SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014 SEMUA!

UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI 2014

Jam dah pun menunjukkan pukul 2.50 pagi dan aku masih lagi terkebil-kebil depan laptop. Biasalah bila malam raya. Rasa macam kena lempang dengan badak sumbu je. Susah betul nak tidur. Semangat nak raya agaknya. Esok aku akan beraya kat Selayang Baru, rumah arwah nenek dan atuk belah bapak aku. Itulah tradisi turun temurun daripada dulu. Berkumpul sanak saudara sambil merapatkan ukhwah. 

Pastinya aku akan mengekalkan imej lelaki kacak di pagi raya. Sebab esok aku nak Shoot sikit ucapan raya untuk dikepilkan ke dalam Vlog aku. Dah lama rasanya aku tak hasilkan video kan? Jadi nantikan sketsa raya daripada aku ye kawan-kawan. Apa-apapun, aku ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali diri ini. Maaf zahir dan batin. Salah dan silap haraplah diampuni. Kepada yang nak balik kampung tu, hati-hati di jalan raya.

KAD RAYA ONLINE 2014

Jom aku pamerkan sekali kad raya online. Ada dua. 

KAD RAYA ONLINE 2014, UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI 2014, HARI RAYA PUASA 2014, UCAPAN HARI RAYA PUASA 2014
Dengan gigihnya aku Goodl gambar kad raya, Dan edit. Lepas siap terus Publish kat Facebook. Beberapa jam lepas tu, aku tenung balik.. aku rasa buruk yang tersangat. Hahaha. Syok sendiri namanya ni.
KAD RAYA ONLINE 2014, UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI 2014, HARI RAYA PUASA 2014, UCAPAN HARI RAYA PUASA 2014,
Keesokannya aku terus meminta tolong seorang Designer hebat Eyma Lydia. Dan aku baru puas hati dengan hasilnya. Hahaha.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA!!

BERLALULAH SUDAH RAMADHAN, SEBULAN BERPUASA.. TIBA SYAWAL KITA RAYAKAN, DENGAN RASA GEMBIRA!!

{ 15 comments.. read them below or add one }

Nadia Johari Nadia Johari 28 July, 2014
untungla ade designer..haha..selamat hari raya boni..berhati-hati di jalan raya
Ezad Skytech Ezad Skytech 28 July, 2014
Selamat Hari Raya Aidilfitri...maaf zahir batin...salam kosong kosong...hee...tapi duit raya tak nak kosong ye...hee
tarmizi tarmizi 28 July, 2014
selamat hari raya..
Blog Edi Gunawan Blog Edi Gunawan 29 July, 2014
Taqabbalallahu minna wa minkum
Selamat Idul Fitri
Mohon Maaf Lahir dan Batin
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 30 July, 2014
Selamat Hari Raya Aidilfitri bro.
akubiomed akubiomed 31 July, 2014
Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.
Lynn Munir Lynn Munir 31 July, 2014
Design cantik. Selamat Hari raya dan maaf zahir batin Boni. Kekalkan kekacakan anda hehe.
Lea IsNawi Lea IsNawi 01 August, 2014
untunglaaa ade kad raya

selamat hari raya abam boni kacak
Amanina Mads Amanina Mads 02 August, 2014
wahh kerlasnya kad raya.. selamat hari raya artis
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 03 August, 2014
selamat hari raya boni super kacak
maaf zahir batin yer
kalau makan kuih raya jangan pilih yang manis2 , takut dihurung oleh semut2
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 04 August, 2014
salam. hahhaha..buruk yang tersangat eh? :D selamat hari raya boni :)
fairus fairus 05 August, 2014
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN..
Yan Ty Yan Ty 05 August, 2014
Tahun depan nak tempah juga la dgn designer BK. Eh...

Selamat Hari Raya , O - O ye!
AnonymousAnonymous 07 August, 2014
Thiss iss really fascinating, You're an excessively professional blogger.
I have joined your rsss feed and look ahead tto in quest of more of your wonderful post.
Additionally, I've shared your website in my social networks

Look into my web site :: depravations
Rosmiza Ali Rosmiza Ali 07 August, 2014
Selamat hari raya BK.. Kosong-kosong ye.. Hehe..😊
Rosmiza Ali Official Blog™