MAJLIS MENANDATANGANI MOU RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN #KELABBLOGGERBENASHAARI

Hari Isnin lepas aku dan Team Kelab Blogger Ben Ashaari telah tercampak jauh ke Hotel Bangi Putrajaya untuk menghadiri satu majlis yang membabitkan Aman Palestin Berhad, Duta Aman Palestin dan juga Kelab Blogger Ben Ashaari sendiri. Majlis ini telah dihadiri oleh rakan-rakan korporat Aman Palestin iaitu Unikl, Hospital Az-Zahra, Bank Rakyat dan juga penaja, PTS Publishing dan juga Cosmoderm 

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Untuk makluman, Aman Palestin Berhad telah pun bersetuju untuk menjadikan Kelab Blogger Ben Ashaari sebagai satu wadah medium untuk menghebahkan segala aktiviti yang akan mereka lakukan kepada umum. Satu perkembangan yang menarik bagi aku sebab umum perlu tahu yang Palestin sentiasa memerlukan sokongan dan bantuan daripada kita. Bukan hanya mengikut musim. Sekarang ni pun aku dah jarang dengar orang bercerita tentang perkembangan Palestin sedangkan mereka masih lagi kesusahan dan memerlukan bantuan daripada kita semua. 

Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh saudara Pu Razi dan diikuti dengan ucapan-ucapan daripada nama-nama besar termasuklah perwakilan daripada Kelab Blogger Ben Ashaari iaitu saudara Shairazi Azlin.


RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Ucapan daripada Razi mewakili Founder Kelab Ben Ashaari. Begitu bersungguh-sungguh beliau mencampakkan ucapan yang begitu terkesan sekali.
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Perjanjian telah pun temetrai. Dan nasib baik aku tak kena pelangkung di atas ke selambe an aku tangkap gambar sedekat ni.
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Perjanjian melantik Maulana dan Heliza Helmi sebagai duta Aman Palestin termetrai. Fisrt Time tengok Heliza, baru aku tau aura dia ni kuat jugak. Berapa kali hampir terguris hati aku sebab gambar-gambar aku terhalang dengan kamera orang lain. Hahaha.

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Mr Bie pun dilantik menjadi duta Aman Palestin di samping saudara Pu Razi kita. 
Majlis juga bertambah seri dengan persembahan daripada Maulana dan juga Heliza. 


RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Hampir berbuih-buih mulut aku dek jelingan Heliza yang tepat menembusi kanta kamera dan memanah tepat anak mata aku ni.
Sempat juga Heliza bercerita pengalaman dia sendiri pergi Palestin dan Syria, ke kem pelarian Yarmuk kalau tak silap aku. Katanya keadaan sangat-sangat memilukan sebab keadaan kat sana sangat-sangat kritikal dengan makanan yang tak mencukupi hinggakan pelarian-pelarian kat sana terpaksa makan kucing dan anjing untuk kelangsungan hidup. 

Sampai masa bantuan tiba, kotak-kotak yang digunakan untuk mengisi makanan di ambil oleh pelarian. Tau untuk apa? Untuk makan. Kotak-kotak tu dikoyak kecil-kecil dan dibuat sup. Astaga. Sampai macam tu dugaan yang dorang hadapi. Sebab tu lah, jangan sesekali kita lupakan saudara-saudara kita di Palestin, di Syria dan semua yang sedang menderita sekarang ni. Teruskan membantu dan menghulurkan sumbangan untuk mereka. Jangan pernah berhenti.

Satu yang aku Respect kat Heliza ni, walaupun hanya seorang gadis kecik yang kelakar, tapi jiwanya cukup besar. Hati dia cukup padu untuk turun ke Palestin. Kita yang lelaki, berhati kering dan mempunyai bicep yang agak besar dan keras pun tak berani nak turun ke Palestin di kala bom-bom masih lagi kedengaran berguguran ke bumi Palestin. Tapi dia selamber je ke sana. #Respect
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Bergambar bersama rakan-rakan Korporat Aman Palestin dan juga duta Aman Palestin

GAMBAR-GAMBAR SEKITAR MAJLIS MENANDATANGI MOU RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GAMBAR-GAMBAR BERSAMA BLOGGER KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Adalah sesuatu yang agak mustahil untuk aku jikalau tak Berselfie. Selfie ibarat bagai pinang di belah dua di dalam hidup aku.

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Bersama agen-agen lelaki Kelab Blogger Ben Ashaari
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Bersama agen-agen wanita Kelab Blogger Ben Ashaari
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Bersama cikgu-cikgu disiplin Kelab Blogger Ben Ashaari
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Walaupun memiliki seraut wajah yang sangat kacak dan saling tak tumpah seperti Anuar Zain, tapi aku tetap memiliki tahap segan silu dan sopan santun tersangat tinggi. Jadi, aku hanya mampu bergambar dengan Heliza daripada jauh. Secara curi-curi. Ngeh Ngeh,
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Sempat jugak bergambar dengan MR BIE. Pakar Parody lagu.
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Bergambar dulu dengan Founder Kelab. Mr Ben Ashaari In Da House. Thanks bro sebab sudi jemput ke majlis ni. #muahciked.
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI
Kelab Blogger Ben Ashaari bergambar kenangan bersama dengan Heliza Helmi. Duta kepada Aman Palestin.
Teruskan bersama Boni Kacak Dot Com ye sebab aku akan terangkan macam mana cara yang terbaik untuk membuat sumbangan untuk saudara-saudara kita di Palestin dan juga Syria. Stay Tune!
RAKAN-RAKAN KORPORAT AMAN PALESTIN BERHAD, DUTA AMAN PALESTIN, AKTIVITI TERKINI AMAN PALESTIN BERHAD, CARA UNTUK MENYUMBANG KEPADA PALESTIN, KELAB BLOGGER BEN ASHAARIMarilah kita terus menyokong dan menghulurkan bantuan buat saudara-saudara kita di Palestin dan Syria. Jangan ikut Trend je. Bila isu ni dah reda sikit, dah mula hilang suara-suara yang begitu lantang sebelum ni. Ingat, dorang sentiasa memerlukan bantuan daripada kita semua. Setiap hari. Dan masih lagi mereka memerlukan bantuan dan sokongan daripada kita. Teruskan menghulurkan bantuan untuk mereka.

6 comments.. read them below or add one

ejulz ejulz 15 April, 2015
Terbaek razi.. hahaa
ejulz ejulz 15 April, 2015
Jemput join.. ^_^ http://kampung-kameq.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html
✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 15 April, 2015
Meriahnyaaa.. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. satu majlis yang sangat bagus
razzwey razz razzwey razz 15 April, 2015
Apa daaaa ISNIN... Ahad lahhh... Hahahahaa
razzwey razz razzwey razz 15 April, 2015
Apa daaaa ISNIN... Ahad lahhh... Hahahahaa
IBU PUSPITA IBU PUSPITA 18 April, 2015
Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI