AKU SUKA WANGIAN LEMBUT PERFUME DARI RAYSHA PERFUMES

PERFUME LELAKI MURAH ONLINE MALAYSIA TANPA ALKOHOL 2015

Ada Perfume yang aku agak kekok sikit dengan bau dia. Bukan sebab tak reti pakai, tapi bau dia amat tajam. Mungkin terlampau kuat agaknya. Tapi amat berbeza bila aku mula pakai Perfume dari Raysha Perfumes ni. Bau dia agak lembut dan selesa bila dihidu oleh hidung aku sendiri. Aku rasa lebih berkeyakinan dan terasa mula jadi perhatian awek-awek dan juga mak-mak orang.

PERFUME KERETA MURAH DAN WANGI ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME LELAKI MURAH ONLINE MALAYSIA TANPA ALKOHOL 2015, PERFUME MURAH ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME WANGI MALAYSIA 2015,

Apa yang menariknya Raysha Perfumes ni, aku boleh pilih samada nak yang botol besar ataupun botol kecik (5ml).

Tarikan keduanya, jikalau pilih yang kecik ni, aku boleh pilih tiga jenis Perfume yang berbeza. So, Perfume milik aku berbagai aroma.  

Tarikan ketiganya pulak adalah ia adalah Perfume tanpa alkohol

Bertambah menarik lagi hinggakan buat aku agak teruja adalah harganya yang agak murah berbanding Perfume-Perfume yang lain. Tiga botol tu baru berharga RM32.00. Murah dan korang dapat tiga jenis bau lagi. 

Disebabkan ada tiga jenis bau dalam genggaman aku, aku buat keputusan untuk tiru sistem seorang suami yang beristeri tiga. Sistem penggiliran. Hari pertama aku guna Desire Blue by Dunhill. Hari ke dua pulak aku guna Pure Instict by David Beckham dan hari ke tiga pulak aku guna Acqua Di Gio by Giorgio Armani. Begitu lah seterus dan seterusnya. Nampak tak betapa adilnya aku ni. Ada kualiti kahwin tiga  ni.

PERFUME KERETA MURAH DAN WANGI ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME LELAKI MURAH ONLINE MALAYSIA TANPA ALKOHOL 2015, PERFUME MURAH ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME WANGI MALAYSIA 2015,
Hari pertama aku menggunakan DESIRE BLUE BY DUNHILL. 





sedikit info

Desire Blue by Alfred Dunhill is a Aromatic Green fragrance for men. Desire Blue was launched in 2002.
– Scent : Fresh
– Feel : Alive, Energised, Masculine

PERFUME KERETA MURAH DAN WANGI ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME LELAKI MURAH ONLINE MALAYSIA TANPA ALKOHOL 2015, PERFUME MURAH ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME WANGI MALAYSIA 2015,
Hari ke dua pulak. PURE INSTINCT BY DAVID BECKHAM
sedikit info

David Beckham presents Pure Instict, a perfect blend of elegance and sensuality, the ultimate accessory of each modern man. Jika tidak salah aku, Pure Instinct ni dilancarkan pada tahun 2009.


PERFUME KERETA MURAH DAN WANGI ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME LELAKI MURAH ONLINE MALAYSIA TANPA ALKOHOL 2015, PERFUME MURAH ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME WANGI MALAYSIA 2015,
Hari Ketiga. ACQUA DI GIO BY GIORGIO ARMANI. 
sedikit info

Aquatic, aromatic fragrance opens with a splash of fresh, calabrian bergamot, neroli and green tangerine. Light, aquatic nuances mix with jasmine petal, crisp rock rose, rosemary, fruity persimmon and warm Indonesian patchouli to create a masculine scent.
– Scent : Fresh
– Feel : Alive, Energised, Masculine


Aku akui, aku amat sukakan ketiga-tiga Perfume yang aku perolehi dari Raysha Perfumes ni. Bagi aku wangian dan aromanya amat elegan, menenangkan, seksi dan sesuai dengan diri aku yang suka berpura-pura macho di hadapan awek-awek korporat, awek-awek kilang, awek-awek kfc, awek-awek berdahi licin, awek-awek berhidung belang, awek-awek mata keranjang dan kesemua kategori awek kecuali bini orang. 

