SAJAK KEMERDEKAAN MODEN

Ini merupakan video yang kesekian kalinya daripada aku. Sempat lagi aku Shoot semalam. Ambil kesempatan cuti satu hari. Tak pasti lah samada masih ada yang sudi mengikuti video-video daripada aku.

Sajak ini aku reka bersempena hari kemerdekaan baru-baru ni. Macam biasalah, video aku pasti akan ada selingan lawak-lawak spastik yang memungkinkan korang untuk menyodok halkum aku. Hahaha. Jadi, jom saksikan. Sembang banyak tak ada guna. Layanzzz.

 

sajak kemerdekaan, sajak merdeka, sajak hari merdeka, hari kemerdekaan malaysia, sajak sempena kemerdekaan malaysia, di sini lahirnya sebuah cinta,Di sini lahirnya sebuah cinta. Tetapi sayangnya, bayi-bayi yang dilahirkan ke dunia, ada yang tak mendapat cinta dan kasih sayang daripada mak bapaknya sehingga ada yang dibuang dan dibunuh merata-rata.

6 comments.. read them below or add one

kak yatiadam kak yatiadam 03 September, 2014
hebat anda bersajak... tahniah anda ada blog yg banyak info..

jemput blogworking..
www.yatiadam.com
Diana Rashid Diana Rashid 03 September, 2014
Mula2 tak nak gelak..tapi bila keluar yang pakai kot tu terus gelak..hehehhe..
Rosmiza Ali Rosmiza Ali 04 September, 2014
Walawei! Terbaiklah! Thumbs up! Lepas ni rajin2la cipta sajak lagi ye.. =)
Rosmiza Ali Official Blog™
ritz ritz 05 September, 2014
salam ,nice posting ...wow....!!! terbaik lah,,,
Lynn Munir Lynn Munir 06 September, 2014
Berdiri bulu roma dengar delmakasi sajak dari Boni.Caya lah (Y).