SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA

Hari ni aku dah semangat dah. Aku nak ke medan perjuangan untuk berjuang menumbangkan 7 ekor lembu kat rumah aku ni. Aku dah tekad nak tunjuk terel dan tunjuk gagah depan awek-awek kat taman aku ni. Mana-mana lembu yang susah untuk ditumbangkan, aku nak bagi pelempang sedas dua. Aku bangun-bangun tidur, terus berdiri tegak bak gaya lenggok badan seperti seorang pendekar melayu yang gagah dan perkasa. Aku tengok jam dah pukul 12 tengah hari. Dem! Tak Bestnya raya aku! Adoi. Siap-siap terus aku ke rumah makcik aku kat Area berdekatan rumah aku jugak. Kat sana dah terdampar dah saudara-saudara dan segala suku-sakat keluarga aku, cuma tak berapa ramai macam dulu-dulu. Ramai yang tak dapat cuti lah tu. 

Apa-apa pun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri pada korang semua yang masih lagi setia membaca blog picisan aku ni. Aku mewakili #BoniKacaDotCom , #PenyamunInc. , #Zarulians dan #KelabBloggerBenAshaari ingin menyusun 10 hari memohon segala kemaafan untuk segala kesalahan aku dari hujung rambut hinggalah hujung kaki. Salam 0-0 ye. 


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI, ZARULIANS, PENYAMUN INC, #KELABBLOGGERBENASHAARI #BONIKACAKDOTCOM #PENYAMUNINC, #ZARULIANS, UCAPAN HARI RAYA AIDILADHA,

Mana-mana yang aku tertampar , tertanduk, tertendang kaki, tergigit halkum dan terlutut apendiks korang tu, aku harap sangat dimaafkan ye. Hahaha. 


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI, ZARULIANS, PENYAMUN INC, #KELABBLOGGERBENASHAARI #BONIKACAKDOTCOM #PENYAMUNINC, #ZARULIANS, UCAPAN HARI RAYA AIDILADHA, Maaf-memaafkan adalah sifat yang sangat terpuji dan disayangi Yang Maha Pencipta. Jadi sebagai hamba yang banyak kekurangan dan banyak melakukan kekhilafan memang wajib meminta maaf dan memaafkan. Sekurang-kurangnya kita berusaha mencari redha Ilahi. Selamat hari raya aidiladha semua.

4 comments.. read them below or add one

Rebellioncute Mischievous Rebellioncute Mischievous 06 October, 2014
Wahhh tuh dia... 7 ekor lembur ditumbangkan arini..

#Singgah + Follow... Jom sini pulak http://aienlieyrusli.blogspot.com
ma ❥ ma ❥ 06 October, 2014
Tak kan gadis taman je boleh tengok boni tumbangkan 7 ekor tu. Meh sini tunjuk kat blog pic 7 ekor yg ditumbangkan tu. Gadis blog nak tengok gak hehehe
akubiomed akubiomed 06 October, 2014
Selamat menyambut Hari Raya Kurban dan sihat walfiat.
Rosmiza Ali Rosmiza Ali 08 October, 2014
Menyusun 10 hari?? Amboi, panjangnya mintak mahap.. Hehe..
Rosmiza Ali Official Blog™