu habis semua. 

{ 16 comments.. read them below or add one }

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 28 April, 2014
Rasa nak pergi terjah hujung minggu ni. Nk beli komik banyak banyak. Ehhhhh~ XD
Pendekar Berkuda Pendekar Berkuda 28 April, 2014
tengoklah awal bulan nanti macam mana... aku pun nak terjah jugak...
Pendekar Berkuda Pendekar Berkuda 28 April, 2014
baru aku tahu nama kau Azanil Fitri... hahah...
afzalsukasuki afzalsukasuki 29 April, 2014
hehe aku dah agak..muka ko ni kalau tak komik, mesti bli buku kamasutra ni kahkahkah
Lizzie Yasmin Lizzie Yasmin 29 April, 2014
Nyum nyum buku.. tak sedar diri rak dekat rumah, masih ada lagi buku tak terusik.
HASRUL HASSAN HASRUL HASSAN 29 April, 2014
Satu je gambar FL? Cit ... ampeh, terpedaya aku skrol dari atas sampai ujung kaki komen ni .... ingatkan ada la gambar FL lapan puloh shot ...

Jazz Lover Jazz Lover 29 April, 2014
Wah, layan buku jugak Abg Boni nie.
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 30 April, 2014
salam. waaa..seronoknya datang sini..
Nuzime Si Pari Pari Putih Nuzime Si Pari Pari Putih 30 April, 2014
Jarang nak poie pesta buku ni boni sbb pp mmg x minat membaca, padahal umah dokek yo dgn Pwtc tuh... krik3 ^..^
PakcikLie PCL PakcikLie PCL 30 April, 2014
beli buku/novel tak berapa minat ; baca yg pinjam punya pcl minat sangat !!
Muaz Faris Muaz Faris 01 May, 2014
terkenang tahun lepas

apakah akan mengulangi kisah ini



btw, sempat jumpa Aman Wan kat blink book .
Amanda Suria Amanda Suria 01 May, 2014
SA x jejak lg...ayat yg kacak tu mmg sinonim kan....
hazman fadzil hazman fadzil 02 May, 2014
dia memang sporting la kan.....
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias 05 May, 2014
selfie je keje ko..hahahha