Misteri Mayat Berjambang (C.I.S:Critical Investigation Squad)

Misteri Mayat Berjambang (C.I.S:Critical Investigation Squad)

Malam ni aku nak membawa korang menonton Shortfilm Penyamun Inc. yang terbaru. Ini mengisahkan penyiasatan skuad penyiasat yang sedang menyiasat kematian misteri seorang lelaki berjambang yang ditemui terlentang dalam keadaan hina, dina, keji dan busuk. 

Apa sebenarnya yang terjadi pada lelaki berjambang tersebut? Siapa yang telah membunuh lelaki berjambang serabai tu? Apa yang menyebabkan kematian lelaki berjambang tersebut? Sama-sama saksikan Shortfilm ini untuk mendapatkan jawapannya. 

*Aku sarankan  korang tonton Shortfilm terbaru ni. Disebabkan bukan je ada wajah aku yang kacak dan susuk tubuh aku yang sasa dan sama saiz macam Ben 10 ni, tetapi kali ni kitorang tampilkan beberapa teknologi baru dalam penghasilan Shortfilm kitorang. Shoot menggunakan helikopter. Sama-sama saksikan!
misteri mayat, mayat, shortfilm, filem pendek, shortfilm penyiasatan, filem pendek penyiasatan, shortfilm lawak, filem pendek lawak, lelaki berjambang
 

{ 7 comments.. read them below or add one }

Nadia Johari Nadia Johari 23 April, 2014
haha..sengal la..ni bukan kes...asl boni berlkon sekejap je..hehe
Juno Juno 23 April, 2014
Boni kau dalam cerita ni ke? Aku berminat nak tahu.
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 23 April, 2014
salam.hahhahaha apa dah..:D
sempat g nak ambik gambar dengan mayat tu ya..:D
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 23 April, 2014
btw mayat la sangat kan orang tido tu :D
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 23 April, 2014
This comment has been removed by the author.
Ezad Skytech Ezad Skytech 23 April, 2014
haha...CIS...homeless tidur je ke rupanya...HAHA...

P.S - ko buat apa dengan berus2 tu boni?