BUFFET RAMADHAN EDEN CATERING DI TM CONVENTION CENTER

JOM IFTAR @ TMCC, MENARA TM

Semalam Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) telah dijemput oleh Eden Catering untuk merasai sendiri kenikmatan juadah Buffet Ramadhan yang disediakan mereka di Dewan Kristal TMCC Menara TM, Bangsar.


JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM, BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR,

JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM, BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR

Jom Iftar @ TMCC, Menara TM ini adalah gabungan antara EDEN CATERING dan TM CONVENTION CENTER (TMCC) sepanjang bulan Ramadhan 2014 ini. Apa yang menarik bila berbuka puasa di sini adalah suasana Ramadhan yang menyajikan pelbagai jenis hidangan kegemaran Malaysia dan menu yang disajikan akan ditukar setiap minggu. Hurm, menarik. Tak lah bosan asyik menu yang sama je kan?

JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM, BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR,

BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING

Di samping tu ada juga persembahan muzik tradisional dialunkan untuk menghiburkan pengunjung. Tak adalah bosan sangat bila mengokak makanan tu kan?

JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM, BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR,


Jadi, tunggu lagi? Jom tengok apa juadah yang disediakan masa Team KBBA menyerang TMCC semalam.

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Menu paling hot di mana-mana sudah tentulah kambing bakar. Yang ni buat aku paling geram sekali. Rasa macam nak angkut sekor tu terus untuk diri aku sendiri je. Oh, yang ni kambing biri-biri. Bukan kambing biasa tau.
BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Begitu 'ramai' sekali kurma yang hadir pada hari tu.
BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,


BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Chicken Shawarma antara juadah yang membuat aku terliur. 
BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Aneka kuih muih yang ada pada hari itu pun sangat membuka selera aku dan team KBBA yang lain.

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Mandhi Rice Chicken. Aku pun tak berapa faham apa maksudnya. Mungkin Nasi Ayam Mandi agaknya. Haha.
BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

 Juadah lauk kampung yang sememangnya menjadi idaman para penggemar masakan ibunda.

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

Antara lauk pauk yang disediakan pada hari itu.

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Pada peminat mee rebus jangan risau jangan khuatir. Kat sini ada juga disediakan juadah mee rebus ni. Serba lengkap kan?

BUFFET RAMADHAN PILIHAN

Amacam? Dah puas tengok makanan-makanan yang memang menyelerakan tu? Jom kita tengok pulak hidangan pencuci mulut yang disediakan. Heh Heh. Yang ni lagi buat korang meleleh-leleh air liur.

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Antara yang dapat sambutan hangat adalah ais krim ni, Mana taknya, muka-muka yang datang semalam semuanya macam budak-budak walau dah ada anak. Hahaha. Kompem cepat habis.
Aku pulak tak tunggu lama. Selesai ambik gambar-gambar tu terus aku menggila ambik makanan untuk diri sendiri. Takut habis.. Ekpeceli... ais krim..
BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Antara hidangan yang telah berjaya masuk ke dalam perut aku dengan jayanya sekali. Not bad. Kesemua yang aku telan tu, semuanya sedap. Dan abang bagi 4 bintang kat Eden Catering.

Team KBBA amat berpuas hati dengan apa yang dihidangkan oleh EDEN CATERING ni. Sebab ia memang sedap. Bukan saja sedap, malah tempat untuk tetamu makan juga sangat selesa dan sangat bersih. Aku sarankan kepada sesiapa yang ingin mencari Buffet Ramadhan untuk berbuka atau IFTAR, jangan malu-malu untuk ke TMCC ini. 

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, buffet ramadhan sekitar Kuala Lumpur, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,
Barisan Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) yang hadir semalam. Terima kasih EDEN CATERING kerana menjemput kami. Pengalaman berbuka di TMCC amat menarik sekali terutamanya pada diri aku yang amat kacak ni. 

BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR

Buffet ini diadakan pada jam 6.30 petang hingga jam 10 malam setiap hari dari 4 julai 2014 hinggalah 25 Julai 2014. Bermakna masih sempat lagi kalau korang bercadang untuk mencari tempat berbuka sekitar Kuala Lumpur. Harga yang ditawarkan pula adalah seperti berikut.


DEWASA : RM 75 NETT
KANAK-KANAK (4 - 11 TAHUN) : RM30 NETT
KANAK-KANAK (BAWAH 3 TAHUN) : PERCUMA

Menarik lagi jika berbuka puasa di sini adalah kerana terdapat satu pakej tambahan disediakan iaitu setiap kumpulan 10 orang dewasa akan mendapat PERCUMA bagi dewasa yang ke 11. 

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

BUFFET RAMADHAN DI KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN PILIHAN, BUFFET RAMADHAN SEKITAR KUALA LUMPUR, BUFFET RAMADHAN TERBAIK DARIPADA EDEN CATERING, JOM IFTAR @ TMCC MENARA TM,

Untuk tempahan dan maklumat lanjut, bolehlah hubungi EDEN CATERING di :-


PHONE : 03 22401012 / 019 2594334
EMAIL : edencateringsales@edenzil.com

Sesedap mana kita makan, jangan sesekali kita lupakan saudara-saudara kita di Palestin dan Gaza. Mereka sedang sengsara dan mungkin juga kebuluran. Jangan lupa untuk terus berdoa kepada mereka setiap hari setiap masa. Doakan juga agar pejuang Al-Qassam berjaya menunjukkan jalan keluar kepada tentera-tentera Zionis.


{ 8 comments.. read them below or add one }

Firdaus Redscarz Firdaus Redscarz 21 July, 2014
mantap bro... sedap-sedap semuanya..
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 21 July, 2014
sedapnyaaaaaaaa.. terliuq! huaaaaaaa
TunSha Ayunie TunSha Ayunie 21 July, 2014
haritu tengok blog kak fara, hahahha prasan muka kau boni... ingatkan mata aku saja2 nampak muka kau rupanya betul2 kau... untung arrr makan sedap !
yaya_flanella yaya_flanella 21 July, 2014
kurma yang ramai wakluuu. haha adui pecah perut nak gelak la sahur sahur ni.. tapi kenapa yaya tak perasan certain makanan dalam ni? ciskek betul
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 21 July, 2014
salam. wahhhh..nampak sedap semuanya!
Yan Ty Yan Ty 21 July, 2014
Apa yang xterliur kan... Haihla
Sukma Haron Sukma Haron 23 July, 2014
Cantik.jer susunan kuih tu