Perfume dari Raysha Perfumes menepati kehendak dan citarasa aku yang inginkan wangian lembut tapi 'membunuh' jiwa awek-awek yang kesunyian. Bukan je awek, aku sendiri yang bau pun turut rasa tenang, berkeyakinan dan selesa. Nasib baik je aku tak tersuka kat diri sendiri. Boleh Conflict Identity tu.

Pendek cerita, aku berpuas hati dengan Perfume dari Raysha Perfumes ni. Walaupun harganya murah dan tak berapa mahal, tapi ianya agak berkualiti.

Oh ye. Selain daripada tiga jenis wangian yang aku miliki tu, ada lagi lima jenis wangian yang korang boleh pilih mengikut citarasa korang. 
  • 1 Million By Paco Rabanne
  • Acqua Di Gio By Giorgio Armani
  • Desire Blue By Dunhill
  • Desire Red By Dunhill
  • Energise By Hugo Boss
  • Eternity By Calvin Klein
  • Extreme By Bvlgari
  • Eternity By Ralph Lauren
Dan kenapa korang perlu miliki Perfume dari Raysha Perfumes ni? Dah tentulah sebab :-
  • Halal dan suci
  • Beraromaterapi
  • Memberi Aura
  • Tanpa lemak haiwan
  • Berkualiti tinggi
  • Tahan lama (24 jam)
  • Tanpa bahan beracun (Methanol)
  • Meningkatkan keyakinan diri
  • Mesra pengguna
  • Mudah di bawa (Traverl, Outstation dan sebagainya)
  • Berkesan
  • Harga berpatutan
Mudah di bawa ke mana-mana, Itu adalah antara sebab yang buat aku tertarik. Iye lah. Aku ni selalunya akan merempit naik motor untuk ke mana-mana. Jadi dengan rekabentuknya yang kecik, tak ada masalah untuk aku selit dalam poket seluar. Sambil bawak motor pun aku boleh calit kat leher aku. Kalau penunggang motor kat sebelah aku bau tengik, aku boleh calit kat dia sekali.  

Jikalau korang berminat dan tertarik untuk dapatkan Perfume dari Raysha Perfumes ni dan rasai sendiri kesegaran aroma Perfume-Perfume Raysha, korang boleh beli Online di :-



WHATSAPP -   010 2255 297

PERFUME KERETA MURAH DAN WANGI ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME LELAKI MURAH ONLINE MALAYSIA TANPA ALKOHOL 2015, PERFUME MURAH ONLINE MALAYSIA 2015, PERFUME WANGI MALAYSIA 2015, Hidup tanpa Perfume ibarat hidup terselit di celah-celah zombi. Jika kita inginkan keyakinan diri bertambah tinggi dan juga ingin selesa bila berhadapan dengan orang lain, Perfume adalah jalan yang terbaik. Nak tak nak, kita kena akuinya.

{ 8 comments.. read them below or add one }

✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 19 May, 2015
Macam best! Nanti nak try la.. suka pakai minyak wangi time solat
Uncle Zuan Uncle Zuan 19 May, 2015
blanje satu abe boni
Fendi Rocka Fendi Rocka 20 May, 2015
perfume aku yg skrg tak habis2 lagi
sue sue sue sue 20 May, 2015
Bagos kalau bole bawak solat!
Murah pon murah!

Jemput singgah ke blog saya:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com
Ija Rased Ija Rased 20 May, 2015
mencari halal itu fardu
Obat Herbal Varises Obat Herbal Varises 20 May, 2015
saya suka nih sama parfume ini aromanya amat elegan dan menenangkan, ga bikin pusing dikepala :D
Mira Adzlia Mira Adzlia 20 May, 2015
menarik..menarik...bole try nnti

*lme xmnyinggah cni...jmput ke blog bru
http://miraadzlia.blogspot.com/
Coway Malaysia Coway Malaysia 22 May, 2015
perfume kmemang main poeranan untuk peribadi seorang lelaki...pasti kan haruman anda..hehe