HILANG NAFSU KERJA BILA DAH NAK DEKAT RAYA

Bila dah nak dekat raya ni, mesti perasaan nak kerja tu semakin ke laut kan? Walaupun aku ni calon pekerja contoh yang paling dikagumi ramai gadis-gadis Pan Asia seantero Malaysia, namun aku tetap tak terlepas daripada perasaan negatif tu. Semangat nak bekerja tu makin lama makin hilang. Buat kerja pun rasa tak bertenaga je.

hari raya aidilfitri 2014, menjelangnya hari raya aidilfitri 2014, bila hari raya aidilfitri 2014 semakin hampir
SUMBER
Bayangkanlah, tengah hari tadi aku pergi bengkel nak ambik kereta bos aku dan aku nampak ketupat dengan rendang kat muka Apek mekanik tu. Uish. Nasib baik aku tak kokak je muka dia. 

hari raya aidilfitri 2014, menjelangnya hari raya aidilfitri 2014, bila hari raya aidilfitri 2014 semakin hampir
SUMBER


hari raya aidilfitri 2014, menjelangnya hari raya aidilfitri 2014, bila hari raya aidilfitri 2014 semakin hampir
SUMBER
Tu tak lagi bila aku tengok deretan kereta yang jem kat atas jalan. Semuanya aku nampak macam kuih raya yang tunggu untuk disuap dalam mulut je. Tak sabar pulak aku nak raya. 

hari raya aidilfitri 2014, menjelangnya hari raya aidilfitri 2014, bila hari raya aidilfitri 2014 semakin hampir
SUMBER
Baidewei, aku nak pesan agar korang semua yang dah nak mula balik kampung agar berhati-hati di jalan raya. Musim perayaan ni kereta memang terlalu banyak atas jalanraya. Jadi risiko untuk terlibat dalam kemalangan tu sangat besar. Hati-hati di jalan raya. Mulakan perjalanan dengan Bismillah dan juga doa naik kenderaan. Minta perlindungan daripada Yang Esa kerana sesungguhnya hanya padaNYA kita meminta sebaik-baik bantuan dan perlindungan. 

hari raya aidilfitri 2014, menjelangnya hari raya aidilfitri 2014, bila hari raya aidilfitri 2014 semakin hampir, Hari Sabtu nanti rasa nak jalan-jalan ke Jalan Tar ler. Mana tau ada Offer menarik bila dah dekat raya ni.

{ 9 comments.. read them below or add one }

TunSha Ayunie TunSha Ayunie 24 July, 2014
dah ending2 ni comfirm jalan tar murah.. pegilaaa pegilaaa...
cik amal cik amal 24 July, 2014
hensem plok cermin mata tuu ;)
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 25 July, 2014
salam abg boni yang tersngatlah kacak hahahhaha :P

sama la kita..sy tadi pagi pun rasa malas ja nak bangun pegi kerja uhuk

p.s salam jumaat & selamat hari raya..salam kosong kosong ya hee ^_^
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 25 July, 2014
semangat dah nak raya nie sampai hari ni datang office pun malas nak buat kerja..heheh
Kokotiam Kokotiam 25 July, 2014
dah akhir2 nak raya ni fikir balik kampung je.. oh Melaka...
akubiomed akubiomed 25 July, 2014
Setuju dengan bro. :-)
luqman zakaria luqman zakaria 26 July, 2014
bestlah dapat beraya..sy nih kene keja raye nih..sedih pulak..hmm
Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 26 July, 2014
selamat hari raya boni kacak. semoga kacak di pagi raya. haha