TEMPAHAN VIDEOGRAPHER TERBAIK UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN 2015

PAKEJ VIDEOGRAPHER UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN TERBAIK 2015 

Untuk sesuatu majlis perkahwinan, pasti korang nakkan sesuatu yang boleh disimpan dan dijadikan kenangan untuk merakam detik-detik indah dan bersejarah tu kan? Gambar kenangan antara contoh yang terbaik. Tapi mungkin ada yang lupa ada satu lagi wadah yang korang boleh gunakan untuk menjadikan detik-detik indah tu dapat dipertontonkan kepada bakal anak-anak korang dan mungkin jugak bakal-bakal cucu korang. Video jugak merupakan satu lagi medium yang bagi aku sangat mempunyai nilai Sentimental Value yang tersendiri untuk korang abadikan kenangan itu sampai bila-bila. 

PAKEJ VIDEOGRAPHER YANG MURAH UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN 2015 

Jadi, jikalau korang berkemampuan dan inginkan detik-detik indah tu dirakam, aku sangat bermurah hati untuk memperkenalkan korang dengan Videographer yang semakin 'Garang' dengan hasil-hasil rakamannya. Beliau ni memang aku dah kenal lama. Sama-sama berjuang untuk membuat Shortfilm-Shortfilm yang menarik dan bermutu.

PAKEJ VIDEOGRAPHER YANG MURAH UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN 2015, PAKEJ VIDEOGRAPHER UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN TERBAIK 2015, PAKEJ PERKHIDMATAN MEMBUAT VIDEO UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN MURAH 2015,
Dengan wajah yang suci, ditambah lagi dengan topi hitam berjenama CIVIL cukup menyerlahkan krebiliti Videographer ni. Mungkin kekacakan beliau agak kurang berbanding kekacakan aku, tapi itu tak bermakna beliau tak hebat. Kekacakan itu cuma di luaran. Macam aku, walaupun mempunyai kekacakan yang luar biasa , tapi aku tak mempunyai bakat untuk menjadi seorang Videographer. Berbanding dengan aku, beliau sememangnya 100 kali lebih hebat dalam bidang  Videographer ni. Jadi, tolong jangan puji beliau kacak ye. Boleh terguris hati aku.

PAKEJ PERKHIDMATAN MEMBUAT VIDEO UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN MURAH 2015

Memang tepat benar kalau korang terkandas kat artikel ni sewaktu korang meneroka alam internet untuk mencari maklumat tentang perhidmatan Videographer untuk majlis perkahwinan korang. Kenapa aku cakap macam tu? Sebab selain daripada hasil video yang memang menarik dan Awesome yang korang bakal kecapi, korang jugak bakal mendapat harga diskaun yang hebat. 

Apa yang korang perlu cuma menempah perkhidmatan ini melalui aku. Kenapa melalui aku? Kerana hanya melalui aku korang akan dapat harga diskaun yang menarik. Bukan melalui Nora Danish mahupun Zul Ariffin. Hanya melalui aku. Macam mana nak membuat tempahan Videographer untuk majlis perkahwinan korang? Senang je, cuma korang perlu Whats App aku kat nombor yang tertera kat bawah ni. 


BONI KACAK - 018 2930680

Jadi! Jom tengok dulu hasil-hasil video majlis perkahwinan daripada Videographer ni dan korang boleh nilaikannya sendiri.






PAKEJ VIDEOGRAPHER YANG MURAH UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN 2015, PAKEJ VIDEOGRAPHER UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN TERBAIK 2015, PAKEJ PERKHIDMATAN MEMBUAT VIDEO UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN MURAH 2015, Ingat pesanan aku. Ini bukan sesuatu yang wajib dalam sesuatu perkahwinan. Utamakan yang penting dulu. Jikalau ada rezeki lebih dan korang memang nak kenangan itu diabadikan dalam bentuk video, barulah tempah. Jangan berhabis wang ringgit sebab perkahwinan tu bukannya untuk menjadikan hidup korang susah lepas habisnya majlis tu.

{ 7 comments.. read them below or add one }

mr success mr success 18 January, 2015
Boni, hasilan video yang bagus dan profesional. siapa yang nak berkahwin sila buat tempahan.
Islam Di Dadaku Islam Di Dadaku 18 January, 2015
semoga usaha video ini semakin berkembang bro boni
Yan Ty Yan Ty 20 January, 2015
Perggghhhhh , hebat sangat!
NJihe.am NJihe.am 21 January, 2015
Hmm.. boleh dipertimbangkan..

http://studioous.blogspot.com/2015/01/sponsor-1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt.html
blogger bumi lasinrang blogger bumi lasinrang 22 January, 2015
video semakin mantap Boni moga jadi seorang yang profesional suatu hari nanti
rose merah collagen 2in1 rose merah collagen 2in1 22 January, 2015
terbaikkkk...tingkatkan lagi supaya menjadi lebih pro bro
Jazz Lover Jazz Lover 22 January, 2015
Semoga rezeki Abang Boni murah tahun nie :D